10.10.2013

My Guilty Pleasures

היי בננות,
היום אני רוצה לכתוב על אחת מההנאות הדי מטופשות שלי: סדרות טלוויזיה עם סטיילינג הורס בהתמקדות על תכשיטים לוהטים...
כן כן, אתם מגלים לאט לאט עד כמה רדודה הבנקאית שלכם מאחורי החזות הרצינית  והאינטיליגנטית  :)



במשך די הרבה שנים ועד השנים האחרונות, תכשיטים גדולים היו נחשבים, לפחות בעיניי, זולים מאד. ואף כאלו שהורידו מהאיכות של הלוק כולו. לכן די פחדתי ואף נמנעתי לשלב תכשיטי ענק עם הבגדים שלי ו"הסתפקתי" בשרשרת יהלום סוליטייר (מצחיק להגיד על זה הסתפקתי, אבל אתן מבינות את הרעיון הכללי), טבעת אירוסין וטבעת נישואין.
אבל הרבה מים זרמו במפלי הניאגרה (כי בכינרת המצב לא משהו)... האופנה השתנתה והאסימון ירד: אקססוריז יכולים לבנות או להרוס לוק שלם. אם הם איכותיים ולא בהגזמה הם יכולים לעשות פלאים.

הנה, תראו ותשפטו אתן!

נתחיל:
הסדרה הראשונה שאני צופה בה, בינינו, בעיקר בגלל האקססוריז והאאוטפיטים היא Royal-Pains שתורגמה לאחר כבוד לעברית כרופא להשכיר. הסדרה היא לא מאור הגולה, על רופא אישי של עשירים שמתפקד בין רופא למק'גייוור. תנו לו עט+ מסטיק+ חגורה והוא מבצע ניתוח לב פתוח בשטח פתוח על ספינה... הכי לא אמין אבל שויין שיהיה. ההשקעה האמיתית בסדרה היא התלבושות גם של הגברים אך בעיקר של הנשים (כולם שם לבושים טיפ טופ בבגדי מעצבים מהשורה הראשונה).

שימו לב לתכשיטים (כי על הבגדים אפשר לכתוב פוסט שלם)...

 שמשחקת את Divya Katdare-
בעיניי אותה מלבישים הכי טוב מכל הקאסט
השרשרת הפילה אותי...

















שילובי צבעים חזקים. יש מה להוסיף?
שיק שיק שיק



 שמשחקת את Paige Collins
לטעמי איתה קצת מגזימים עם כמות הקישוטים...














אבל פה היא הורסת.




גם פה היא הורסת חוץ מהפוני שנראה קצת פאה


הסדרה הבאה לשיפוטכם: האישה הטובה, סדרה איכותית ומעולה על עורכת דין במשרד ענק (בלה בלה בלה...). דווקא בסדרה הזו אני פחות מתחברת לאאוטפיטים של השחקנית הראשית (ג'וליאנה מרגוליס שמשחקת את אלישייה פלורק) כי בדרך כלל אצלה ההשקה היא בבגד ואילו התכשיטים קטנים מאד ופחות משמעותיים. אבל אני מאד אוהבת את התכשיטים של הבוסית שלה (שהיא בכלל לא אישה כ"כ טובה אלא ביצ'ית גדולה)..

כריסטין ברנסקי שמשחקת את דיאן לוקהארט

זה לא הגיל- זה התרגיל!

מוכרת כליה בשביל השרשר גורמט הזה!

עדין אבל מרשים ובטוב טעם

אדום וזהב - שילוב מנצח מבחינתי


לזה תלך הכליה השניה...



והסדרה האחרונה והכי הכי אהובה עלי היא SUITS, גם על משרד עורכי דין אבל מלאת הומור, שנונה וחכמה.
בסדרה הזו יש כמה שחקנים, מתוכם הראשיים, שהיו ממש לא מוכרים עד שהסדרה יצאה והיום הם נחשבים לשחקנים מהשורה הראשונה. הסדרה מומלצת ולכל מי שלא עקב- תתחילו מהעונה הראשונה ולא תתאכזבו. משום שהסדרה עוסקת בעיקר ב-2 גברים, אז האלמנטים הנשיים מקבלים משנה תוקף, ובעלת המשרד שהיא אישה שחורה, חזקה ומהממת מופיעה בלוקים שמפילים לי את הלסת כל פעם מחדש...

כל מילה מיותרת!

פנינים הולך חזק אצל עו"ד...


מהממת את השועלים!

אלו שלוש הסדרות שאני אוהבת לראות, את חלקן בגלל התוכן אבל את כולן בגלל הרעיונות שאני גונבת מהדמויות הנשיות ומנסה לתת להן אינטרפטציה משלי ביום יום. 


.


.


.


.

.

זה לא איביי. זה תותים- מעצבת ישראלית!

.

.


2 צמידים בקטנה:

צמיד של גס

צמיד של בטסי ג'ונסון המטורללת קלות...





אגב, על תכשיטים מהסוג הזה שהם אופנתיים ולא בהכרח קלאסיים, אני לא מבזבזת סכומי עתק. מרבית התכשיטים נרכשו באיביי כשהיקר ביותר עלה לי כ- 10$. 


שתי מסקנות לי לסיום הפוסט הארוך עד חפירתי:
1) לא צריך להיות מיליונר בשביל להיראות שיקי!
2) צריך לדעת לאזן באקססוריז 


לא להפריז:

הגזמנו קצת. לא?


אבל גם לא חייבים ללכת בנטורל:
לואיס ליט... תראו תבינו!!!



אני מזמינה אתכן להצטרף אלי ולקחת חלק פעיל בבלוג ובעמוד הלייקים!
אם יש לכן רעיונות ופוסטים, הגיגים שתמיד רציתן לכתוב ולא היה איפה או תמונות מדליקות שלכן, תשלחו לי מבטיחה לפרסם!


ביי בינתיים,
ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!