24.12.2013

סיכום 2013 בתמונות

היי אהובים ואהובות שלי,
היום החלטתי, ככה בספונטניות הכה פולנית שמאפיינת אותי (ספונטנית- *ענת חיה באילוזיות), להעלות פוסט מסכם של כל הדברים הטובים שקרו לי השנה. ההחלטה להתמקד בעיקר בחוויות הטובות  ולכתוב עליהן לא באה כי אני חיה בעולם של: "HAPPY HAPPY JOY JOY", אלא נובעת מהיותי אופטימית (*ענת חיה באילוזיות 2) ומהעדפה שלי לזכור את הדברים הטובים בחיים ו"לשכוח" את הפחות טובים.
חוץ מזה, אני חולת חופשים, נופשים, נופשונים, סופי שבוע בארץ ובמיוחד בחו"ל. ולכן בכל פעם שמתאפשר לי בכפוף אילוצי ילדים/עבודה/ משפחה אני "בורחת" מהשיגרה.

אז קבלו את סיכום שנת 2013 בתמונות ולפי חודשים, דקה וחצי לפני שהיא מתעופפת לנו מהחלון,
(הניסוח הזה חד וחדשני ממש כמו מצעד הפזמונים 1983)...



ינואר
האמת? לא חודש היסטרי.
בלי חגיגות של ימי הולדת (רק יומולדת לאימוש היקרה), חגים ושאר אירועים. אז נתנו קפיצה ללילה אחד בסוף שבוע לחיפה. ואי אפשר הרי להיות בחיפה בלי צילום "רומנטי" עם נוף לגנים הבהאיים הנפלאים...
מר אורדום בורדום צ'רקה- נשיא לשם כבוד של טורקיה בישראל...


פברואר
פורים!!!
השנה השתוללתי עם התחפושות והאיפורים (כיאה לתלמידת קורס איפור מתלהבת)...
קליאופטרה- למסיבה מהעבודה



כיפה אדומה עם פייה ורודה- לשבת משפחתית משעשעת ביותר

בוני

ועם קלייד- למסיבת פורים של הלר"ח
עם זוג חברים אהובים (ואנונימיים)







ורק להבהיר לכם עד כמה השתפרנו משנת 2012, קבלו אותנו בלוק סופר סקסי הורס של שתי חשפניות צמרת...
צילי וגילי...


מרץ - אפריל
גם פסח וגם היומולדת שלי, מה לא נחגוג? אז נסענו לאכול חמץ (ומצה?) בברצלונה


השלישייה העליזה  :)



מאי 
חודש נהדר בו החלטתי להעלות לאויר את עמוד הלייקים בפייס. ופה המקום להגיד תודה לכל הבלוגריות שהיום הן חברות שתמכו ועודדו אותי בראשית הדרך ולטל (פיניקס בלק) שהיתה המלייקקת הראשונה של העמוד. גרמתן לי לאושר גדול!




יוני
טוב, לא עבר הרבה זמן מעליית העמוד בפייס עד שהחלטתי שיש לי מה להגיד (ושוב בעידוד מאסיבי של בלוגריות וחברות) ובלוג חדש נולד...



יולי
האושר הכי גדול החודש היתה לידה של אחיינית חדשה דנדשה, חמישית במספר ובובונת מהממת.
הערה חשובה: אני לא מצרפת תמונות של האם או האפרוחה, פן אמצא את עצמי מוטלת ללא רוח חיים בסימטה אפלה! (כן כן, יש כאלה שמפחדים מאבינו שבשמיים, אני מפחדת מאחותי הקטנה)...

וחוץ מזה, בזכות הבלוג, התחלתי לצבור חוויות ולהגיע למקומות שככל הנראה לא הייתי מגיעה אלמלא הכתיבה ברשת והאג'נדה שאני מנסה לקדם.
אז הסשן הראשון היה יום דוגמנות אצל שולי סיני- מעצבת בגדי ערב לנשים חרדיות. היום כולו היה חוויה מעלפת והקשר עם שולי הנפלאה ממשיך עד היום (שולי, אם את קוראת, אז רק שתדעי שלא שכחתי שאת חייבת לי קפה).





פוזות לצלמת   :)



אוגוסט
חופש גדול, הבן שלי חגג ח"י שנים והבת שלי את גיל 16 המתוק (מתוק עלאק! למי הוא כ"כ מתוק אחרי שההורמונים טיגנו להם את המוח)?
וגם קצת קינאתי בבן שלי שהיה במסע בפולין במרץ, אז החלטתי לעשות טיול שורשים בורשה (ואני, כל המשפחה שלי בכלל מלודג')... היה כיף אדיר והמון המון שופינג שווה ביותר (מי אמרה אינגלוט ולא קיבלה)?


האם זה בולט שכולם צובטים/ מדגדגים את כולם מאחורה?


האוטו לא שלי. וחבל...


עיר יפה ומומלצת לטיול


ספטמבר 
חגי תשרי מביאים עימם המון חופשים מבית הספר וגם חופשה מרוכזת מהעבודה. אז הילדים שווקו בסוכות לאקס, ואנחנו נסענו להירגע קצת במלון מצפה הימים האהוב עלינו ביותר.
לחיי השנה החדשה


רגועיםםםםםםםםםםםםםם



אוקטובר
אהבה חדשה נולדה!
הבלוג הזה, כפי שאתם יודעים, נולד ממספר סיבות: לשתף אתכם במה שעובר עלי, לקשקש לכם בשכל (כי לחורחה כבר קצת נמאס ממני)... ולהעלות למודעות הציבורית את העובדה הכל כך פשוטה שלנשים במידות ממוצעות לאוכלוסיה 
ו-PLUS SIZE בעולם הדוגמנות פשוט אין מספיק מבחר בגדים בארץ. ובנוסף לכך, גם מעצבי העל, התקשורת והמפרסמים גורמים לנו להרגיש רע עם עצמנו כי הרי מי שמחזיקה במידה גדולה מ-38 היא "פרת- יאור" מוזנחת ואומללה... אז כשזוהר (בלוגרית בועטת כשלעצמה),  שידכה בין PIPA FASHION לביני ישר ידענו כולנו שאהבת עולם נולדה.

.
.

.

.








באותו החודש דגמנתי גם לבורדו, חנות מקסימה למידות ביניים וגדולות ברמת גן (כשהחיידק נדבק אליך, קשה להיפטר ממנו)...
.

.





נובמבר
טוב, זה היה חודש מאתגר משהו, כשגילינו שלבן שלי התפרצה סכרת נעורים והוא הגיע לרמות סוכר מוטרפות והזויות של 460... (הנורמה 100-130 אז תבינו לבד). ואלו היו יומיים ממש מפחידים לראות את הגבר שמסתובב לך בבית מרגיש חלוש כאחרון האפרוחים. אבל תודה לאל ולרפואה, הוא בסדר, מזריק אינסולין 4 פעמים ביום וחזר לעלות לי על העצבים כמו כל נער מתבגר ממוצע...

אבל לא אנחנו נשב אבלים וחפויי ראש ונשקע בביצת הרחמים הידועה בשם: "למה דווקא אצלי ולמה זה מגיע לי?" , אז נפגשתי עם מיכל ואביטל המדליקים מפיפה לעוד יום צילומים. כי ברור שאם אני תמיד בשמלות, אז צריך להכין פרוייקט אישה-מכנסיים...



הטוסיק "הידוע לשמצה"























ובנובמבר חגגנו גם את חנוכה. כרגיל, הילדים שווקו לאקס, ואנחנו הנמכנו לחמשוש ביממלח :)

הנוף מהחדר במלון, מה יותר טוב מזה?


דצמבר
איך הזמן טס כשנהנים, והנה הגענו לסוף השנה.
טוב, דצמבר הוא לא חודש מעניין בדרך כלל (המון לחץ בעבודה). אבל השנה אני עומדת להפוך ל"סבתא תותבת" (לבעלי עומד להיוולד נכד), הילוד היקר על הוריו מתגורר במנהטן וחייבים פשוט חייבים להגיע לברית... (כי זה לא שאני רוצה לחזור לניו יורק אני פשוט חייבת)...
אז אוטוטו בימים הקרובים אני אפרד מכם לתקופה קצרה ואסע לחגוג את ראש השנה האזרחית בתפוח הגדול!
מבטיחה כמובן לעדכן און ליין בפייס ולהעלות פוסט בהמשך.


תמונות שצילמתי בטיול לניו יורק באוגוסט 2012.
היא כנראה לא השתנתה יותר מידי הגברת עם הלפיד. לא?


ומכאן אחרי שחפרתי לכם עד מוות (אפשר לשדך לי את יצחק תשובה, נחפור יחד נמצא יותר גז)... אני מאחלת לכולנו שנה נפלאה, שנה של בריאות ואושר וכמובן הגשמת חלומות. וכמובן איחולי Merry Christmas לחוגגים!


ומזכירה שוב: אל תשכחו להצטרף להגרלה הממש שווה שלי, שלא תגידו לא ידענו, לא שמענו לא זכרנו!  קישור להגרלה