7.1.2014

מזל טוב, אני סבתא, (AND I'M GOING TO NEW-YORK)!

שלום שלום,
זוכרים את הפוסט הזה, בו סיפרתי שאני עומדת להפוך להיות "סבתא תותבת"?
אז הקסם קרה, ולבעלי נולד במזל טוב נכד ראשון.
וההגיון ה"בריא" שלי פועל כך:  בעלי הפך לסבא כלומר אני סבתא... אבל לא סתם סבתא, סבתא לאפרוח ניו יורקי!
ולאפרוח צריך לעשות ברית?
אז סבתא טסה לניו יורק! (פייר, בינינו כשאף אחד לא שומע, בשביל טיול בניו יורק אני מוכנה להיות סבתא תותבת, אחות חורגת ואפילו קוזינה מפולניה)...

טוב סגרנו את פינת ה"למה אני נוסעת".
ועכשיו לפינתנו: ראבאק! ענת, מינוס 20 מעלות צלזיוס! קררררררררררררררר..........

הטיימס- סקוור בשלג השבוע
טוב, אין לי מה לענות על זה מלבד לשתף אתכם בקצת מהדברים שאני לוקחת איתי. 
קחו בחשבון שאני לוקחת מעט מאד באופן יחסי כדי להשאיר מזוודות ריקות לטיסה הלוך, שיהיו מלאות בטיסה חזור (מואהאהאהאה... צחוק מרושע........).




בגדים-
ברור שבשל הקור העז רכשנו החצי ואני אז חולצות טרמיות נוספות על אלו שיש לנו, אבל הן משעממות, אז נדלג.

בגלל שאני לא סובלת בד"כ מקור, אז אין לי סוודרים, פשוט אין לי.  יש לי כמה סריגי טריקו שממש לא מחממים. מכיוון שלהגיע לניו יורק גם בחורף נורמלי עם סריגים דקיקים זה לא בא בחשבון, התחלתי להתארגן על סוודרים.
חיפשתי וחיפשתי בהמון חנויות ולא מצאתי. או שהסוודרים היו דקים מידי או עבים מידי או קצרים מידי או מגרדים (ואני שונאת בדים לא נעימים אני ממש רגישה לנושא הזה. כולל גזירת כל האטיקטים הפנימיים בבגדים).
עד שלהפתעתי הרבה נכנסתי ל- H&M ומצאתי בסייל 2 סוודרים זהים באפור וכחול מחומר אקרילי מחמם מאד אבל נעים ביותר (אצלי בבית הסוודר הזה מכונה "צמר חתולה").
בנוסף, שדדתי ארונות של שתי חברות טובות ונהדרות שלי (וכאן הזמן להודות לרחלי הנהדרת ולווייפי אהובתי), שהתנדבו לתרום סוודרים למאמץ המלחמתי בכפור האמריקאי.
אז הצטרפו למזוודה גם סוודר אוף-ווייט חדש (ככה זה, אני שודדת בגדים שטרם נגזר מהם האטיקט) של H&M ועוד סוודרים בתכלת ושחור (שצילמתי אבל המצלמה התעופפה ומרבית התמונות הושמדו לצערי)...

מכנסיים- החלטתי לקחת מספר 3 זוגות מכנסיים בלבד. כאלה שהם גם נוחים, גם יפים וגם רחבים מספיק כדי ללבוש אותם מעל לגרביוני צמר. נבחרו 3 זוגות של PIPA כמובן: הסגול המדליק, השחור הסקיני ללא הריצ'רץ' וג'ינס כחול חדש דנדש משבת!

ומגפיים- זו בעיניי הרכישה המוצלחת ביותר והקשה ביותר לביצוע. כי הדרישות שלי היו שהמגפיים יהיו יפים או לפחות מדליקים ואדג'יים, נוחים- כי אנחנו תמיד מטיילים המון ואני סובלת מכאבי גב, ועמידים לגשם ולשלג. אה... וגם במחיר סביר. (נו מה כבר ביקשתי בסך הכל)?
בסוף, אחרי חיפושים רבים נזכרתי בחנות ענקית של עודפי נעליים בקניון ארנה (בטר-פרייס), ונמצא הזוג המושלם בעבורי. נכון, המחיר לא זול - 700 ש"ח, אבל זה המחיר אחרי 50% הנחה.

וכמובן אקססוריז נדרשים: מחממי אוזניים, כפפות, כובעים, צעיפים כולל 2 צעיפים באפור ובורדו מ"צמר חתולה" שנרכשו באיביי שניתן לשנות את הצורה שלהם וללבוש אותם במגוון וורסיות, (מצרפת קישור כי טוב מראה עיניים מתיאור סמי עילג)... ואני חייבת תודה לשירתי היקרה שהכירה לי את צעיף ה"נס" הזה!

צמר חתולה אפור ומכנסיי סלק

עם מחממי אוזניים

צמר חתולה כחול,
צעיף חתולה בורדו
וג'ינס חדש מ-PIPA

סוודר שנשדד,
צעיף מקסטרו שקיבלתי מתנה מחבר יקר
וכובע בשביל הלוק

המגפיים של ברוך בקלוז-אפ



עד כאן בגדי הקרח החדשים. ונעבור ישירות לקצת בישום, איפור, טיפוח שאני מצוותת למזוודה:
בושם- החלטתי לקחת איתי בושם שקיבלתי לסקירה אבל נדלקתי עליו בטירופים! (אגב, ב"טירופים" ו"לאללות" הן שתי מילים חדשות שהומצאו ע"י ילדה מתוקה להפליא שהכרתי השבוע)...
הבושם הוא desire של מותג האופנה bebe. הבושם בריח פירותי מתקתק ממש כמו שאני אוהבת, הוא קליל וסקסי ועלי מריח נהדר.
והעיצוב של הבקבוק WOW הכי יפה מכל הבשמים שלי! (טוב אחרי כל הסוודרים והמגפיים, אני חייבת לקחת איתי משהו סקסי ונוצץ, ניו יורק, לא?)
מחיר ההשקה של הבושם: 50 מ"ל (א.ד.פ.)- 199 ש"ח, 100 מ"ל (א.ד.פ.)- 249 ש"ח.
אני ממליצה בחום!
התאמתי היום את הלק לבושם



טיפוח- שני קרמים יטוסו איתי:
קרם גוף של ניוטרוג'ינה עליו כתבתי פה שהוא מעולה שבמעולים!
האמצעי נוסע איתי,
הימני והשמאלי יגיעו לשתיים מהקוראות
שלי שמשתתפות בהגרלה!

קרם פנים של כריסטינה שגם אותו קיבלתי לסקירה. הקרם: Nourishing Cream – מסדרת MUSE  זכה בתחרות מוצרי יופי השנתית של המגזין ALLURE  רוסיה כקרם הזנה הטוב ביותר. הקרם, בעל ריח ורדים, מרגיש מאד נעים על העור. במריחה הוא מעט כבד אבל הוא נספג מהר מאד. ההבטחה ע"פ החברה היא לקרם חדשני המיועד בעיקר לחיזוק יכולות ההתחדשות של העור ולהגנה כוללת. הקרם מכיל את אחד מהחידושים האחרונים בעולם הקוסמטיקה    Telosense Active– מרכיב המתבסס על טכנולוגיה חדשנית שזכתה בפרס נובל והוכחה כמעודדת תהליכי התחדשות התאים בעור. הקרם גם משלב בתוכו ריכוז יעיל של חמאת  Capuacu, תמצית פשתן ומרכיבים חיוניים נוספים. מציינת שוב: אני בנקאית לא מדענית, לא בדקתי את כל הרכיבים ואני לא יודעת עד כמה ההבטחות תתממשנה. אבל אני בהחלט נהנית מהקרם ובגלל שהוא יותר מרוכז ועשיר הוא יתאים לי למזג האויר עכשיו בניו יורק שככל הנראה ייבש לי את העור בגלל הקור והרוחות.
מחיר הקרם: 50 מ"ל- 306 ש"ח. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ לבירור בטלפון 1800-816-816.




איפור- אני משתדלת לא לקחת המון (רוצה שופינג)!  הכוונה היא לקחת רק את האיפור הבסיסי איתו אני משתמשת ואת הנרתיק עם המברשות היומיומי שלי.
באופן כללי (ואם לא שכחתי כלום), זו עתידה להיות הנבחרת:



מייקאפ: מאק NC20 (עומד להסתיים, כנראה שיוחלף בדאבלוור)
פודרה: מייבילין סופר סטיי- אני לא אוהבת אותה כי היא לא עמידה עלי אבל כל היתר נגמרו (מי אמרה שופינג דחוף)?
ברונזר- איל מאקיאז' MATTE GINGER
סמקים: מאק- MELBA ו- BLUSHBABY
פריימר לצלליות: UD
צללילת קרם (שגם משמשת כפריימר לעיתים): סמשבוקס בצבע זהוב
פריימר לשפתיים: מאק
אודם: מאק BRAVE (אבל בטוח יהיו עוד)
עיפרון עיניים שחור של רבלון
2 עפרונות לגבות של ביוטיקר (אחד ליתר ביטחון) וצלליות לגבות גם של ביוטיקר.
פלטת צלליות מאינגלוט וורשה
וכמובן ששכחתי לצלם אייליינר ג'ל שחור של מייבילין...


אז זהו בגדול, זה מה שאני לוקחת איתי.
אני משאירה פה בישראל בית עם כמה חבר'ה צעירים שאני מאד אתגעגע אליהם (וגם לאורחת עם הכלבלב שתתגורר אצלי בבית אני אתגעגע לא מעט)!

מבטיחה להעלות תמונות מהתפוח הגדול לדף הפייס שלי.

וכמובן כמובן לערוך את ההגרלה המובטחת כשאחזור!אתן עדיין יכולות להצטרף ולהשתתף בהגרלה. הפרטים כאן.


נשיקות וגעגועים מראש,
הבנקאית האישית שלכם.