5.4.2014

Spring smells-הטוב הרע והמכוער

היי אהובותיי האביביות,

היום אני עומדת לסקור 3 בשמים: "הטוב, הרע והמכוער..."



הבעיה בלתת חוות דעת על בושם או לכתוב סקירה על בישום היא בעיקר שבושם מריח שונה על כל אחת, ובושם שיכול להריח על אדם אחד נפלא יהיה זוועתי על אחר.
ולכן לפני שאני מתחילה לכתוב, אני רוצה שתזכרו 3 חוקים:
1) אף פעם אל תקנו בושם אחרי שהרחתן אותו על סטיק נייר, משום שהבושם יריח על הגוף שלכן אחרת לגמרי.
2) כשאתן קונות בישום- תתנסו: גשו לחנות, תשפריצו קצת וצאו לסיבוב- אל תתלהבו ישר מהריח. בשמים נוטים לשנות את הריח שלהם על הגוף כעבור פרק זמן מסויים.
3) נקודה חשובה- האף האנושי יכול להבדיל בין 3 ריחות בלבד בו זמנית. (אז אל תנסו 37 בשמים שונים- אתן לא תריחו את ההבדל בינהם אבל מי שיעמוד לידכן - ייחנק)...

שויין סיימתי את ההרצאה.
ולבשמים: 2 מהם קיבלתי לסקירה ועל השלישי כבר כתבתי פה בעבר ואני חייבת לו סוג של התנצלות.


הטוב- Endless Euphoria של Calvin Klein
בושם פירותי המזכיר פריחה של דובדבן, הדרים ופרחים. עלי הוא מתחיל כבד מאד ואפילו עשיר מידי אבל לאחר מספר דקות הוא הופך להיות נעים כיפי ומתאים לאביב.
עיצוב הבקבוק- נחמד, הבקבוק ורדרד שקוף עם פקק מוזהב. לא התעלפתי (אבל מצד שני אני ממש לא שופטת בשמים על פי הבקבוק).

מחירי השקה:
229 ₪ ל – 75 מ"ל / 299 ₪ ל – 125 מ"ל



המכוער-  BRIT מבית BURBERRY
בושם קליל ונעים עם תווים של מושק והדרים מהרגע הראשון התאהבתי בו כי הקלילות שלו בעיניי הכי מתאימה לאביב. מה שכן, הבנתי שיש בנות שהוא לא שורד עליהן לאורך זמן (המפתיע הוא שעלי הוא נשאר ומותיר לאורך שעות ריח רענן של אחרי מקלחת).
עיצוב הבקבוק- אז זהו - קלאסי של BURBERRY- אבל קצת מכוער...
מחירי השקה:
239 ₪ ל – 50מ"ל / 299 ₪ ל – 90מ"ל



והרע (או במילים אחרות, זה שמגיעה לו התנצלות)- La Petite Robe Noire מבית גרלן
כתבתי על הבושם הזה בפוסט הזה וב"עדינות" האופיינית לי קטלתי אותו. הוא פשוט נוראי עלי. ואז החלטתי שסתם בושם עם בקבוק מהמם שעומד אצלי על השידה וצובר אבק זו טיפשות והעברתי אותו לאחותי (זאת שלא מחייכת-מכאן).
כשהיא התבשמה בו הבנתי על מה כל הבאז בעולם ולמה הוא הבושם הנמכר ביותר בצרפת- הוא מדהים עליה לא פחות! 
אז על גבי פוסט זה אני שולחת לשמלה השחורה הקטנה את התנצלותי הכנה (ועכשיו בכלל פסח ולא יום כיפור)...
כל הפרטים על הבושם (תווי ריח, עיצוב ומחיר) כאן: 
http://anatthebanker.blogspot.co.il/2013/09/blog-post_9.html#.Uz-Qbfl_vTo


אז לסיכום- כשאתן קוראות סקירות על בשמים, אל תקבלו את כל מה שנכתב כתורה מסיני אלא כהמלצה בלבד. תלכו, תנסו, תמתינו קצת ואז תחליטו!




בתקווה שהצלחתי לעשות קצת סדר בריחות החדשים שהגיעו אלינו לכבוד האביב
ועוד משהו קטנטן- אל תגמרו את כל הכוח שלכן בניקיונות, תשתדלו להשאיר קצת כוח לליל הסדר ולחופשת פסח...


ושבוע הבא - יומולדת 40 עגול!!!!!! מקווה שיהיה לי FUN במקסימום...
מתוך עמוד הפייס הכי מטריף ופולני ושעושה לי חלושעס- הפולניה 


אבל עד אז, תזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!