1.10.2013

אמא'לה, פתחו לי תיק!

שלומות יקירותיי!
זהו, הגענו לאחרי החגים... הצלחתן להתאקלם בקלות? איך היתה החזרה לשגרה (או שמא שגרע, לא עלינו)?
בכל מקרה, אין לנו מה לעשות בעניין אלא להמתין יפה יפה ובסבלנות אין קץ לחופשה הבאה, (למה אי אפשר לגשר עד חנוכה)?

בשביל להקל על כולנו את הפרידה מחודש ספטמבר הנפלא שעברנו, היום פוסט עם מעט מילים והרבה תמונות (שלא תגידו שלא התחשבתי)...


אז מה, פתחו לי תיק? 
מה פתאום! (משקרת בלי להניד עפעף, אין אמת בפרסום, הכל נכון).
רק שתמיד מדליקים אותי הפוסטים של הבלוגריות הסופר מאגניבות "מה בתיק שלי".  
אממה, קחו משוואה כזו: אני פולניה + בנקאית+ קשישה חלקית= בתוך התיק שלי הכל סופר פרקטי ומשעמם למות...
אבל בחיים לכל דבר יש פיצוי! אצלי הפיצוי הוא התיק עצמו (אל תסתכל בקנקן- לא בבית ספרינו).

אני ע' ואני מכורה לתיקים (ולנעליים, ולבגדים, ולאיפור, אבל זה כבר לפוסט אחר).
יש לי כ-30 תיקים שאת מרביתם אני אוהבת מאד, כמה מהם אני מחבבת, וכמה מהם אני לא סובלת... 
מרבית התיקים שלי לא נרכשו בארץ. החצי, (המכונה חורחה), הוא ארגנטינאי שטס פעם בשנה למשפחה, ובדרך כלל חוזר עם מתנות. בגלל שאני מאד אוהבת את הטעם של החורחה (או שהוא למד להכיר את הטעם שלי)? אני סומכת עליו והוא קונה לי בבואנוס איירס תיקים.
לעולם התיקים יהיו עשויים מעור, משום שמבחינת ראיית העולם של הארגנטינאים תיק, נעל או סטייק חייבים להיות מיוצרים ממשהו שליחך עשב כשהיה צעיר, אחרת זה לא נחשב.


קבלו את הנבחרת הפותחת. התיקים שאני ממש אוהבת (לצערי חלק מהצבעים התעוותו):
זוכרות את השמאלי מורשה?
השחור באמצע - חיקוי לתיק המפורסם מק'ווין מהאיביי (לא מעור כמובן)
ושני החומים- מארגנטינה

תיקים ממגוון מדינות:
האדום הימני- מהשוק המקורה בבודפשט
האמצעי- זה תיק סגול בחיי, PRUNE ארגנטינה
והשמאלי- קנת' קול- ניו יורק


התיק הימני- ממנגו בארץ!!!
השחור הענק והאדום הסקסי- מארגנטינה


תיקים מארגנטינה, גם פה הצבע של התיק האמצעי מעוות קשות.
התיק בצבע בורדו יין ולא חום שלולית...
התיק הימני- מתנה מחמותי המדליקה


ועכשיו לתמונות "חיות" (הבטחתי הרבה תמונות ומעט קשקושים. לא?)
הסגול 
השחור הענק


הכתום מוורשה
הבורדו שיצא שלולית בתמונה למעלה


תיק בצבע אוף-ווייט,
יקר נורא שאין לי חיבה יתרה אליו
(וזה אנדר סטייטמנט)
קלאץ' כסוף של קליניק ומבט מלא אהבה...



האדום מבודפשט




האדום הסקסי...



שחור לק


אותו אני ממש לא אוהבת...
עור בצבע ירוק בקבוק בשילוב זמש חום

איביי- לא מעור.
נרכש כי הוא בצבע יין מקסים
איביי, אבל האקססורי האמיתי פה הוא החצי!


החיקוי של מק'ווין


קלאץ' מאיביי


מקווה שנהניתן, וכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. 
אז אל תתביישו ושימרו על קשר!