4.2.2014

והזוכים/זוכות בהגרלה ................................

היי חברים,
קודם כל רציתי להתנצל על העיכוב בעריכת ההגרלה (מנהטן, צינון, ים של עבודה עם החזרה לארץ, הכלב אכל לי את השיעורים...)

אבל בסוף זה קרה והוגרלו 2 הסלסלאות האלה:

סלסלה מספר 1-
סלסלה מס' 1.
המוצרים בסלסלה מס' 1:
תחליב לחות לעור יבש DEEP MOISTURE - ניוטרוג'ינה
CC CREAM - קליניק
ליפגלוס מס' 201 מהסדרה הקוסמית- PUPA MILANO 
3 בקבוקונים של מסיר איפור COLOR AWAY- רבלון 



סלסלה מספר 2-
סלסלה מס' 2.

המוצרים בסלסלה מספר 2:
תחליב לחות לעור  רגיש ויבש DEEP MOISTURE - ניוטרוג'ינה
CC CREAM - קליניק
מסקרה שחורה VAMP מהסדרה הקוסמית- PUPA MILANO 
3 בקבוקונים של מסיר איפור COLOR AWAY- רבלון.



את ההגרלה ניסיתי לערוך במיטב השקיפות: 
כל הנרשמות והנרשמים אשר עמדו בתנאי הסף נרשמו על גבי נייר נלווה וקיבלו מספר. 
על פתקיות רשמתי את כל המספרים, קיפלתי ועירבבתי היטב.

והנסיכה שלי קיבלה על עצמה לבחור 2 פתקיות (כולל כיסוי עיניים מהטיסה האחרונה)...










והזוכות הן: 

לנה מור

אלכסנדרה חייסינה


אנא צרו עימי קשר בתגובה כאן בפוסט, או במייל: anatcharka@gmail.com , או בהודעה בעמ' הפייס (קישור).
ורישמו לי את הכתובת למשלוח כולל השם המלא שלכן (לצערי אני לא מוצאת מייל של אחת מכן ולכן לא שולחת לכן מייל הודעה על הזכייה).
כפי שכתבתי בפוסט המקורי- אישור הזכייה + פרטי משלוח מלאים צריכים להישלח אלי עד לשבוע מהיום (12/2/2014), במידה ולא יתקבלו, תוגרל סלסלת הזכייה פעם נוספת.


אני מאחלת לשתיכן המון הנאה מהמוצרים ואשמח לשמוע את דעתכן עליהם.