9.9.2013

הבגידה

היי אהובותיי,

זוכרות את הפוסט הזה, על אלה שאני לא מוותרת עליהם?
בפוסט ההוא הצהרתי קבל עם ועולם, שאני אישה של בושם אחד ושאני מכורה לריח של KNOWING מבית אסתי לאודר ורק איתו אני משתמשת, (כי קוקו שאנל אהובי האמיתי והראשון יקר מידי).

רצה הגורל, והזדמנו לידיי בשלושה מועדים שונים, שלושה בשמים אחרים, עם איפיוניי ריחות שונים, אז החלטתי לבגוד וכמובן לרוץ ולספר לחבר'ה!



קבלו הסיפור של כל אחד מהבשמים ודעתי האישית עליו, (האם מדובר באהבת אמת, רומן או סטוץ חד פעמי).




הראשון והוותיק אצלי באוסף, הוא הבושם מבית גרלן  La Petite Robe Noire בגרסת הא.ד.פ.
הבושם הגיע אלי כי זכיתי בהגרלה בבלוג המעולה של דנרה  (אני לא מאמינה שיש, אבל מי שעדיין לא מכירה אז לרוץ ולקרוא)!
מדובר בבושם ותיק שיצא לשוק בשנת 2012, נקרא על שם השמלה השחורה הקטנה (שהיא פריט חובה בכל ארון), ועם יציאתו הפך לבושם הנמכר ביותר בצרפת. כמובן שכשדנרה הודיעה לי שזכיתי עפתי על עצמי...
הריח: פירותי, כבד ודומיננטי מאד. 
מחיר: מבדיקה במס' אתרי אינטרנט, המחיר עומד על 400-500 ש"ח לבקבוק בן 100מ"ל.

דעתי על הבושם:
העיצוב: הבקבוק מעוצב כשמלה ומצויירת עליו שמלה שחורה קטנה, אני התאהבתי בו בשניה הראשונה, וזה לא מפתיע...
הריח: sorry, אבל לא. אני משערת שעל אחרות הוא "מתיישב" נפלא, אחרת לא היה נמכר בטירוף. למרות שאני מאד אוהבת בשמים כבדים, הבושם הזה כבד לי מידי, והוא מריח עלי ממש רע. 

לסיכום- אפילו לא סטוץ. (2 השפרצות: הראשונה כשקיבלתי אותו והשניה היום לסקירה).
SORRY אפילו לא סטוץ...


הבושם השני ברשימה, הוא L'Eau Jolie מבית המעצבת לוליטה למפיקה.
הבושם הגיע אלי לסקירה. הושק השנה והוא ה"צעיר" בחבורה...
מדובר בבושם חדש שיצא לשוק ומעוצב בהשראת תפוח גן עדן מעולם אגדות דימיוני.
הריח- פירחוני פירותי, קליל וקייצי.
מחיר: 464 ש"ח מחיר מומלץ, 149 ש"ח מחיר השקה לבקבוק בן 50 מ"ל.

דעתי על הבושם:
העיצוב: הבקבוק מעוצב כתפוח ורדרד מקסים מקסים והאריזה מעוצבת כתיבה בצבעים ורודים ולבנים. השוס בעיניי הוא השפריצר של הבושם הממוקם ב"ענף" המחבר את התפוח לעץ. אהבתי מאד את העיצוב. 
הריח: קליל, נעים, מתאים ליום יום. לדעתי מיועד בעיקר לנערות ולבחורות צעירות, מה שלחלוטין תואם את העיצוב של הבושם ואף את הפרזנטורית שנבחרה להוביל את הקמפיין- אל פנינג

לסיכום- רומן לוהט לחודשי הקיץ החמים.




הבושם השלישי והאחרון להיום ברשימה הוא   Alien Essence Absolue א.ד.פ. מבית טיירי מוגלר.
הבושם הגיע אלי כפיצוי על פדיחה לא קטנה שקרתה לי עם ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי. המעורבות בפדיחה: 5 חבילות שוקולד מרסי, בעלות תאריך תפוגה של חודש מיום הרכישה ומצופות בעובש קל עד בינוני עם פתיחתן. פדיחה... לזכותה המלאה של מח' תלונות הצרכנים בג'יימס ריצ'רדסון יאמר כי הם שלחו לי שובר לבושם בגודל מלא באריזת טסטר וזה רק כי השוקולדים המקוריים נזרקו לפח (בבושת פנים)...
הבושם הושק בשנת 2012 והוא הגרסה החדשה לבושם הותיק Alien .
הריח: עצי, עמוק ועם נגיעות של יסמין ווניל.
מחיר: מבדיקה במס' אתרי אינטרנט, המחיר עומד על 380-400 ש"ח לבקבוק בן 60 מ"ל.

דעתי על הבושם: 
העיצוב: לנו בבית הזכיר העיצוב של הבקבוק גוף של אישה. נחמד, לא נרשמו התעלפויות בקהל... 
הריח: כבד בדיוק כמו שאני אוהבת! מומלץ למי שאוהבת בשמים יותר כבדים או לימי החורף הגשומים.

לסיכום- לא אהבת אמת, אבל בהחלט רומן שיאריך ימים...
יאריך ימים?


זהו, זה היה הווידוי על הבגידה של ב- KNOWING אהובי קשיש הימים.
אז במי אתן בגדתן? ועם מי? ספרו ספרו אפח'ד לא שומע...



ביי בינתיים,
ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!