18.8.2013

שלום, אני נוסעת...


לא שיש לי אשליות בקשר ללונדון,
לונדון לא מחכה לי...
אבל וורשה כן!!!

אפצח בווידוי קטן: מי שמכיר אותי יודע שאני מרקו פולקה... חיה בשביל לצאת לחופשות. ואם כבר חופשות, אז לגלות עולם - טיולים אורבניים בחו"ל (*אייקון מאוהב...). אני לא טיפוס של טבע. מבחינתי, ההרים אותם הרים והנחלים אותם נחלים. ולכן, אם אין איזו שמורת טבע מדהימה ביופייה אני מוותרת על טיולי נוף, ומעדיפה טיולים בתוך ערים.



השנה החלטנו לטוס ולטייל גם עם שני ה"אפרוחים" לרגל חגיגות יום הולדת ה-16, וה- 18. והיעד שנבחר היה וורשה-פולין. אגב, בעיקר בגלל שיקולי עלות תועלת: עלות- המחיר הכולל לחופשה זול מאד, (גם בהשוואה למחירי הנופש בארץ), ותועלת- במילה אחת: אינגלוט שמולדתה היא פולין, (אבל שששששששש..... לא לספר לחצי).




ועכשיו, אחרי כל ההקדמה הארוכה הזו ניגש לעניין:
כשאנחנו בחו"ל אנחנו חורשים את הרחובות, הלוך וחזור על ש"הרגליים מתקצרות", ולכן האאוטפיטים הרגילים שלי שכוללים שמלות ועקבי סטילטו לא רלוונטיים. ואני עוברת לבגדים נוחים יותר ולנעלי ספורט או נעלים שטוחות. בנוסף, אני גם לא אוהבת להעמיס ערמות של בגדים לתוך המזוודה, (אבל משום מה המזוודה שלי היא תמיד הגדולה ביותר ותמיד מפוצצת)...

בגלל שאין לי כמעט מכנסיים (לא אוהבת, מחמיא לי פחות משמלות), החלטתי לקנות לי 2 ג'ינסים וכמה חולצות. ככה ללוקים יותר ספורטיביים, קלילים ונוחים.

אצתי רצתי לקניון הקרוב, ואז נזכרתי למה אני לא אוהבת לקנות בגדים בארץ: כי אם את במידה 44 אז יש לך כמה אופציות להתאכזב:
1) הבגדים יהיו מעוצבים כשקים מכוערים להפליא
2) המכנסיים לעולם יהיו מלאי פאייטים/ נצנצים/ ניטים/ זוהרים/ אפליקציות (וכל זבל שנשאר למעצב יודבק עליהם).
3) אם את גם גבוהה, אז כל החולצות יסתיימו לך בפופיק (בלעכס... חולצות בטן)
4) והכל יקר נורא!

למזלי, הייתי ביום חופש עם הבת שלי ונסענו לקנות לה כמה חולצות בחנות שלצערי נסגרה בת"א. ומפה לשם מצאנו את עצמנו בראשון באזור התעשייה, ואז נזכרתי שיש חנות אאוטלט גדולה של עונות (מול חונים קונים), שבה אני מוצאת מידי פעם מציאות.

להפתעתי כי רבה, כנראה בגלל שמדובר בחנות אאוטלט שמחזיקה פריטים גם מעונות קודמות ויש בה מגוון גדול, הצלחתי למצוא כמה פריטים ובמחירים אפילו סבירים.

יום אחרי כבר ערכנו השלמות קטנות של חולצות בתמנון בקניון הזהב.

קבלו את נבחרת בגדי השאנטי-באנטי שלי, (רק תסלחו לי על הצילומים הלא פוטוגניים. השתדלתי, לא יצא משהו)... 
אותו הג'ינס הכחול
גופיה פרחונית- עונות, 50 ש"ח. 
ג'ינס ללא כפתור בצבע כחול -עונות, 100 ש"ח
חולצת ארנבונים- עונות, 50 ש"ח. 


ג'ינס ללא כפתור בצבע שחור-עונות, 100 ש"ח
חולצת ינשוף- תמנון, סופונה כ- 30 ש"ח.
צמידים- איבי
אותו הג'ינס השחור
חולצה- תמנון, סופונה כ- 30 ש"ח
שרשרת- טופ טן. 




נעלי החרישה שלי...
ורוד זוהר, אלא מה???



כמובן שלמזוודה אני אוסיף כמה שמלות ליציאה בערב עם נעלי בובה שחורות. עוד קצת אקססוריז ואיפור (ואת הפן שבלעדיו אני לא זזה מהבית)...


אבל בינתיים, קבלו תמונה מהיום עם שמלה חדשה שקניתי בחנות של עונות ועלתה לי 100 ש"ח. (ממש אהבתי את החלק עליון מהתחרה השקופה)



וזו כי לא התאפקתי (הפרצוף על פי דרישת הצלם, נשבעת לכם)





אז עד שאחזור, נשיקות וחיבוקים לכולכם! 
כמובן שאעלה פוסט של רכישות שוות מפולין, (טפו טפו טפו, חמסה חמסה, מלח מים! לא לפתוח פה לשטן, אבל אמרו לי שיש מלא חנויות שוות במחירים זולים ועכשיו גם עונת הסיילים).
אנסה גם להעלות עדכונים און ליין בפייס (כאן).

...SO WARSZAWA, HERE I COME



וכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אז אל תתביישו ושמרו על קשר!