12.11.2013

פרוייקט אשה- מכנסיים


היי יקרות ויקרים שלי,
מרגיש לי כמו long time מאז שהעליתי פוסט מלא אג'נדה...

מי שכבר מכיר אותי יודע שאני ממש אבל ממש אוהבת שמלות מכל המינים, האורכים, הסוגים והצבעים. כי שמלות הן הרבה יותר סלחניות לגוף מקומר, הן עוטפות ברכות ויודעות להסתיר את החלקים הפחות פוטוגניים (ממש אינטיליגנטיות השמלות האלה, הן עושות גם קניות לשבת?). על כן, מעל 95% מהארון שלי מלא בשמלות ויש לי (או היו לי) רק זוג מכנסיים אחד לעבודה.

מי שכבר מכיר אותי יודע גם שאני ממש אבל ממש אוהבת את הבגדים של PIPA. וכמובן את האנשים שמאחורי PIPA מיכל ואביטל (אייקון מסמיק).

2 משפטים על הבוטיק למי ש"בטעות" עדיין לא קראה את הפוסט הזה:
אופנת PIPA מייבאת מדנמרק בגדים לנשים במידות 42-56, הבגדים סופר טרנדיים, מדליקים, איכותיים ובמחירים מאד סבירים.

חלק מהחוכמה של מיכל ואביטל הוא לא סתם לפרסם את הבגדים על דוגמניות מורעבות, (אויש! אין משהו שמקומם אותי יותר מזה), אלא להזמין לימי צילומים בלוגריות אופנה במידות PLUS-SIZE למדוד ולהתרשם ממגוון הבגדים שבשואו-רום.
כשהייתי ביום הצילומים הקודם, הסברתי והדגשתי שאני משתדלת להימנע ממכנסיים. הסיבה ב"גדול" (תרתי משמע), היא טוסיק עם ת.ז. משל עצמו...
לשמחתי, הדיון הזה היווה למיכל אחלה הרמה להנחתה כי היא ישר קבעה איתי יום לצילומי מכנסיים.

הקונספט של היום היה: "אשה, אל תפחדי ממכנסיים!"




נו שויין, לא יכולתי לסרב להצעה כה מגונה והתייצבתי ליום צילומים נוסף. (ולא שסבלתי, הצמד הזה משעשע אותי ברמות קשות)...

קבלו היישר מהפינה לשיפוטכם את התמונות ותגידו אתם: לפחד או לא לפחד ממכנסיים????????????

קרדיטים:
הקרדיט הגדול ביותר כרגיל לאלוף הצילום, היחיד שמצליח להוציא אותי כל כך מאגניבה- אביטל
סטיילינג- מיכל הראל ואנוכי
איפור ודוגמנות- הבנקאית לשירותכם...

מכנסי ג'ינס אפורים בגזרת "בוט-קאט"
חולצת פסים אפור לבן
מכנסי סקיני ג'ינס שחורים (ללא כפתור)
סווטשירט עם פאייטים אפוריים על השרוולים מתוך קולקציית PARTY










כשאני אומרת אוספים... לזה בדיוק אני מתכוונת  :)
ג'ינס כחולים בגזרת "בוט -קאט" שאורזים ואוספים את ה...כל























מכנסיי סקיני ג'ינס שחורים ללא כפתור שחזרו איתי הביתה
מכנסי סקיני ג'ינס שחורים ללא כפתור
חולצת שיפון ארוכה שחורה ושקופה עם דיטייל מתחרה 



מכנסיי סקיני ג'ינס שחורים ללא כפתור
סווטשירט עם פאייטים אפורים על השרוולים


חולצת משי אפרסקית- אהבה ממבט ראשון,
נחטפה על ידי ישר לתוך הארון הפרטי


וכמובן שלא ויתרתי והצטלמתי גם עם השמלות החדשות מקולקציית החורף המצויינת, כי סבבה מכנסיים אבל שמלות זו אהבת אמת

.







כשחזרתי הביתה עם המכנסיים והחולצות, ועוד לפני שראיתי את הצילומים (הפעם אביטל השאיר אותי במתח כמה ימים), החלטתי לנסות וללבוש מכנסיים גם ביום-יום, ואפילו הצלחתי לעמוד במשימה יומיים מתוך שלושת הימים השבוע...
(מתנצלת מראש על איכות הצילום המזעזעת)

ביום ראשון-
המכנסיים והחולצה שנחטפו ביום שישי.
נעליים-פלייפוט

וביום שלישי-
מכנסיים- ג'אמפ
גופיית שושנים- פיפה
נעליים- פלייפוט



אז מה דעתכן? מכנסיים כן או לא?  

 ... נראה לי שאני כבר יודעת את התשובה...


ועוד משהו קטן אבל מאד חשוב:
יריד אופנה ראשון בישראל ל- PLUS SIZE  בשואו-רום של PIPA יתקיים ביום שישי שבת 22-23/11  פרטים פה
תבואו יהיה כיף!


ביי בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל ולמי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!