31.8.2013

סוף השבוע- יוצאים קבוע...

שלומות אהוביי ואהובותיי,
בדרך כלל אני משתדלת להעלות פוסט אחת לשבוע. לא כי אין לי רעיונות או זמן לכתוב, אלא פשוט ע"מ לא להעמיס.
השבוע אני חורגת מעט ממנהגי, רק כי יש לי יותר מידי מה להגיד וקשה לי להתאפק... אני רוצה לשתף אתכם במעלליי בסוף השבוע האחרון, (הכי יומני היקר שלום...)



את סוף השבוע פתחתי במפגש בלוגריות בחנות גוסיפ שבקניון רמת אביב. באירוע הושק ליין החורף של הבוטיק. ובנוסף, קיימים עדיין פריטים מליין הקיץ בהנחות משמעותיות של 50%-70%.
מבחינתי, היו כמה בגדים שאהבתי מאד, אבל התקציב של בוטיק ברמת אביב גדול עלי...
מפריטי סוף העונה, שגם על כמה מהם נדלקתי, לא נותרו מידות עבורי. כך שיצאתי ללא רכישות (באסה).
אבל הכיף הגדול הוא לפגוש בנות וחברות חדשות. את חלקן הספקתי כבר להכיר וחלקן מוכרות לי רק מהבלוגים ומכתיבה באתרים שאני קוראת, וזה תמיד כיף לחבר פנים לשם. ומשעשע יותר הוא כשבנות אחרות מחברות אותי לבלוג .אז מסתבר שאני יותר גבוהה במציאות מבתמונות, נראית צעירה יותר, ועוד שלל פליאות בסגנון: וואו את זו את? את ה"בנקאית"?



סוף עונת הקיץ- 50%-70% הנחה. נותרו בעיקר מידות קטנות ומדיום.

קצת תמונות מהקולקציה ומהמפגש עצמו:
ליין החורף- מעילים, עור, שחור, חום ואפור.























כיאה לבנקאית חרוצה, כאשר סיימנו את המפגש, ואצל חבורת בנות תמיד לוקח בערך עוד שעה מתום האירוע ועד הפיזור הסופי, (כולל קפיצה קטנה לזארה רק כדי שהגברת מטריושקה תהיה רגועה ב"לב" שלא פספסה שום סייל...), 
נסעתי לקיפוץ שפיים לאירוע בית פתוח לעמותות. וע"פ המשפט: "נאה דורש- נאה מקיים", קניתי מתנות לכבוד ראש השנה, לחברים בעבודה (בעוונותיי אני גם בועד הסקטוריאלי...) וגם לשתי האחיות המקסימות שלי.
על הדרך, גם הצלחתי לתפוס את היו"ר, להודיע לו שאני רוצה תמונה משותפת: הוא, אני והשופינג..., שתעלה לבלוג כולל הסברים מה זה בלוג אופנה... 
אני חייבת לציין שהיו המון אנשים שקנו ותרמו לקהילה. כולל לקוחות, מנהלים, דירקטורים, חברי הנהלה ואפילו בעלת השליטה. היה ממש כיף לראות התגייסות כ"כ רחבה למטרה כ"כ ראויה!
האווירה גם היא היתה נעימה מאד וכללה: תזמורת, ומוזיקת רקע ואפילו ה"גמד" הסתובב (נו, הדן חסכן you know)...

קצת תמונות מהארוע (ותסלחו לי מראש על ההשתפכויות, נושא העמותות קרוב לליבי, וביותר מסיבה אחת)!

איל"ן
מכון רפואי רעות
וראייטי ישראל

קלי"ק- קשישים
כפר עידוד




דן חסכן
מוזיקה נעימה


ויו"ר מקסים אחד ששיתף פעולה :)


והיום, היום נסענו לחיפה לחגוג יום הולדת 60 לחבר של החצי...
האירוע היה בראנץ' במסעדה של וילה כרמל בחיפה. מדובר במלון בוטיק חמוד חמוד בחיפה. והמסעדה היא מסעדת שף של השף פראנק אזולאי. היה כיף, מלא חבר'ה ארגנטינאים שמדברים (והם צעקניים לאללה). 90% מהשיחות לא הבנתי כי "שו נו אבלה א-ספניול". אבל שוין, שאלה יהיו הצרות שלנו.

להלן אני והחורחה שלי שלמד שלא יוצאים מהבית בלי תמונה אחת טובה לפחות.
ויותר מזה, כמו שכתבתי בפייס בבוקר: כשבעלך שואל אותך לפני יציאה: לקחת את הקלאץ' (והוא לא מתכוון לקלאץ' ברכב), את יודעת שהצלחת בחיים! 

שמלה- אן קליין, מייסיס און ליין,
נעליים- דונה קארן
קלאץ' וצמיד- איביי.


מאחלת לכולנו שבוע נפלא!
אוטוטו ראש השנה, והגפילטע המתוק של אמא שלי (כן כן, זה עם הגזר בעין) כבר מחכה לי...

וכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אז אל תתביישו ושימרו על קשר!