31.10.2013

פוסט אורח: מרים שיינר- מדהימה, מתוקתקת וחרדית...

היי מקסימות,
כמעט בכל פוסט אני "חופרת" לכן (ולא בטוח שהמרכאות מתאימות כאן), על כך שניתן להתלבש בסטייל ולהיות סופר מתוקתקת למרות שאף אחת מאיתנו לא מושלמת ולא ניחנה במידות של דוגמנית על, (מאלו שלא יוצאות מהמיטה בשביל פחות מ- 100,000$)...
בדרך כלל אני כותבת על ההתמודדויות שלי שהן בעיקר גיל, משקל ומבנה גוף.
אבל שלוש המגבלות שאני חווה אינן המגבלות היחידות שאנחנו צריכות להתמודד עימן כל בוקר, ולכן ביקשתי ממספר נשים שאני מאד מעריכה להתארח אצלי בבלוג ולכתוב לי פוסט על ההתמודדויות שלהן.
כל אחת מהנשים שבחרתי, מתמודדת ובהצלחה יתרה, אני מוכרחה לציין, עם הגבלות או מגבלות שונות משלי.



מרים שיינר היא האישה הנהדרת הראשונה שאני מארחת בצל קורתי היא מבחינתי לא פחות מאייקון. הכרתי אותה בפורום אופנה בתפוז, שאותו היא גם מנהלת היום. היא מקסימה, יפהפיה, מדוגמת כל בוקר מחדש והכי חשוב הגברת הגרובית הזו היא פורצת גבולות לא פחות!

ומכאן אני מעבירה את השרביט ומבטיחה לא להפריע, (כל מה שנכתב בהמשך נכתב ע"י מרים).

קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות- מרים שיינר  

נשיקות לענת המהממת שמארחת אותי.

אני מרים בת 40 וכמעט שבוע ואמא לארבעה ילדים: בת יפיופה בת כמעט 21 סטודנטית לסיעוד  ושלושה בנים בני  17 ,11 ,4. נשואה לאיש הכי שפוי בעולם שהוא כל-כך שונה ממני.

תמיד אהבתי בגדים ואופנה, ותמיד תמיד בזבזתי הון קטן על בגדים ונעליים.

לפני 3 שנים עברתי ניתוח שרוול וירדתי מעל 40 ק"ג. לפני הניתוח הייתי מידה 50-52  והיום אני מידה 42-44.
הפכתי משמנה, יפה ואופנתית למלאה, יפה ואופנתית!

כשאת במידות 50-52 זה לא כ'כ פשוט לבזבז כי אין איפה... קרייזי-ליין, עונות, מתאים לי ובערך פה זה מתחיל ופה זה נגמר.

אבל מאז הניתוח והירידה במשקל התחלתי לבזבז... אלוקים....כמה התחלתי לבזבז...
במידה 42-44 אני מרגישה שהעולם נפתח בפני. אין חנות שאני לא מבזבזת בה.

אבל חוץ מהמשקל יש עוד בעיה "קטנה", אני אישה חרדית/ דתיה ו"מקפידה" על כללי צניעות בסיסיים.

הסגנון שלי הוא מאוד ספורטיבי. הרבה הרבה חצאיות ג'ינס והרבה חולצות ג'ינס. מאוד אוהבת שמלות אך הן פחות שימושיות לי.
רק שיש ביג ביג בעיה: בגלל שאני חרדית, קשה לי מאוד לקנות חצאיות ושמלות באורך ברך (כלומר באורך 171 ס"מ).  חוץ מזה, אני לא אוהבת חולצות וחצאיות בסיס ומשתדלת להימנע מהן. אני מעדיפה ללבוש עליוניות על פני חולצות בסיס.
לפעמים אין לי בררה ואני נאלצת "לגייר"את החצאית /שמלה. לגייר הכוונה שאני לוקחת לתופרת והיא מוסיפה לי דיטייל של תחרה או בד דמוי עור או מוסיפה שרוולים כשאפשר.

מלבד התחביב העמוק שהוא שופינג יש תחביבים "שטחיים" יותר כמו לקרוא ספרים ללא הפסקה לנקות ולסדר.

שבת שלום.

.
.
.
.
.

.
.



מה אתן אומרות? תודו שמרים היא לא פחות מיהלום נדיר במחוזותינו, אשה שמצליחה לייצר "לימונדה מכל לימון אפשרי"!
וחוץ מזה הגורג'סית חגגה יומולדת ב- 28/10 אז מזל טוב והמון המון נשיקות, איחולים וברכות מכל הלב!!!

העוגה עם כשרות מלאה...


ביי בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל ולמי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!