13.8.2013

אלה שאני לא מוותרת עליהם...

היי בנות,
אני משערת שהפוסט הזה ייקרא ע"י בנות בלבד. אבל אם יש פה במקרה, גם קורא גברי ומסוקס, אז היי גם לך...

הפוסט הזה הולך להיות על המוצרים שאני הכי אוהבת, לא מוותרת עליהם ולא מחליפה אותם.

כעיקרון אני טיפוס של הרבה מכל דבר: הרבה בגדים ונעליים, הרבה איפור, הרבה טיפוח, הרבה לקים.... הרבה.
ואני גם לא שומרת אמונים, לא למוצרים ולא למותגים. אני אוהבת להתנסות בהכל מכל וכל. ומתוך ההתנסויות אני לומדת, אוהבת או מתאכזבת.



תמונות של הרבה  :-)

הרבה מגפיים
התמונה מלפני שנתיים, נוספו עוד...


הרבה שמלות
שמלות מחו"ל (שימו לב ל- OCD מסודרות לפי מקום רכישה וצבע)
שמלות מהארץ 


הרבה איפור
2 קופסאות איפור מפוצצות,
ואני לא מאפרת רק מתאפרת...
כשהן פתוחות
(צולם לפני כשנה, נוספו המון ממתקים חדשים,
אבל עכשיו הקופסה ממש מבולגנת)...



























והרבה יותר מידי לקים (אבל אל תצטטו אותי)...
יום אחד אני עוד אקדיש להם פוסט נפרד


עם השנים והנסיונות, נוכחתי לדעת שיש מעט מאד מוצרים ממגוון תחומי האיפור והטיפוח, שאני מכורה ונאמנה להם ולא מחליפה אותם באחרים (בדרך כלל, תמיד יהיו חריגים)...


אז קבלו את החמישייה הפותחת (או כמו שהילדים אומרים: טה דה...........)

1. קרם פנים
"התברכתי" בעור פנים מעורב הנוטה לשמן באזור ה-T.  ניסיתי קרמים של המון חברות מהעממיות ועד ליוקרתיות, (למעט אלו שעולים כמו שכר מינימום של פועל בניין שווייצרי לקופסה בת 5 גרם)...
והקרם היחיד שמלחח מספיק אבל לא גורם לי תחושת כבדות על הפנים או תחושה של דביקות או הזעה מתחתיו, הוא קרם פנים ליום של גרנייה בשם Essentials. המחיר לא בשמיים ובדרך כלל יש עליו גם מבצעים לא רעים בכלל. זה הקרם היחיד שאני מסוגלת לסבול על הפנים גם בחורף וגם בקיץ.



2. פיינטפוט של מאק
יש לי עפעפיים (איזו מילה הזויה זו), מעט שומניים. תוסיפו על זה את הלחות של תל אביב, ותבינו שכעיקרון אני אמורה להתחיל את היום כך:


ולסיים אותו כך:


ע"מ לקבע את איפור העיניים שלא יטייל על הפנים, כדאי להניח מתחת לצלליות פריימר עיניים.
ניסיתי כל מיני פריימרים, ולא התלהבתי יתר על המידה. אני מאד נאמנה לשתי צלליות קרם של מאק- פיינטפוטים (ראבאק, מי המציא את השם הזה?).
הצללית הראשונה בגוון SOFT OCHRE, היא ממש בצבע העור שלי ובעלת גימור מאט.
והשניה בגוון BARE STUDY, ורדרדה ובגימור מעט מבריק. אותה אני אוהבת להניח כשאני רוצה לתת קצת נצנוץ מתחת לצלליות.
את הפיינטפוטים אני מניחה כפריימר לפני הצלליות והן מקבעות לי את איפור העיניים כולו לאורך כל היום, (כולל אייליינר שלא זז מילימטר), בלי להתחשב בלחות, בזיעה ובשאר מרעין בישין...
במצב שימוש מתקדם...

SOFT OCHRE
BARE STUDY


סווצ'ים-
העליון- SOFT OCHRE
התחתון- BARE STUDY


3. מייקאפ פרולונגוור- מאק
אין מה להכביר במילים... מייקאפ בעל כיסוי מלא כמו שאני אוהבת, מתקבע כמו שצריך ולא זז. מבחינתי הפלוס של המייקאפ הזה הוא שאני לא צריכה יותר משתי לחיצות, כלומר כמות מאד קטנה מספיקה לי לכיסוי מלא. הגוון שלי אגב, הוא NC20.
כן, נרשמה בעבר בגידה במייקאפ הזה עם הדאבלוור המעולה לא פחות. אבל נכון לרגע זה, חזרתי לזרועותיו המחבקות של הפרולונגוור שלי...












4. סאלי הנסן- nailgrowt miracle
מי שעוקבת אחרי בעמוד The- Banker בפייס, יודעת שאין אצלי פרות קדושות בכל מה שקשור בצבעים ובגוונים של לקים... ומבחינתי ככל שהלק פחות סולידי אני יותר נדלקת עליו (הכי בנקאי בעולם. לא?). 
קיימות 2 דרכים למרוח לק:
*החפיפניקית- ישירות על הציפורן. הפלוס: צ'יק צ'אק. המינוס: הציפורניים עם הזמן מצהיבות בגלל הפיגמנט של הלק.
*המושקעת-שיטת הסנדוויץ': בסיס, לק ומייבש.
הבסיס יכול להיות לק שקוף או מחזק ציפורניים ואותו מורחים משתי סיבות: לחזק את ציפרניים ולחצוץ בין הלק הצבעוני לציפורן.
אני מצאתי שהבסיס שהכי מתאים לי, הוא בסיס הגורם לציפורניים להתארך מהר יותר. אני לא בטוחה לגבי המהירות בה הציפורניים שלי מתארכות, (למרות שנראה לי שהן אכן מתארכות מהר יותר), אבל הן בוודאות חזקות יותר.


5. בושם:
הפתעת השבוע!!! אני אישה של בושם אחד (בעצם שניים, כבר תבינו). אני אוהבת שיש ריח שמזוהה איתי, ושיודעים שהגעתי לפי הריח של הבושם...
אה, ולא רק שאני אישה של 2 בשמים, אני גם אוהבת את הבשמים של הזקנות...

הבושם האהוב עלי בעולם כולו אבל הוא יקר נורא! (600 שקל ואין עליו הנחות אף פעם, וגם לא יהיו)-
קוקו שאנל עם התוית שחורה: קלאסי, כבד, ומדהים! וכל מילה מעבר פשוט מיותרת...


הבושם היומיומי שלי. גם הוא כבד, קלאסי ושל זקנות. אבל הוא עולה בערך שליש מהשאנל. ומסתבר שעלי הוא מתיישב נפלא. אני ממש מכורה לריח שלו... KNOWING אסתי לאודר:





זו החמישייה האהובה עלי. יש לי עוד מוצרים עליהם אני לא מוותרת ולא מחליפה. אבל זה כבר לפוסט הבא...
גם לכן יש מוצרים עליהן אתן לא מוותרות? מה הם? (תשתפו, אל תהיו קמצניות במידע).
*הארה והערה: ע"מ לרכוש את כל המוצרים בסקירה זו, גוהץ הישראכרט הפרטי שלי.


וכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אז אל תתביישו ושמרו על קשר!