7.11.2013

כשסטייל ויוקרה נפגשים- בוטיק MYMA


היי מקסימות,
מי שכבר הספיקה להכיר אותי, יודעת שאני מכורה קשות (גם) לנעליים, מגפיים ותיקים.
מרבית הנעליים/מגפיים/תיקים שלי עשויים מעור ולא נרכשו בארץ אלא בארגנטינה (בגלל החורחה) ונעליים גם בארה"ב (בטיול של שנה שעברה לניו יורק).  ועל תיקים כבר כתבתי פוסט שלם    :-)
אבל גם בארץ אני לא טומנת את ידי בצלחת וקונה בעיקר נעליים ומגפיים (כי גם התל"ג הישראלי צריך להתקיים איכשהו... לא?).




לסיפתח, נתחיל בכמה פריטים מהארון הפרטי שלי

נעליים- אודרי ברוק, נרכשו ב- DSW ניו יורק





אותן נעליים רק בצבעים אחרים (צילום אביטל אפשטיין)





סנדלים- קנת' קול, נרכשו בניו יורק
סנדלים- 9W ישראל

התמונה מפיפה, ההנעלה מהבית...(צילום אביטל אפשטיין)








התיק החדש שלי מ- PRUNE מתנה מהחורחה...


מכאן אתן יכולות להבין עד כמה שמחתי להיות מוזמנת להציץ בקולקציית חורף חדשה של נעליים ותיקים מדהימים ביופיים ובאיכותם ובסופר סטייל!
הפעם אני מצרפת קצת תמונות לפני  שאני מתחילה לכתוב רק כדי שתבינו על מה מדובר.
הערה: קחו בחשבון שאני הצלמת, אז אולי התמונות פחות איכותיות אבל חשוב לי שתיראו את הפריטים שאני הכי אהבתי! (קישור לאתר בהמשך) .

יפות שבא לבכות 
המנומרות אוי המנומרות...



















אלו הכי אני... לא ברור?
מגפונים



ועוד שני תיקים (אותו הדגם בשני צבעים) ששברו לי ת'לב....
בכחול
ובחום. מי יותר יפה?


אז ככה, מדובר ב-3 חנויות בוטיק בשם מימה- MYMA, (דיזינגוף 284 ת"א / קניון ארנה קומה 2 / סוקולוב 64 רמת השרון), של בחורה סופר מגניבה וחולת חולת נעליים בשם ניצה סולטן שפתחה את החנות הראשונה בגיל 24 (מי אמר אומץ ולא קיבל?), היא מביאה לחנויות שלה  נעליים , מגפים, סנדלים, תיקים וגם פריטי אקססוריז שהיא אוספת בתערוכות אופנה במילאנו, פריז ומדריד (TAKE ME WITH YOU)...
ניצה מאד אוהבת ליצור טוטאל לוקים של תיקים/נעלים/ אקססוריז.  אני פחות מתחברת לקונספט הטוטאל לוק, אבל כשנמצאים בחנות עצמה הרבה יותר נוח לבחון את הפריטים בקרבה לפרטים דומים או משלימים אם בצבעים או בטקסטורות.
אקססוריז


המחירים, בהתאם לאיכות הגבוהה  אינם זולים (אבל גם לא מופקעים)
טווחי המחירים:
תיקים החל מ- 350 ועד 1290
נעליים החל מ - 490 ועד 890
מגפונים ומגפיים החל מ - 890 ועד 1590
אביזרים צעיפים ותכשיטים החל מ - 150 ועד 350

אז נכון, המקום אינו מכוון לכולן היות שלא מדובר ברשת ענקית שמביאה דגמים במסות גדולות אלא בוטיק שהבעלים בוחרים בפינצטה את הפריטים המיובאים אבל למי שרוצה להשקיע בפריט איכותי ומיוחד, אני מאד ממליצה לקפוץ לאחת מהחנויות. ההנאה מובטחת!

לינק לעמוד הפייסבוק: MYMA

התיק המנומר פתאום התחיל לקרוץ לי...




ביי בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוג, בפייס, במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל ולמי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!