11.3.2014

יום המעשים הטובים- 2014 DOING GOOD



היי היי היי

כן כן, אני עפה על עצמי היום, אבל זה מה שקורה לי כל פעם שאני משתתפת ביום המעשים הטובים.

"יום המעשים הטובים הוא פרוייקט הדגל של עמותת הרוח הטובה ומתקיים משנת 2007 כיום שיא לעשייה התנדבותית, קהילתית וסביבתית. במסגרת יום המעשים הטובים, אלפי פרוייקטים התנדבותיים קורמים עור וגידים בכל רחבי הארץ  וכל אדם המעוניין לעשות טוב, מוזמן לקחת חלק בפעילות". (מתוך האתר של הרוח הטובה -
יום המעשים הטובים).

ביום יום כולנו נורא נורא עסוקים ודי רצים אחרי הזנב של עצמנו, כך שלרובנו אין זמן פנוי, כוח או חשק להתנדב. אבל ביום המיוחד הזה כולם משנסים מותניים, מניחים את הציניות הישראלית בצד ויוצאים לעשות משהו טוב.

בנק הפועלים מעודד כל שנה מאות עובדים לצאת פעולות התנדבות בכל רחבי הארץ, ואני כבר מספר שנים מרכזת את הפעילות באחד מבתי הספר לחינוך מיוחד בתל אביב (בית ספר הקרוב לליבי עד מאד). ובחיי, כל פעם אני שומעת את אותו דבר מכל המתנדבים- באנו להעניק ולתת אהבה ויצאנו אהובים ומאושרים!

מאחלת לכולנו שנזכה תמיד לתת ולא נזדקק לקבל!


יוצרים מסכות

משתוללים...

הנבחרת!

מי שמביט בי מאחור לא יודע מי אני...

תוספת עזרה מהבית

"בלוג אופנה" לא?

ותודה מתוקה משוקולד  :)

אז סליחה אם אני נשמעת (ונקראתי) כמו קומוניקט פירסומי... אבל פלא שאני עפה על עצמי היום?