12.4.2014

My 40th Birthday - פוסט אישי אישי

שששששבת שלום!

היום אני חוגגת יומולדת 40!
כן 40, אפילו שיניתי ב"קצת עלי" מ- אוטוטו בת 40 לבת 40  :)
כבר שבוע אני מתלבטת ושוברת את הראש על מה לכתוב בפוסט- יומולדת שלי. 
וזה לא קל או פשוט בכלל: 
לכתוב עוד פוסט אג'נדה- את זה אני עושה כל השנה,
תמונות בגדים- סטנדרטי...
שופינג/ איפור/ מתנות יום הולדת? עדיין לא קניתי.
חוצה מייסע, החלטנו לחגוג את פסח ואת ה-40 שלי ברומא (יהיו עדכונים מבירת המגף בשבוע הבא) ולכן כל כולי באווירה רומאית או במילים פשוטות אומנות ואופנה.

ואז האסימון נפל! אני פשוט אשתף אתכם בחיים שלי, לאורך השנים והשינויים שעברתי בין התקופות אבל בלי יותר מידי מילים ועם הרבה תמונות. כי תמונה אחת הרי שווה 1,000 מילים, ואני הרי גם בנקאית וגם פולניה- אז חבל לי סתם ככה על בזבוז של מילים....  

אז כמו כל "בלוגרית אופנה מצליחה" גם אני התחלתי בלוק נוגה עם כובע "הולי הובי" סטייל- כי שילוב של אדום, צהוב, נקודות, פרחים, אוברול, כפתורים ורוכסן- היו "הצעקה האחרונה" בשנות השבעים המאוחרות...



חלפו להן המון שנים של תמונות  לא דיגיטליות, גדלתי, התחתנתי, 2 ילדים, התגרשתי והגעתי לתקופה הבלונדינית אה-לה מרלין מונרו, (עלאק מרלין מונרו- הייתי מתה)...
שימו לב ל-
1) הבלונד פלטינה
2) חולצת הבטן  :/
3) אלמוג מאושר מתיבת נוח (פעם סיפורי התורה ממש עשו לו את זה. עבר לו)... ושביט בלוק מיואש משהו.







ואז נכנס לי קצת שכל בראש כמו שאמא שלי אומרת, ו"הענקתי" גזר דין מאסר עולם לחורחה (והוא חשב שיוכל לברוח! פחחחחחחח)......
מקודשת מקודשת מקודשת



אגב, שמלת החתונה שלי לא הכי שימושית לאאוטפיטים יום יומיים אבל בפורים היא היתה שוס רציני   :)


לאט לאט אנחנו "מזדקנים ומשתבחים" והילדים גדלים, ועם השנים הם כבר מסתכלים עלינו מלמעלה למטה (ובמילים אחרות הופכים מחמודים קטנים ושמנמנים לסוסי ים ענקיים)
שני גוזלים שכאלה

קטנים חמודים כאלה, לא מזיקים לסביבה...

חמודים-קוטפים דובדבנים
בעלייה לתורה- שם זה מתחיל


מתחילים לתפוס גובה - תרתי משמע


ענקיים!!!!!
ועם השנים את הופכת ל"אישה הקטנה" בבית...




עם השנים  #1:
ניסיתי בכל מיני דרכים לחזור לבלונד בשלל וורסיות (כי בלונדיניות נהנות יותר! לא?)




האומברה-בלונד הנוכחי שלי


עם השנים  #2:
השתנו מידות הבגדים שלי וגם סגנון הלבוש שלי התבגר והפך מילדותי, צעיר וחשוף (ואפילו מאד בשנים מסויימות) לנשי, רך, זורם ובמידה-44
ילדותי משהו

התקופה החושפנית (וזו גופיה "עדינה" יחסית).
תמונה ישנה ישנה שאני מאד אוהבת עם האחיות הנהדרות שלי!
גם לבלוגריות אופנה יש פלופים....
(ואני לא מדברת על הכוסית הבלונדינית שעומדת לידי)
מהשבוע האחרון.
כל התמונות מכאן

והנה אני כאן לפניכם, חוגגת 40 שנות... ומודה בכל ליבי למשפחה שאיתי, לחברים הטובים והקרובים שהולכים איתי כבר שנים (וגם לוויפי החדשה והאהובה שלי- LOVE U) ולכל מי שקורא אותי ומלווה אותי ביום יום. גם בימים נפלאים וגם בימים הפחות (שהרי אנחנו לא חיים בלה לה לנד).
מאחלת לעצמי ולכולכם: המון בריאות (כי זה הכי חשוב), אושר, אהבה, הצלחות והנאות גדולות- כי אם לא נהנה בחיים נמות משעמום!

אוהבת את כולכם בטירופים!
ענת

והרי אי אפשר לסיים פוסט חגיגי בלי "תודה להוריי שהביאוני עד הלום", אז תודה לצמד חמד האלה שנתנו וממשיכים לתת אהבה למשפחה כולה! 
מאחלת לכולם הורים כאלה!



ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!