2.12.2013

כמה סקירות והגרלה אחת שווה במיוחד!

היי נהדרות,
בחודשים האחרונים, כשהייתי קצת פחות לחוצה בעבודה (כי עכשיו "טרפת ברשת")..., הצלחתי למצוא פנאי ולהשתתף בכמה וכמה השקות ואירועי בלוגריות שעסקו בעיקר בנושאי טיפוח ואיפור. ובנוסף קיבלתי גם מספר מוצרים לסקירה.
את מרבית המוצרים הספקתי לנסות עלי, על בעלי, על הילדים ועל כמה שפני ניסיונות מזדמנים... ומעט מהמוצרים הותרתי סגורים וחתומים כדי לחלוק אותם עמכן.



ומכן היישר לסקירות (וכן, את כל המוצרים קיבלתי באופן כזה או אחר לסקירה).

בגזרת הטיפוח:

סדרת הקרמים לעור יבש- DEEP MOISTURE 

ההבטחה: סדרת תחליבים וקרם לעור יבש החודרים לעומק 10 שכבות בתוך העור, נועלים את הלחות ומותירים את העור מלוחח לאורך 24 שעות. התחליבים מגיעים ב-2 אופציות: לעור יבש (עם ניחוח עדין) ולעור רגיש ויבש (לא מבושמים). הקרם מתאים לכל הגוף וגם לפנים.
תכולה: התחליבים- 400 מ"ל עולים 45 ש"ח, הקרם- 300 מ"ל עולה 41 ש"ח.

:דעתי על המוצר
אנחנו השתמשנו בבית רק בקרם ונרשמה ממנו הנאה מרובה, בעיקר לאור העובדה שעם בוא עונת הסתיו והיובש כולנו זקוקים לבוסט רציני יותר של לחות. הקרם אינו מותיר תחושת דביקות או שמנוניות ובעל ריח נעים מאד. 
שתי הערות:
1) לגבי טווח השעות המובטח- אני לא יודעת אם אכן הקרם מחזיק מעמד 24 שעות כי אני לא מורחת יותר מפעם ביום קרם גוף (ואני קצת יותר מידי עסוקה בכדי לבדוק מה מצב לחות העור שלי במשך היום) וידיים אני שוטפת לא מעט במשך היום כך שהקרם נשטף במים. 
2) לגבי ההבטחה בנוגע לחדירת המוצר לעומק 10 שכבות בעור.  סורי ספרתי רק 8.75 שכבות!  סתם, סתם, סתם... אני בנקאית לא מדענית, ואין לי שום יכולת לבחון את ההבטחה הזו   :-) 
בסך הכל מדובר בקרם לחות מצויין ומומלץ, עושה את העבודה, לא משאיר תחושה שמנונית או דביקה על גבי העור ומתאים לעונות היבשות או לבעלי עור יבש במשך כל השנה.

ציון 4/5 עמלות במדד העו"ש. כי אני לא יכולה להוכיח/להפריך את הבטחות היצרן לגבי החדירה והנעילה של הקרם לעור, (וגם כי טרם ניסיתי את התחליבים).

אגב, אני חייבת לציין פה את ההשקה המדהימה שנערכה לסדרת הקרמים החדשה של ניוטרוג'נה.
שאפו למשרד יחסי הציבור "גילעד תדמית" (וכמובן לכינרת הנהדרת) שהרימו אירוע כה נפלא, (שהיה שווה לקחת עבורו יום חופש מהעבודה)!




קרם פנים ליום וישי- AQUALIA THERMAL- SPA

*הערה- מסתבר שזכיתי במוצר בהגרלה או פעילות שנערכה בעמוד הפייסבוק של VICHY (באלוהימא שאני כבר לא זוכרת, אוי הגיל והסקלורוזה)

ההבטחה: ג'ל במרקם מיימי המעניק לחות אינטנסיבית. מותאם לעור רגיש ללא פראבן.
תכולה: 75 מ"ל.
המחיר נע בין 150 ש"ח במבצעים ל- 250 ש"ח מחיר מחירון (ע"פ בדיקה באתר זאפ).

:דעתי על המוצר
טוב, מדובר במוצר מנצח! קודם כל הג'ל הוא במרקם מיימי, קליל , נעים נספג בשניות וכמובן שלא מותיר תחושת שמנוניות או דביקות כבר מהרגע הראשון. הריח שלו מיועד כנראה להסנפה עמוקה עדין וממכר. הג'ל מותיר תחושת לחות משי על העור ולא גורם להברקה גם על עור כמו שלי: מעורב עד שמן, (חשוב במיוחד בהנחה מתחת לאיפור). בהחלט נרשמה התאהבות!

ציון 4.5/5 עמלות במדד העו"ש. כי מדובר במוצר מעולה שמצדיק את המחיר (שווה לחפש מבצעים והנחות). 



בגזרת האיפור:

קליניק- CC CREAM 
או במילים אחרות:  Superdefense CC Cream SPF 30 Color Correcting Skin Protector

ההבטחה: קרם טיפולי, מתקן צבע, מרווה את העור בלחות, מגן מפני קרינת השמש ומשפר את העור. ניתן להשתמש ב- CC במקום מייקאפ לכיסוי קליל ע"מ לטשטש פגמים בעור או מתחת למייקאפ (למי שאוהבת כיסוי מלא) לצורך מתן הארה וזוהר לעור.
ה-CC מגיע ב-4 גוונים שונים, (בישראל, בעולם קיימים מס' רב יותר של גוונים).
תכולה: 40 מ"ל 
מחיר: 205 ש"ח.

:דעתי על המוצר
אני בדילמה... מצד אחד אני מאד אוהבת כיסוי מלא ולכן לא השתמשתי ב-CC ללא כיסוי מייקאפ מעליו. ומצד שני, באיפור היומיומי אני בדרך כלל מניחה קרם לחות, קונסילר ומייקאפ (קצרה סבלנותי לפריימרים, ול"ממרחים" נוספים בין הלחות למייקאפ)... 
אבל, באיפור ערב, כשחשוב לי להיראות זוהרת במיוחד, אני מניחה את ה-CC מתחת למייקאפ ואז בהחלט מתקבל איפור זוהר וחגיגי יותר.
המוצר מומלץ מאד מאד למי שאוהבת כיסוי קל באופן יחסי. ולא נשכח לציין שיש גם הגנה מהשמש (SPF 30).

ציון 4/5 עמלות במדד העו"ש. (אבל אני בטוחה שיש בנות שהמוצר יהיה להן מושלם)!


רבלון- שפתון JUST BITTEN KISSABLE BALM STAIN

ההבטחה: באלם סטיין, קולקציית שפתונים עשירים בלחות, בגרסת עיפרון ללא חידוד ב-8 גוונים שונים בניחוח מנטה עדין. 
מחיר: 105 ש"ח.

:דעתי על המוצר
כפי שאתן רואות, אני קיבלתי לסקירה את העיפרון הוורדרד שבחבורה. מדובר בבאלם נפלא. אין לי יותר מידי מה לכתוב למעט מספר דברים: 
1) הדהייה של הצבע אחידה. כלומר לא נותרות (לפחות לא בגוון הזה), שאריות  צבע כעורות על השפתיים אלא הצבע דוהה בעדינות ובאופן אחיד.
2) הלחות של השפתון מעולה ולא נופלת מכל השפתונים שנמכרים בפארמים ומיועדים לליחוח השפתיים.
3) ריח המנטה מאד מרענן ונעים על השפתיים.
3) והכי חשוב- כל ההבטחות בנוגע למוצר מולאו במלואן!

ציון 5/5 עמלות במדד העו"ש. כי אין אפשרות ליותר ממושלם!
איפור ערב עדין
עם ה-CC של קליניק והג'סט ביטן של רבלון.


זהו סקירות להיום (למרות שיש לי עוד מוצרים לסקירה הבאה)


ועכשיו להגרלה!!!
כפי שכתבתי בראשית הפוסט, קיבלתי לא מעט מוצרים והחלטתי לא לשמור הכל לעצמי ולפנק 2 קוראות שלי ב"סלסלת" מוצרים איכותיים וכיפיים!

סלסלה מספר 1-
סלסלה מס' 1.
המוצרים בסלסלה מס' 1:
תחליב לחות לעור יבש DEEP MOISTURE - ניוטרוג'ינה
CC CREAM - קליניק
ליפגלוס מס' 201 מהסדרה הקוסמית- PUPA MILANO (מספרים על הליפגלוס הזה שהוא נפלא. אני לא ניסיתי היות שלצערי, אני לא מתחברת לליפגלוסים באופן גורף)
3 בקבוקונים של מסיר איפור COLOR AWAY- רבלון (לא סקרתי עדיין בבלוג, אבל מניסיון- מומלצים בחום)



סלסלה מספר 2-
סלסלה מס' 2.

המוצרים בסלסלה מספר 2:
תחליב לחות לעור  רגיש ויבש DEEP MOISTURE - ניוטרוג'ינה
CC CREAM - קליניק
מסקרה שחורה VAMP מהסדרה הקוסמית- PUPA MILANO (הגברת משתתפת בהגרלה רק כי יש לי כרגע מעל 7 מסקרות פתוחות)...
3 בקבוקונים של מסיר איפור COLOR AWAY- רבלון.



פרטי ההגרלה-
* ההגרלה תהיה ב- 31/12/2013 או ב 1/1/2014 (אלא אם כן אהיה באותה התקופה בחו"ל. במקרה כזה ההגרלה תידחה ועל כך תבוא הודעה מראש).
******מועד ההגרלה נדחה לסוף ינואר 2014!*******
(מסתמן שאני לא אהיה בארץ בסוף השנה (ככל הנראה אבלה בניו יורק וכמובן פוסט בנושא יעלה בהמשך)!
כך נצליח גם אנחנו לחגוג את ראש השנה האזרחי ולגרום לשתי קוראות לחייך לכבוד השנה החדשה!

* לא תינתן לזוכות אפשרות בחירה בין הסלסלות.

בגלל שאני טיפל'ה טכנופובית, ההגרלה תהיה בשיטה הידועה בשם "פתקיות בתוך כובע"... ולא עם איזו תוכנת הגרלות סופר מתוחכמת.

*הזוכות תקבלנה ממני מייל ועליהן יהיה לאשר את הכתובת למשלוח הזכייה עד לשבוע מיום קבלת המייל. במידה ולא יתקבל אישור, תוגרל סלסלת הזכייה פעם נוספת.

*הפניה והכתיבה בלשון נקבה אבל בהחלט פונה גם לנשים וגם לגברים שבחבורה!

*טל"ח... (וכל הגישעפט הזה בלי להתייעץ עם העו"דית הווייפי הצמודה שלי)...


התנאים להשתתפות בהגרלה:
על מנת להשתתף בהגרלה עליכן לבצע מספר פעולות (במצטבר):

1) לייק בעמוד הפייסבוק שלי ממש כאן 

2) להצטרף כעוקבות בבלוג ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל ולמי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה). לא להירשם כקוראות אנונימיות בבקשה, כי אין לי דרך לדעת מי אתן.

3) לעקוב אחרי באינסטגרם- anat_the_banker (*למי שאין אינס' שתכתוב לי בתגובה)

4) לכתוב לי כאן למטה, בתגובה לפוסט: שם+ מייל ליצירת קשר,  ושאתן אכן מעוניינות להשתתף בהגרלה.

5)*בונוס* שיגדיל את הסיכוי לזכיה (פתק נוסף בכובע), שיתוף הפוסט אצלכן על הוול בפייס.

ושיהיה לכולנו בהצלחה!