26.4.2014

'These Shoes Are Made for Walkin

שבת נעימה ואביבית לכולם,

זהו, הסתיימו להן חגיגות ה"יומולדת -40" שלי.
תודה רבה רבה לכל המברכים בכל המדיות האפשריות- הברכות שלכם ממש חיממו לי את הלב!
את יום ההולדת שלי חגגנו בטיול 5 ימים מופלאים ברומא (ואתם קיבלתם עדכונים On-Line בעמוד הפייס).
בניגוד לטיול מלא השופינג שלי בניו יורק, ברומא, מלבד חצאית צמר של ברברי וזוג מגפיים לא קניתי כלום ברומא כי המחירים בעיר מטורפים ולכן אין פוסט רכישות.
אבל כן התגשם לי חלום להצטלם לבד במזרקת המשאלות (Fontana di Trevi) שתמיד תמיד מלאה באלפי תיירים. אז זו התמונה שמבחינתי היתה נקודת השיא של הטיול כולו הפונטנה האישית שלי! (אחרי שעתיים של גשם שוטף, כל התיירים ברחו ממנה)...
הרבה Fontana di Trevi, אפס תיירים וענת אחת


אבל זהו תם ונשלם וחזרנו לרוטינת עבודה בסגנון "הטרפת ברפת". והיום אני רוצה לשתף אתכם באחד מה"אוספים" שלי...
על שמלות דיברנו פה, פה ופה
על תיקים דיברנו כאן
ומה נותר?


נעליים
אהבה לא נכזבת של המון נשים. צבעוניות/חלקות, גבוהות/שטוחות, סטייטמנט/יומיומיות ואפשר להמשיך ולהמשיך...
אז במקום לבלבל במוח, אני פשוט אצרף תמונות של הנעליים שלי (חלקן לפחות), מחולקות ל"קבוצות הגיוניות".

וכמה נתונים לפני- לא ממש חשובים, כמדומני...
- אני מידה 41 בנעליים
- בגלל החורחה שיחייה אני קונה רק נעליים מעור (למעט חברה יוצאת דופן אחת), כי מבחינת הארגנטינאי    
  הפרטי שלי נעליים שאינן מעור הן לא נעליים.

- בשנים האחרונות ירדתי בגובה העקבים כי עקבים גבוהים גומרים לי על הגב (והדרת פני זקן וכאלה)...


הנוחות- הנעליים היחידות שאני קונה ואינן עשויות עור, חייבת לציין שהן לא הכי יפות בארון אבל הכי מתאימות לימים ארוכים ומתישים עם הרבה ריצות. נקראות גם נעליי דיילות, ובצדק- הנוחות שלהן לא תאמן ממש כמו ללכת על עננים... כולן נרכשו כמובן בארץ













הממותגות- DKNYC, מייקל קורס ושאנל.
נעלי דונה קארן נרכשו בארץ בפקטורי 54, בגלל שהן עשויות מרשת הן יותר עדינות אבל הן מקסימות בעיניי.
השאנל ומייקל קורס נרכשו בניו יורק בחנות בשם DSW שהיא מיני גן עדן לאוהבות נעליים (יש 3 חנויות ברשת, מתוכן 2 במרכז ניו יורק: מול מייסי'ס והגדולה יותר ביוניון סקוור).
DKNYC באדום ושחור

מייקל קורס בשחור מימין
שאנל סגולות משמאל
(ונכנסו לפוסט למרות שווייפי שונאת אותן)



ה-NUDE- כי לפעמים צריך נעליים שלא יגנבו את ההצגה...
הימניות - TAHARI נרכשו בניו יורק
משמאל- סטיב מאדן- נרכשו בארץ


נעלי ה"סטייטמנט"- וכל מילה מיותרת. כולן נרכשו בניו יורק. וכשיש בגד "משעמם" הן מקפיצות הופעה (במיוחד הירוקות)
שחור-לבן אבל לא סטנדרטי










של המעצבת- אודרי ברוק












ואחרונות חביבות:
אלה שמצטלמות גרוע אבל מקסימות על הרגליים, וההורסות- תרתי משמע: מהממות והורסות לי את הגב...
לא פוטוגניות בעליל





הורסות- ממש הורסות...

 זהו להיום, יש עוד גם סנדלים, גם מגפיים אבל זה ילדים לפעם הבאה...

ומה שהכי מעניין אותי: לאילו נעליים הכי התחברתן? את מי אהבתן במיוחד?


להתראות בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. 
אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!