7.10.2013

ביקורת בנקאית- חמאת גוף Pele- ללין

היי יקירות,
עלה בדעתי היום רעיון לכתוב מידי פעם פוסטון קצר (רק להבהרה: פוסטון הוא לא נגזרת של פוסטינור) על מוצר שאהבתי.
ככה בקטנה :)

הפורמט של הפוסטים הללו ילך כך:
- שם המוצר והחברה
- האם קניתי או קיבלתי לסקירה
- תיאור קצר
- תכולה ומחיר
- דעתי על המוצר (מדד העו"ש, זוכרות)?



המוצר שעומד היום לביקורת בנקאית הוא חמאת גוף של ללין בריח Pele Monoi
המוצר נרכש על ידי
מדובר בחמאת גוף מועשרת בחמאת שיאה, חמאת קקאו, שעוות דבורים וויטמין E.
תכולה- 250 מ"ל, מחיר 80 ש"ח. כדאי לנצל את המבצעים שיש לללין עכשיו בשיתוף עם ישראכרט: רוכשים ב- 100 ש"ח ומשלמים 50 ש"ח בלבד, (אני רכשתי מוצרים ב- 200 ש"ח ושילמתי 100ש"ח, אז יתכן שהם נותנים 50% הנחה על כל סכום).

דעתי על המוצר:
אני מאד אוהבת את חמאות הגוף של ללין (יותר מאשר את יתר המוצרים שלהם). לחלק  מהריחות אני מתחברת מאד (Coconut- Verbena)  וחלק  אני מוצאת שהם לא נעימים לי (רוב האחרים).
יום אחד הרחתי על מישהי קרם ריח שהטריף לי את החושים וכאשר ביררתי הסתבר לי שמדובר בחמאת הגוף בריח ה- Pele Monoi.
אצתי רצתי לללין (אצתי רצתי עלאק, זה היה לפני 3 חודשים) וקניתי את החמאה הזו. החמאה מצויינת, נעימה למגע ולא מותירה תחושת דביקות (איכסה). לאחר המריחה ממש ניתן להרגיש את הלחות על העור, שזה נפלא לעונת הסתיו במיוחד, כאשר העור מתחיל להתייבש. והריח.... אויייי מעולה. רק מה? שימו לב שהריח בקופסא הרבה פחות נעים מאשר הריח על הגוף. לכן אל תתפשרו על הרחת הקרם בקופסא כי מאד יתכן שתפסלו אותו, (קרה לחברה הכי טובה שלי), אלא תמרחו מעט על היד, תמתינו מספר דקות ואז תחליטו אם לקנות או לא.
ציון:  4.5/5 עמלות במדד העו"ש.

*הערה והארה: אם אתם רואים בתל אביב אישה, בשמלה, שהולכת ומרחרחת את עצמה זה בטח אני עם הקרם. או לחלופין אחד מהפסיכים הרנדומליים שמסתובבים בעיר...



בתקווה שאהבתן את הפינה החדשה. ואגב, אם יש לכן רעיונות, בקשות, משאלות- שתפו אותי!

ביי בינתיים,
ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!