13.10.2013

!ANAT THE BANKER & PIPA FASHION- A NEW LOVE

היי מקסימות שלי, (ויסלחו לי המקסימים, אבל בחרתי את הפוסט הזה לכתוב בלשון נקבה, מבלי לפגוע חלילה באף אחד).

ברשותכן, אחזור לרגע קטן למה שכתבתי  בפוסט הראשון שהעלתי כאן, על הסיבה שבגינה החלטתי לפתוח את הדף הייעודי בפייסבוק וגם את הבלוג. וכך כתבתי:  "חסר לי...  יש בארץ המון בלוגים נפלאים שעוסקים בלייף סטייל בכלל ובאופנה בפרט, של בלוגריות צעירות מאד (באופן יחסי) ורזות מאד (באופן יחסי) ויפות יפות (באופן אבסולוטי)!  אבל אין כמעט בלוגי אופנה של נשים מעל גיל 30 ובמידות ביניים, אז הרמתי את השרביט והנה אני פה".

סט הצילומים בסטודיו מעל החנות, אביטל מצלם ומיכל מצלמת את שנינו...


ואכן מאותו הרגע בו התחלתי לכתוב בבלוג, נחשפתי גם באופן ציבורי, (דרך התגובות שלכן לחומרים שאני מעלה) וגם באופן אישי, (דרך התכתבויות אישיות עם נשים), לחומרת המצב. והכוונה שלי היא עד כמה אין לנשים במידות ביניים ובמידות גדולות מענה לאופנה צעירה, מדליקה וסקסית. וכן, סקסית זו לא מילת גנאי במחוזותיי! יותר ויותר אני נחשפת לרמת הבעייתיות של נשים להיכנס סתם כך לחנות בקניון ולקנות ככה בספונטני בגדים.
ויש כמה בעיות עיקריות (ואני רק חוזרת על דברים שכולנו מכירות):
רשתות שמייצרות ומשווקות בגדים תוך כדי הקטנת מידות, כמו קסטרו שמידה "44" היא רק 44 במרכאות , כי אולי היא 40   או 42 ביום אביבי כשהשמש זורחת...
- רשתות שמיועדות לנשים מלאות מביאות דוגמניות דקיקות ויוצרות אנטגוניזם מטורף (עונות, מישהו)?
- ורשתות אחרות שמיועדות לנשים מלאות אבל מחביאות את הבגדים הגדולים ב"מאחורה" של המחסן, או אלו שגובות מחירי עתק ומגדילות לעשות הרשתות שמנצלות את דלות המבחר, גם מוכרות לנו בגדים באיכות ירודה וגם גובות עליהם הון.

וזהו. עד כאן הוצאתי קיטור להערב.

לפני מספר שבועות קראתי בבלוג של זוהר, Little Miss Sunshine ומי שעדיין לא מכירה (יש כאלה)? שתיכנס, כדאי! את הפוסט על אופנת PIPA שמייבאת מדנמרק בגדים לנשים במגוון מידות.
ומה להגיד לכן? התמלאתי תקווה... יכול להיות? בישראל? אופנה שלא מתביישת להיות גם מגניבה, גם למידות ביניים וגדולות, גם בגדים איכותיים וגם במחירים סבירים??? 
עם כל האהבה שלי לזוריק, לא לגמרי קניתי את הסיפור הזה, נשמע לי קצת 2good 2 b true ...
ואז מיכל הנפלאה (בעלת החברה), יצרה איתי קשר והזמינה אותי לבוא, להתרשם מהבגדים ולהצטלם.

מי שמכיר אותי באופן אישי יודע שאני לא מתלהבת בקלות מבגדים, יש לי המון (לא לספר לבעלי שהודיתי בזה בבקשה), ואת מרבית הבגדים אני קונה בחו"ל און ליין או בטיולים.

אבל עפתי פה! ממש ממש עף לי הסכך!!!

קודם כל יש מגוון בגדים רחב ובמידות 42-56 (יש גם מידות קטנות יותר, אבל לא לשם כך התכנסנו). ולא מדובר על סתם לקחת בגד במידה 36 ולהרחיב אותו, אלא בהתמחות בעיצוב לקימורים. כל בגד שמדדתי ישב עלי פרפקט כאילו הצליח להבין את הגוף שלי. אגב, בליין המידות הגדולות, אני עם הטוכעס שלי, זה שיש לו תעודת זהות משל עצמו מידה סמול!!! (אני? סמול? שוק!)
האיכות של הבגדים גבוהה, הבדים, התיפורים והגזירה מעולים. 
הבגדים מדליקים וכל כך מגוונים, היות שמיכל מביאה ישירות מדנמרק, תמיד מס' ליינים שונה של בגדים, שכל אחת יכולה למצוא משהו שהיא תתחבר אליו, בין אם מדובר בלוק מחוייט, לוק קשוח או צבאי, לוק סאטן חדר שינה, לוק פרחוני רומנטי ועוד ועוד. 
המחירים מעולים: בין 49-399 ש"ח כשרוב הבגדים מתומחרים בפחות מ- 200 ש"ח.
ועוד דבר חשוב: אפשר לרכוש גם בחנות ברשפון וגם און ליין באתר (קישור לאתר).

כמובן שהיה לי מאד קשה עד שהצלחתי לבחור עם מה לחזור הביתה, ובסוף בחרתי 2 זוגות מכנסיים (אני! מכנסיים!) את מכנסי ה-ZIPPER השחורים ואת ג'ינס LUNA הסופר אורז (תראו את התמונות ותבינו).

אז עד עכשיו הסברתי, שיבחתי והיללתי. והרי תמונה אחת שווה 1,000 מילים, אז הנה התמונות. (מתחת לכל תמונה אני מצרפת את הפירוט והמחיר של מה שלבשתי לנוחיותכן).

קרדיטים:
הקרדיט הגדול ביותר לאלוף הצילום- אביטל שהוא אחד הצלמים המצויינים, הכיפיים והנעימים שפגשתי. (ואביטל אני מנצלת פה את הבמה לבקש ממך סליחה ומחילה על זה שהקפאתי אותך בוקר שלם במזגן שכוון לקור של בערך מינוס 350 מעלות צלזיוס...)
סטיילינג- מיכל הראל המקסימה ואנוכי
איפור ודוגמנות- שפחתכם.



גופיה ארוכה- 79 ש"ח
מכנסיים שחורים- 269 ש"ח
עליונית- 129 ש"ח (בסייל, במקום 229 ש"ח).


הרוכסנים המגניבים במכנסי ה-ZIPPER.

פלא שאני כ"כ מרוצה?



שמלת סריג- 150 ש"ח

התמונה הזו היא הברקה של מיכל ואביטל שתפסו אותי בלי לתכנן...


שמלת VIREO בלוק צבאי- 249 ש"ח


הגב של השמלה-מעוצב במיוחד להסתרת שניצלים מיותרים :)

גופיה ארוכה- 79 ש"ח
קרדיגן- 279 ש"ח
חצאית מנוחשת-150 ש"ח

שמלת מקסי- 269 ש"ח 

ופה עם צעיף ורדרד ענק, בשביל המראה הרומנטי...
צעיף- 80 ש"ח
לוק קשוח!
(זו התמונה שהחצי שלי הכי אוהב ויש לו סיבות טובות שלא יפורטו פה)...
אותה גופיה שחורה (מקופלת כי היא מאד ארוכה)
מכנסי ה-ZIPPER המושלמים
וסט אפור-150 ש"ח

למשרד-
גופיה מנוחשת- 129 ש"ח (במקום 189)
ג'ינס  - 199 ש"ח (במקום 350)

גופיה לבנה עם טקסטורה מקסימה- 79 ש"ח
ג'ינס- LUNA (הג'ינס מהתמונה הקודמת)


ה-LUNA שלי ממבט מאחור


והתמונה שהבטחתי כבר ביום שישי- קלוזאפ על הטוכעס שלי, ארוז בג'ינס LUNA... (אורז טוב ה-LUNA הזה. נשבעת)
מי שמביט בי מאחור לא יודע מי אני...

עד כאן להערב, קבלו את המלצתי הרותחת ותיכנסו לאתר של PIPA או תגיעו לחנות. 

וכדרכי בקודש הציון של הביקורת הבנקאית:
5/5 עמלות במדד העו"ש וזה רק כי אין יותר מציון מושלם!



וכמו תמיד, אני מזמינה אתכן להצטרף אלי ולקחת חלק פעיל בבלוג ובעמוד הלייקים!
אם יש לכן רעיונות ופוסטים, הגיגים שתמיד רציתן לכתוב ולא היה איפה או תמונות מדליקות שלכן, תשלחו לי מבטיחה לפרסם!

ביי בינתיים,
ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!



לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד? 

כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל ולמי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה). 
וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!