28.2.2014

ביקורת בנקאית- סקירות חודש פברואר

היי חברים וחברות,
היום אני מקדישה את הפוסט לסקירות מוצרי טיפוח ואיפור שנשלחו אלי לסקירות והצטברו אצלי.
אני חייבת לציין שהפעם ממש נהניתי- כמעט כל המוצרים שאסקור היום היו נהדרים.

הבעיה היא, שלפולניה לא לקטר זה לא פשוט בכלל!!!

אז קבלו תמונה שתבהיר את מצבי ונתחיל...
מתוך הדף הכי פולני בפייס:
https://www.facebook.com/HAPOLANYA


טיפוח- 

 DECLEOR PARIS- קיט התנסות לעור בוגר הכולל 5 מוצרי טיפוח לפנים
המוצר התקבל לסקירה
ההבטחה: סדרת הטיפול לעור בוגר של דקלאור פריז מבוססת על תמציות ארומתיות ותמציות צמחים הפועלות לעומקו של העור, ממצקות ומזינות את העור ומתבססות על שורש האיריס, קינואה, קמומיל, ושקד מתוק.
המארז כולל את המוצרים הבאים:
חלב פנים בגודל 75 מ"ל- ניקוי יומיומי מסיר איפור ומנקה ביסודיות פנים ועיניים.
מי פנים בגודל 75 מ"ל- ניקוי יומיומי להשלמת הניקוי לאחר הניקוי עם חלב הפנים.
תמצית ארומתית איריס 100% טבעית- סרום להנחה מתחת לקרם.
קרם לחות- אקספיריאנס עשיר-לשימוש לאחר הנחת התמצית.
בום איריס- משחה ארומתית ללילה 100% טבעית. יש להניח מדי לילה לאחר חימום בין כפות הידיים ולהניח על הפנים והצוואר. 
ניתן להשיג ברשתות הסופר פארם, ניו פארם והמשביר לצרכן
מחיר-179 ש"ח

:דעתי על המוצר
טוב, אז ממש "לא נעלבתי" כשקיבלתי לסקירה מוצרי טיפוח לעור בוגר... כי 40 זה ה- 20 החדש, זה לפחות מה שאני מוכרת לעצמי)! 
בכל מקרה כל המוצרים בקיט מעולים (זו לא חוכמה גדולה, מדובר בדקלאור), המריחה מאד נעימה על העור והריח אלוהי (ריח לבנדר עדין עדין). בעיניי מדובר בקיט מנצח, גם מבחינת האיכות וגם מבחינת המחיר.
ציון 5/5 עמלות במדד העו"ש. (שווה להיות קשישה)!!!
הגעתי לגיל שאפשר להתחיל...


Topic body lotion- קמדיס- תחליב גוף 
המוצר התקבל לסקירה
ההבטחהתחליב גוף עשיר במיוחד בתמציות צמחים  לשימוש יום יומי. מספק לחות והקלה מידית לסובלים מעור רגיש, אדמומי, יבש ומגרד. התחליב ללא בישום וללא פראבנים. תומך בחיזוק מחסום ההגנה של העור, ומכיל חומרי שומן ולחות. מותיר תחושת רכות ולחות.
תכולה: 200 מ"ל. מחיר: 110 ₪
ניתן להשיג בקופות החולים, ברשתות הפארמים, בתי מרקחת ובתי טבע. 
בירור נקודת מכירה: 1800-350-320).
:דעתי על המוצר
מדובר בקרם מאד עשיר סמיך שמזכיר יותר קרם ידיים מאשר תחליב גוף.  היות שאני לא סובלת מעור מאד יבש, לא השתמשתי בו על הגוף אלא כקרם ידיים ורגליים.  למרות הכבדות שלו, הקרם אינו מותיר תחושה שמנונית על העור (אני לא יכולה לסבול תחושת שמנוניות על העור לאחר מריחת קרם). עוד פלוס של המוצר הוא שאין לקרם ריח בכלל כך שמי שריחות מפריעים לה תהנה אפילו יותר.
מבחינתי מדובר בקרם מעולה, לא פחות (למרות מחירו הגבוה).
ציון 4.5/5 עמלות במדד העו"ש. רק בגלל המחיר הגבוה (שווה לבדוק אם ניתן לקבל הנחות דרך קופ"ח).


קרליין- סרום Perfect Care
המוצר התקבל לסקירה
ההבטחה: הסרום פועל לשיפור מראה העור מיד עם המריחה הראשונה – הוא מעשיר את העור בלחות, מעניק אפקט מתיחה מיידי, מונע רפיון העור, מחליק ומרכך עומק קמטים ומעודד תהליכי התחדשות בתאים.
מעבדות היופי של קרליין פיתחו את הסרום עם קומפלקס פעיל של איזופלבונים  - מרכיב טבעי המופק מפולי סויה ומדמה את פעילות האסטרוגן הטבעי השומר על מראה צעיר של העור. בנוסף מועשר הסרום גם בלחות, וויטמינים וסיליקונים עדינים המזינים את העור ומעניקים תחושת רכות קטיפתית.
תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 210 ₪.
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.
דעתי על המוצר
בגלל שאני לא "פיינשמקרית" (טוב נו רק קצת), החלטתי לתת לקרליין צ'אנס. והאמת, לא התאכזבתי, להיפך! מדובר בסרום שמרגיש כמו קטיפה על הפנים לא כבד ולא מעיק (בניגוד לסרומים אחרים שיש לי ואני לא יכולה לסבול אותם על הפנים). אז אני לא יודעת להגיד אם לאורך זמן הסרום ישמור לי על עור פנים צעיר ומוצק (כי כבר סגרנו שאני בנקאית ולא מדענית), אבל מבחינתי מדובר במוצר מנצח מבחינת התחושה שהוא מעניק.
בנוסף, המוצרים בסדרה הינם היפואלרגניים ואינם מנוסים על בעלי חיים (הבטחת יצרן).
ציון 4/5 עמלות במדד העו"ש. רק בגלל התמחור הגבוה (שווה לבדוק אם יש הנחות או מבצעים בפארמים).
צילום שלי רק שתראו עד כמה הסרום בשימוש...

איפור- 
REVLONMascara Lash Potion
המוצר התקבל לסקירה
ההבטחה: קומפלקס חדשני הכולל חלבונים לחיזוק ועיבוי הריסים לצד חומצות אמינו וויטמינים חיוניים העוטפים את הריסים ומעניקים מראה מלא נפח וחיות. מברשת חדשנית בעלת 3 זוויות עם זיפים רחבים במיוחד, מפרידה בין ריס לריס ומונעת היווצרות גושים והידבקויות. נבדקה על ידי רופאי עיניים ונמצאה מתאימה לשימוש גם בקרב בעלות עיניים רגישות ומרכיבות משקפיים. צבעים: שחור וחום.
מחיר: 117  ₪.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר ובחנויות הפארם הפרטיות
דעתי על המוצר
הפעם החלטתי להשתמש בנסיינית. בעיקר בגלל שרציתי לכתוב את המשפט האלמותי: "דבר הנסיינית"...
ובכן, דבר הנסיינית: "מסקרה נוחה ונעימה, נמרחת בקלות ולא מותירה גושים. בהחלט הייתי רוכשת שוב"
האמת, שאני נגנבתי בעיקר על העיצוב שהזכיר לי את כדורי הדיסקו הצבעוניים המדליקים של שנות ה- 80 (אכן קשישה אנוכי). 
ציון 4/5 עמלות במדד העו"ש. 

נכון שהיא מדליקה?
והנסיינית: מדובר באחותי האמצעית היפהפיה, שאסרתי עליה להתאפר בעיניים מלבד המסקרה.
אז אורלוש, תודה על המאמץ והאומץ, (וסורי על בלבול המוח)... אבל באמא'שלך פעם הבאה תחייכי!!!

שכבת מסקרה אחת
שתי שכבות






















בתקווה שהצלחתי לעשות קצת סדר בבלאגן... ומבטיחה בתקופה הקרובה להעלות כמה פוסטים על פרוייקטים מגניבים וכיפיים!
אבל עד אז, תזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!