2.7.2013

בגדים "ישראלים"


בהמשך ישיר לפוסט הקודם, בו כתבתי על רכישות בגדים On-Line, ובייחוד מהאתר האהוב עלי מייסי'ס, קיבלתי המון שאלות לגבי רכישת בגדים בארץ.
נו, אז  כ מ ו ב ן  ששופיסטית כמוני לא תוותר באופן גורף על טיולי קניונים בכלל ועל קניות בפרט! ולכן, על אף שההיצע עבורי הוא יחסית מצומצם אני מצליחה לקנות ולהתחדש גם "בבגדים ישראלים".

רק שבבלוג, כמו תמיד בחיים, אין טוב בלי רע. אז רגע לפני שאני מעלה תמונות, אני רוצה קצת להוציא קיטור (לקטר ענת, לקטר)...



רשתות שאני לא מצליחה לגהץ בהן:

הרשתות לצעירות בגילן (אך לא ברוחן)- F21 , לוצ'י, YOOP, TNT ודומותיהן: כבר מזמן הבנתי שאני לא בבראנז'ה שלכן (כי אם 25 זה כבר זקן אז 39 זה בטח בא בימים)...

הרשתות עם המידות הקטנות והקצרות- קסטרו, רנואר: ברשתות הללו יש בגדים בעיצובים מאד יפים. אממה? המידות הוקטנו מאד בשנים האחרונות, ויש גם אי אחידות משמעותית במידות (אפילו מאותו דגם). אז אולי קסטרו הביאה איזו שמלה ערירית במידה 44, אבל עלי היא תהיה בד"כ קטנה מידי/ קצרה מידי וקו המותן שלה יגיע לי בדיוק מתחת לחזה. אז חבר'ה מה יועיל לכם אם אני אכנס לחנות ואצטרך למדוד מידה 48 וגם זה לא בטוח שיעלה עלי?

רשתות שאני לא מבינה ולא מוצאת בהן כלום- זארה, מנגו, פול & בר: אני יודעת שמדובר ברשתות שאהובות מאד על המון נשים אבל אני לא מוצאת בהן כלום. אני פשוט לא מבינה אותן.

H&M- זה דווקא מעניין! כי בארץ אני לא מוצאת בה כמעט כלום, אבל בחו"ל אני ממש נהנית ממנה...
מה שכן, אני חייבת לציין לטובה, שזו הרשת היחידה בארץ שהחצי שלי מוצא בה מכנסיים והוא 2 מטר גובה, אז זה לא טריוויאלי בכלל!


אבל אמרנו שלא מוותרים לא?
אז קבלו את מצעד הרשתות שאני מאד אוהבת להיכנס אליהן ולמצוא בהן בגדים. ברשתות הללו טווח המידות די רחב ומתאים לנשים ממידות ביניים ועד מידות גדולות. וחשוב לא פחות, המידות אמיתיות (אם את 44 לא תצטרכי להידחס בקושי למידה 48).

רק עוד 2 דברים שמעצבנים אותי (וסליחה על הקטנוניות):
כשרשת מיועדת למידות ביניים והמידה הקטנה ביותר ברשת היא 40, אז לא, פרזנטורית במידה 36 שעוד עוברת ריטושים ע"מ שתיראה רזה יותר, זה לא מתאים! אל תתביישו לקחת פרזנטורית במידת ביניים, זה רק יעצים אתכם!

כשהמחירים מוטרפים במיוחד בתחילת העונה ומחירה של שמלת טריקו הכי פשוטה מאמיר ל-450 ש"ח ו-5 דקות מאוחר יותר בסוף עונה שמגיע אחרי חודש או פחות המחיר צונח ל- 150 ש"ח, על מי אתם מנסים לעבוד? למה לא לדרוש מחיר הוגן מהתחלה?


ולמנצחות כחול לבן האישיות שלי -

ג'אמפ- הרשת הישראלית האהובה עלי. הבגדים מגיעים במגוון עיצובים. נכון, קרו מקרים שהיו עונות שלמות שכל העיצובים היו מחרידים בעיניי, אבל בסך הכל מדובר ברשת שנעים לי לקנות בה ואני מצליחה למצוא בה מגוון רחב של שמלות מכל מיני סגנונות. עד שהכרתי את הרכישות באינטרנט 99% מהבגדים שלי היו מהרשת.
לבן- אדום- שחור, יש שילוב יותר מנצח מזה?
זו שמלה? זו מפה? זה פרחים...
*זו השמלה האהובה עלי ביותר בכל הזמנים! מגיעה לה שורה נפרדת...




גולברי- רשת שאני לא מתה על הבגדים שלה. יש איזה קונספט לא ברור לי של עיצובים עם תיפורים מיותרים, פאייטים ונצנצים. אבל, וכאן מגיע האבל הגדול! יש להם מגוון שמלות שיכולות להתאים למגוון גזרות של נשים. אני מצאתי שמלה בגזרה מנצחת לבנות בגזרה אגסית/ שעון חול. השמלה הפציעה לראשונה בקיץ שעבר ומאז הם הוציאו אותה גם בחורף בקטיפה סגולה (לא, לא קניתי). והשנה בצבעים נוספים ובדוגמאות שונות. לשמלה הזו אני קוראת שמלת MORE OF THE SAME כי כבר קניתי אותה ב- 4 צבעים שונים. המינוס שלה הוא שהיא סינטטית (לי לא מפריע), והפלוס הוא שהיא כבס ולבש בלי צורך לגהץ. 
ופלוס נוסף- איילת זורר הפרזנטורית (אני מאד אוהבת אותה)!

האדומה 
הכחולה
השחורה
והרכש החדש- הירוקה
*הצילום עושה עוול נוראי לצבעים. במציאות הם הרבה יותר יפים...




















גולף- בגדים איכותיים מאד, במחירים יחסית גבוהים בעונה. לפעמים אני ממתינה לסייל ומפספסת פריט כזה או אחר (ועל זה החצי אומר ראית משהו שהתעלפת עליו- תקני אל תחכי)! 
זו אותה השמלה בתמונה שצולמה בחורף,
אבל רציתי שתראו את הטוויסט שיש לשמלה בגב...
התמונה צולמה ע"י הבן שלי שהחליט
שעלה זה סוג של אקססורי מנצח! לא התווכחתי...


























המשביר לצרכן- כן, עד כמה שזה נשמע ארכאי, יש למשביר קו לבוש לנשים במידות ביניים. אני אמנם לא מוצאת שם המון אבל לפעמים יש הבלחות של פריטים חביבים, ואם הם גם במבצע אז למה לא?
שמלה שנזרקה השבוע לפח בגלל כתם עקשן על הכתף. עצוב...
הדבורה מאיה רק בחמרה...


























רשתות למידות ביניים- עונות, ML-
האמת שמנסים להשתפר ברשתות הללו ואפילו מצליחים, אבל יחד עם זה, נדמה לי שהרבה פעמים הבגדים שלהן לא מגניבים בעיניי (מותר עוד להגיד מגניבים או שאני נשמעת ממש קשישה)? חסר לבגדים איזה אדג' משהו... או שהם רחבים מידי או עיצובים זקנים מידי. אז בסדר, 25 זה זקן ב- TNT אבל לא להגזים, O.K? אולי בגלל זה אני לא מוצאת צילום שלי עם בגד מהם, כי בטוח יש לי משהו בארון? נקודה למחשבה...


ויש את כל היתר, למה הכוונה? כשאני יוצאת לשופינג, אני לא פוסלת אף חנות או מותג מראש. אני נכנסת, בודקת ומודדת מתוך הבנה שגם ברשתות ובחנויות שבד"כ אני לא מוצאת, יכול להיות בגד שמחכה רק לי...


הוניגמן, עלתה 100 ש"ח
ונרכשה בעיקר בגלל הצבע הסגול המקסים שלה
טלי אימבר- עלתה 50 שקלים
כי נשארה אחרונה וחיכתה רק לי...

חולצה- תמנון שמפתיעים
אותי בזמן האחרון
עם חולצות מתוקות מאד
חצאית- H&M ישראל
שמלה שנמכרה בבית טפר בחנות אשה אשה (ז"ל), אבל לא של המותג.
עלתה 50 ש"ח, היתה מסריחה ומכוסה אבק
ונשלחה כלאחר כבוד למכבסה עוד לפני שנכנסה אלי הביתה.






אז לסיכום, יש אופציות גם בארץ. אבל אל תרוצו לקנות, תחכו לסיילים או שתגיעו למתחמי האאוטלט, המחירים יכולים לצנוח גם ב- 60%-70%.

מקווה שנהניתן, ואל תשכחו, אני כאן בשבילכם לכל הערה, הארה או שאלה.