21.11.2013

איך להיות שיקית, סקסית, מלאת סטייל ו....בהריון

היי יפות שלי,
קודם כל אפתח בהתנצלות קטנה על הזנחת הבלוג ועמוד הפייס בשבוע האחרון. הפעם, לא תאמינו, יש לי תירוץ מעולה: גילינו שהבן ההורס שלי הוא מתוק עם אישור רפואי! (ובעברית פשוטה: סכרת נעורים). אז כל השבוע האחרון אצנו, רצנו והסתובבנו בין מרפאות, אינסולין, סוכר ופחמימות...
אבל החיים מחזירים אותנו לשגרה הברוכה, וחלק מהשגרה היא פוסט חדש...

אחת ההנאות הגדולות שלי מהבלוג, מלבד הכתיבה בו והיכרות עם אנשים חדשים ונפלאים, היא שאני עוברת חוויות מדליקות שככל הנראה לא הייתי עוברת אלמלא כתיבת הבלוג.
פה הייתי דוגמנית של שולי סיני מעצבת חרדית, דגמנתי ל-PIPA FASHION אופנה למידות ביניים וגדולות (פה ופה), ופה לבורדו חנות PLUS-SIZE משגעת.
הפעם קיבלתי הצעה לחוויה שונה לחלוטין, להיות על תקן הסטייליסטית מאחורי הקלעים. ולא סתם אלא לבחורה חמודה, שהיא גם בלוגרית מדליקה והכי חשוב: בהריון! סופר אתגר בעבורי, בעיקר לאור העובדה שאני לא סטייליסטית ומעולם לא הייתי אז "בארור" שלא יכולתי לסרב...
הרעיון שעמד בבסיס שיתוף הפעולה היה שהריונית מן הישוב, (לא גל גדות שהיתה גל עצמות גם בחודש תשיעי), יכולה להיות מגניבה, שיקית ואפילו סקסית.  וגם בשלב שהמותניים נעלמות לא צריך להיראות מוזנחת.
ולכן התכנסנו 4 בלוגריות: אורנה מלכי ליבנה- על האירגון, שלומית מאמהות אורבניות- על המצלמה, אנוכי- על הסטייל ומורן פרנקל בסן - THE SUPER MODEL בבוטיק המתוק והמקסים של אושרית ניקה (אצ"ל 7 קרית אונו), המציג את קולקציית הסתיו 2013/14 של המותג 9FASHION.

בהריון כמו בחיים, כל אחת משתנה באופן אחר וצריכה להתאים לעצמה את הבגדים בהתאמה למבנה הגוף, הגיל הנוחות ועוד, אחרת מתקבל מראה מתאמץ, פרחי, לא נוח ולא מתאים.

לפני הכל תמונות של איך לא...

ככה לא
וגם ככה לא!










קים קרדשיאן בלוק של ספה
ביותר שקוף לא מצאת?

ממש לא!
מממממ...... לא ברור לי עד עכשיו










ביותר צמוד לא מצאת?
וביותר קצר?



















אחרי התמונות הכואבות האלה, כמה מילים להקדמה:
מורן הגיעה לניקה קצת בלחץ. למרות שהיא בחורה יפהפיה, היא לא שרוך עם קשר (הגדרה שנלקחה היישר מפי הגבורה), ולכן היא מוצאת את עצמה בבעיה לא פשוטה שכשהיא רוצה לעשות שופינג הריון. הבגדים לא מתאימים לה ובנויים רק להריוניות שדופות. מתסכל מאד. הבגדים בניקה מגיעים בטווח מידות רחב (XS-XXXL), ולכן לא היה קשה מידי להלביש את מורן. ומכאן התחלנו "להתעלל" בה... החלטנו על מספר לוקים שונים: לעבודה, לערב, לשעות הפנאי כשהכי חשוב שהבגדים גם יתאימו למבנה הגוף וגם יהיו נוחים ונעימים ללבישה.

הערה חשובה- אני לא נגד שחור, אבל נמאס לי לראות בנות לבושות רק בשחור. לכן ניסינו להעלות הפקה צבעונית ככל שניתן!

אז זהו מספיק לחפור (הגברת עוד שניה יולדת פה), יאללה לתמונות של איך כן מתלבשים בהריון!

בלוק מחוייט- חולצה מכופתרת,
מכנסיים שחורים
וקלאץ' תואם
וכשמתקרר, מוסיפים עליונית צבעונית


בשמלה אדומה (ובלי צמות)...

חולצה ורודה וחצאית ג'ינס



יפה יפה






את הכי יפה כשנוח לך...


HOT HOT HOT!


ותמונות מאחורי הקלעים
.
.



טופ מודל עד הסוף...
מה קורה בתא המדידה????
זהו להיום, מקווה שנהניתן. אני מאחלת לכולכן הריון קל ולידה קלילה אף יותר!

ולפני סיום, היום מורן הטופ-מודל, חוגגת יום הולדת, מזל טוב יקירתי והמון המון המון אושר, בריאות ונחת!



ביי בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל ולמי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!