27.6.2013

הטיול שלי לניו- יורק ואיך הוא שינה את הרגלי צריכת האופנה שלי.

כמה נתונים חשובים עלי להתחלה:
1) אני שופוהולית (ולא בגמילה, רק אל תגלו לבעלי). 
2) אני מידה 44 עם טוסיק גאה (כ"כ גאה שאנחנו בוחנים לתת לו תעודת זהות משל עצמו).
3) יש לי פטיש לשמלות (ואין לי משהו חכם להגיד על זה)...
4) אני אוהבת סיילים, (כי אני יכולה להגיד שבעצם לא בזבזתי- חסכתי)
5) עד לפני לא הרבה זמן חששתי לקנות On-Line (כל הפייפאל הזה הלחיץ אותי, דור הקשישים הרימו ראשיכם)!


ועכשיו אפשר להתחיל
בתור מכורת שופינג, הייתי יוצאת לשופינג בעבר-מה בעבר? עד אוגוסט שנה שעברה, כמעט כל יום שישי. בד"כ לקניון או מרכז קניות, והייתי מטיילת בכל הארץ למטרה נשגבת זו. אבל כל שבוע הייתי מתבאסת מחדש... רוב הרשתות בארץ לא מחזיקות בגדים במידות ביניים. והרשתות שמחזיקות בגדים במידות ביניים מוכרות בד"כ בגדים בעיצובים ארכאיים, מלאי תיפורים, פאייטים ונצנצים ובמחירים לא נמוכים כלל בסביבות 250-500 ש"ח לשמלה יום יומית.
כך יצא שרוב הבגדים שלי היו מג'אמפ ומעט מגולברי, מבחר מועט בסה"כ. אבל זה היה המצב, התרגלתי ואפילו לא קיטרתי (טוב אני פולניה, כן קיטרתי)...

ואז הגיעה מייסי'ס My Love...
אחת ההנאות הגדולות ביותר שלי ושל בעלי, היא טיולים בחו"ל (ממש שני מרקו פולו אנחנו). שנינו אוהבים טיולים אורבניים ולא טיולי טבע, ואנו מנצלים כל חופשה וחג כשניתן ומתאפשר, לגיחה קטנה לחו"ל. בד"כ מדובר בחו"ל קרוב- אירופה. אבל באוגוסט 2012, הצלחנו לארגן טיול לשבועיים לניו יורק (פעם ראשונה בשבילי, פעם שניה בשביל הזוגי). והמלון שלנו שכן מרחק 5 דקות הליכה ממייסי'ס. 

שעטנו (זה תיאור מוגזם אבל בא לתאר את הלך הרוח שלי באותם רגעים), לכיוון קומת השמלות.
ערמות של קולבים מסודרים לפי מידות, כשמידה 14 האמריקאית- המקבילה ל-44, היא רק מידת ביניים (וואלה, יש נשים יותר גדולות? לא בישראל כנראה)... והבגדים מגיעים בלי להתבייש גם למידה 20 וצפונה. המידות הללו מוגדרות מידות רגילות. רוב הבגדים מגיעים גם במידות לנשים גבוהות מאד-T ולנשים נמוכות-P.
פשוט אושר!!! 
והמחירים? טוב אני קונה בסיילים תמיד, אז שמלות מעצבים שקניתי (ראלף לורן, טהרי, אן קליין) הכי יקרות לא עברו את ה- 80$ כ-300 ש"ח.
נסענו גם לג'רזי-גרדנס, שהוא מעין קניון עודפים ענק בניו-ג'רזי, שם רכשתי עוד שמלות (בעיקר של אלי טהרי), במחירים שלא עלו על 50-70$ בהנחות של כ- 80%. בסה"כ חזרתי עם 12 שמלות במזוודה.

החזרה לארץ...
אני תמיד אומרת שחיי האופנה שלי נחלקים ללפני ואחרי הטיול לניו יורק, כי מהרגע שהגעתי בחזרה לארץ, השופינג פה הפך למשעמם. ולמה? כי גיליתי שלמייסי'ס יש אתר אינטרנטי נגיש, נוח ויש משלוחים לישראל. 
המינוס הגדול באתר הוא מחיר דמי המשלוח- מחיר המשלוח הבסיסי לא נמוך אבל הוא יורד אם רוכשים שמלות שאינן בסיילים או לחילופין מספר פריטים. לא משתלם לרכוש פריט אחד בלבד. 
אז החלפתי את השופינג השבועי שלי בקניונים ברכישה מרוכזת אחת לתקופה באתר מייסיס. אני קונה כל פעם 2-4 שמלות, והמחיר הממוצע לשמלה כולל משלוח, כולל מס מגיע ל- 250-270 ש"ח. לא נורא יחסית למחירי הביגוד בארץ. והאיכות- אין להשוות לאיכות של קסטרו, רנואר, ג'אמפ ודומיהם. 
אגב, ניתן גם להחזיר פריט שאינו מתאים ללא עלות נוספת. יתרה מזאת, מזוכים גם בעלות הפריט+מס+משלוח. וכל המשלוחים וההחזרים דרך חברת השילוח DHL.

אופס כמעט שכחתי: אם נכנסים לאתר של מייסיס דרך איבייטס- אתר שמחזיר כסף על רכישות אינטרנטיות, מקבלים 3% החזר מגובה הקניה.
*כל הקישורים- בסוף הפוסט.


וברשתות הישראליות?  אני קונה רק שיש סופר סופר סופר סיילים. 


קצת תמונות הכל רכישות On-Line ממייסי'ס




























עוד שמלות (מכל הסוגים והמינים) בקישור-

קישור לאיבייטס-

קישור למייסי'ס- http://www.macys.com/


וזהו להיום, בתקווה שהצלחתי לתרום משהו... 
כמובן שאשמח שתצטרפו לעדכונים מהבלוג ממש כאן למעלה בצד שמאל בקוביה הכחולה.
ולדף הפייס שלי בו אני מעלה הרבה תמונות והגיגים ממש פה למעלה בצד ימין מתחת לתמונה שלי.