13.12.2013

על המלחמה בטרפת הרזון, (וקצת אאוטפיטים לכבוד הסערה)

הי קפואים וקפואות שלי,
ממש רציתי לכתוב היום פוסט מלחמתי, כזה על משטר הרזון ועל העובדה שכל הזמן משדרים לנו שאנחנו אמורות להיות רזות כי אחרת אנחנו מוזנחות, עצלניות וכעונש גם רשתות הבגדים לא מוצאות אותנו כראויות להיות לקוחות שלהן.
מאד רציתי  גם לכתוב על העובדה שדימוי הגוף השדוף שמוכרים לנו ואנחנו קונות ומאמצות לליבנו, גורם לנו רק לשנוא את עצמנו במקרה ה"טוב" ובמקרה הגרוע גורם לנערות, ונשים (גם לנערים וגברים אם כי בממדים קטנים יותר), לחלות במיני הפרעות אכילה שיכולות להסתיים גם במוות.
כל כך רציתי לכתוב על זה שצריך להכריז מלחמה ממש על המעצבים, רשתות הבגדים והמפרסמים שמעודדים את הרזון. ולחזק את ידיו של עדי ברקן ש"חזר בתשובה", במירכאות כמובן היות שלא מדובר בהתחזקות דתית, אלא בהבנה שמדובר בטירוף הזוי שבנות מביאות את עצמן לתת משקל כדי להתקדם בתעשייה: דוגמניות, שחקניות, סלבס ואפילו נסיכה מתוקה אחת שסובלות רובן ככולן מהפרעות אכילה בדרגות קושי שונות וכל זה רק על מנת לקדש את הרזון שנכפה עלינו.
ולא שעדי ברקן הוא איזה קדוש, הוא בא מהתעשייה, הוא היה ועדיין נמצא בברנז'ה, ומן הסתם, בעבר גם דחף בנות להוריד עוד טיפטיפה במשקל. ודווקא בגלל שהוא זה שהניף את דגל המרד ב"שידפון" אני מעריכה אותו ומקווה בכל ליבי שהוא הסנונית הראשונה שתביא עימה את השינוי והנורמליות לתעשייה הכל כך מטורפת הזו והכל כך משפיעה הזו.
אז עדי ברקן מוביל עכשיו קמפיין שמשווה את מה שהבנות האנורקטיות עושות לעצמן עם הוריו שסבלו מתת משקל בתקופת השואה. ואני יודעת שההשוואה הזו היא רעה, היא נוראה ממש והיא מעצבנת ומטרידה. אבל מבחינתי מה שיצליח לנער את הבנות ואת כולנו בעצם, הרי הוא מבורך.
זאת ועוד, לטעמי כל מה שיגרום לבנות לאהוב את עצמן בכל גובה, מידה, משקל וצורת גוף הרי שיזכה לתמיכתי המוחלטת, גם אם אינני מסכימה עם הדרך. המהות זה מה שחשוב כאן!
ובאמת שרציתי לכתוב פוסט מלחמתי (הפוסט במקור נקרא "רזון- הכרזת מלחמה")! אבל החלטתי, אולי בגלל הקור והשלג בירושלים ובצפון, ונחל איילון המוצף במרכז, לא להיות מלחמתית אלא לכתוב פוסט על חורף ועל מעילים... ולהעלות תמונות שלי: אחת שהשלימה עם הגוף של עצמה ואפילו אוהבת אותו במידה 44. הכי רחוק מהלוק הסקסי שמוכרים לנו בתקשורת, אבל אני לא מוכנה לרעוב או לשנוא את עצמי כדי שמישהו ייתן לי אישור שאני ניראית טוב. זוכרים את הפוסט הזה בו כתבתי את התהליך הלא פשוט שעברתי כדי לאהוב את עצמי? אז אני עדיין מאמינה בגלגל החיים:  אהבה וקבלה עצמית---> הגברת האנרגיה חיובית לעצמך---> שידור אנרגיות חיוביות לסביבה---> קבלת אנרגיות חיוביות מהסביבה וחוזר חלילה. ועוד משהו קטן לפני התמונות: מה קורה כשלוקחים סקיצות של מעצבי אופנה ונותנים להן "חיים"? לשיפוטכם (תמונות נוספות כאן):
אבל אמרתי שאני לא מלחמתית היום. לא?
אז הנה כמה אאוטפיטים של חורף עם ובלי מעיל, כשגשם מטפטף על העורף וקרררר... *צ'טערת על איכות התמונות. הצלם היה בבית הספר...
שמלה- טהרי ניו יורק
חולצת בסיס- זיפ
טראנץ'- פריימרק ברצלונה
סוודר- גולף
חצאית- h&m ישראל
גרביוני לבבו

ז'קט-h&m ברצלונה
חולצה- זארה
חצאית- רנואר
(כשהמידות עוד היו נורמליות, מדובר בחצאית במידה 42 שנרכשה די מזמן)


טראנץ' קצר- גולף
חולצת בסיס- זיפ
ז'קט- עונות
חצאית סקוטית- c&a פריז
שמלה- מייסיס ארה"ב
ז'קט- ג'אמפ
תיק- ורשה


הכל מהחנות היחידה בארץ שאני מוצאת בה בגדים סופר מדליקים!
PIPA-FASHION
שיהיה לכולנו סוף שבוע נעים, חמים, וטעים! ואל תשכחו להצטרף להגרלה הממש שווה שלי, שלא תגידו לא ידענו, לא שמענו לא זכרנו!  קישור להגרלה