4.9.2013

שנה טובה

שלומות יקיריי,
הפעם פוסט קצרצר ולא חופר (אני מקווה)...

שנה חדשה עומדת בפתח, שנה עברית/ יהודית? ולמרות שרובינו "סופרים" שנים ע"פ ספירת הנוצרים, כשנכנסים חגי תשרי עוטפת את אותנו מן אווירת חג והתחדשות.



השנה, התחלתי להיות גם "וירטואלית"  :-), במהלך השנה פתחתי עמוד לייקים סמי-מקצועי בפייס, ובלוג בו אני מבלבלת לכולכם את המוח. והאמת לא היה לי מושג קלוש שזה יתפוס. אני כל פעם המומה מחדש שאתם באמת קוראים את מה שאני כותבת ומזהים אותי בתור "הבנקאית". ואני רוצה באמת להודות לכל הקוראים, המגיבים, המלייקקים והמתקשרים, מכל הלב! מעולם לא הבנתי עד כמה חשובה תמיכת הקהל לאנשים שכותבים או יוצרים. והיא כ"כ חשובה עד שהנשימה נעתקת לעיתים מתגובות פרטיות שאני מקבלת. תודה!
בגלל הבלוג, פיתחתי השנה המון חברויות חדשות ואחד התענוגות הגדולים שלי הוא להפוך חברים וירטואלים לאמיתיים וכל פגישה והיכרות עם חבר כזה מסב לי אושר גדול.
כמובן יש גם את החברים הותיקים שלי שאני מאד אוהבת. בין אם מהעבודה ובין אם מחברות רבת שנים. את החברים האלה- חברי הנפש אני אוהבת במיוחד. את מספר חברי הנפש שלי ניתן לספור על כף יד אחת (ואולי עוד תישאר אצבע פנויה). אלו הם האנשים שאני יודעת שיעמדו לצידי ושאני אעמוד לצידם תמיד ולעולמים!
את המשפחה שלי שאני אוהבת מכל הלב, לא רק כי מדובר במשפחה אלא כי כל אחד ממרכיביה הוא אדם נפלא בזכות עצמו, וממלא את ליבי בהמון אהבה!  אתם כבר כמעט מכירים, מי יותר ומי פחות, את המשפחה הקטנה והמקסימה שלי: בעל אחד (מס' 2 אבל מס' 1 בלב)! ארגנטינאי, ענק עם נשמה ולב ענקיים אשר תומך בי בכל שטות וקשקוש שאני עושה. בן אחד שחגג השנה 18 ועתיד להתגייס בשנה הבאה (זה הזוי העסק הזה)... בת, בובה נפלאה בת 16 ששינתה את חיי. ויש גם משפחה מסביב: שני הורים נפלאים. ואני לא מתחנפת פה רק בגלל הגפילטע-פיש המתוק הכי טעים שאמא שלי מכינה! (כן כן, זה עם הגזר בעין)... ושתי אחיות מהממות עם משפחות מתוקות להפליא. ואני לא מתחנפת פה רק כי אני רוצה "סיבוב" על הילדים שלהן...

לסיכום השנה החולפת- היתה לי שנה מאד מעניינת ופוריה, הכרתי אנשים, אהבתי, עזרתי לאנשים בשעותיהם הקשות גם אם זה לא היה טריוויאלי בכלל.  אבל גם נעזרתי באנשים שהפגינו חברות אמיתית. אימצתי חבר טוב ל"אח" (ואני יש לי 2 אחיות)... עבדתי, טיילתי קצת בארץ ובחו"ל, השתדלתי לקבל ולהשלים עם עצמי, לתרום ובכלל להיות יותר טובה לעולם ולעצמי.

ומה שאני מאחלת לכולם לשנה הבאה עלינו לטובה הוא זהה לחלוטין לברכה שאני מאחלת לעצמי כבר המון שנים: בריאות ואושר! כי יותר מזה אנחנו לא צריכים. כל מה שמעבר לזה, מגיע אם במזל ואם בעבודה קשה!

מצרפת כאן את השיר שבעיניי הוא לא פחות מתפילה לשנה החדשה (ושל הזמר הכי, אבל הכי אהוב עלי)...


אוהבת אתכם ומאחלת שנה נפלאה!
ענת

וכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אז אל תתביישו ושימרו על קשר!