17.5.2014

ודווקא חשבתי שלא אתעצבן היום...

בוקר טוב ושבת שלום,

בשבוע האחרון חשבתי על מה לכתוב, ולא מצאתי:
לא הייתי במקומות מעניינים (העבודה שלי מאד מעניינת, אבל הסודיות הבנקאית הרגה אותה),
לא קניתי שום דבר מדהים (2 לקים בסקארה ביום שישי)
ובאמת לא היו לי תובנות גדולות מהחיים השבוע (מכבי ניצחו את צסק"א בכדורסל- לפי הצעקות של השכנים)...
ואמא שלי החכמה, אמרה לי פעם שאם אין לי משהו חכם להגיד, אז עדיף שאשתוק. ובאמת החלטתי לעשות כמצוותה ולשתוק. כלומר, להעלות פוסט של מה לבשתי השבוע עם פירוט וחיוך :)

ואז ראיתי מה לבשתי השבוע והתרגזתי (ואני בנאדם רגוע בד"כ)...
חוץ מזוג מכנסיים שחורים שנרכשו ב-PIPA בישראל - כלום, נאדה, גורנישט! הכל נרכש בחו"ל.

אז לא שאני מקטרת על נסיעות או רכישות בחו"ל (טוב אני לא עד כדי כך סתומה).
אבל מרגיז אותי שפה בארץ כמעט אין בשבילי בגדים. אין בגדים בגזרות מתאימות לנשים מקומרות (כעסו עלי כשכתבתי נשים מלאות)...
הסתובבתי אתמול עם חברה טובה בצומת בילו, אחרי שנפרדנו חשבתי לעצמי: אני כבר פה, לבד, בלי לחץ, ויש פה חנויות של מרבית רשתות האופנה בארץ. אין מצב שאני לא אמצא משהו. אז מצאתי בעיקר סמרטטת שנותרה כלאחר כבוד בחנויות. 
אה....
ואם כבר יש בגד נורמלי אז צריך למשכן בעבורו כליה.

ואני שואלת: אתם נורמליים?
בחורה, שופיסטית מוצהרת (כן, יצאתי מהארון), עם זמן פנוי וכרטיס אשראי ביד וכלום?
הרי זו בדיוק הטעות של הרשתות בישראל- מייצרים בגדים למידות קטנות או ONE-SIZE (והרי ברור שאני והבת שלי שתינו באותה מידה: ONE-SIZE), הבנות הצעירות מוצאות בגדים בשפע והנשים (אלו עם הכרטיס פלטינה) קונות בחו"ל.

זהו התעצבנתי ונרגעתי


ואני פונה פה (ללב שלכם)- מעצבי אופנה, רשתות, חנויות- מי ירים את הכפפה ויתחיל לגהץ לי ת'כרטיס אשראי? 
הדרישות:
- בגדים במידות ביניים וגדולות (ובגזרות הולמות, אל תרחיבו סתם בגדים במידה קטנה- זה לא מתאים ולא נראה טוב)
- בדים איכותיים (כי על זבל אני לא משלמת)
- מחירים סבירים (כי פי 3 על בגד אני גם לא משלמת).

ולסיום קצת תמונות מהשבוע שעבר

שחור וזהב (וציפורניים צהובות)
גופיה- ANN TAYLOR
מכנסיים- PIPA FASHION
נעליים- FLYFOOT
שרשרת- EBAY

צהוב...































שמלה- ISAAC MIZRACHI
נעליים- MANGO
שרשרת- הילה בנימין














.
שמלה- MACY'S און ליין
סנדלים- KENNETH COLE



שמלה- נרכשה ב C21 (לא ממותגת)
נעליים- DKNYC


_______________________________________________________________________

ובינתיים להתראות, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. 
אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!