31.5.2014

סקירה-Glam Guru

היי חברים וחברות, 

קופסאות פינוק...
מזה מספר שנים משווקות בארץ קופסאות פינוק. הרוכשת נרשמת כמנויה חודשית לאתר, ממלאת פרטים על עצמה ומקבלת (עבור תשלום חודשי כמובן), קופסא עם מוצרי טיפוח ואיפור שונים, חלקם בגודל מלא וחלקם בגודל מוקטן (Travel size) ודוגמיות
אני חייבת להודות שמעולם לא התחברתי לקונספט הזה ממספר סיבות:
ראשית- כי אני מעדיפה לדעת מה אני רוכשת לפני שאני משלמת ולא להפך
שנית- אני לא אוהבת להתחייב מראש ולא להפוך להיות קהל שבוי של אף חברה
והכי חשוב- הקופסאות אינן זולות כלל.

ואז הכרתי את שירלי שמשווקת כבר שנה וחצי את קופסאות Glam Guru. על פניו, עוד קופסת הפתעה, אבל בפועל שיטת שיווק שונה בתכלית ממה שהכרתי עד כה, ונותנת פתרון לכל הבעיות שמניתי קודם:
בניגוד לקופסאות האחרות, כאן אין צורך לשלם מראש ולהיות "מופתעת" (לטוב או לרע) מתכולת הקופסה, ניתן לבדוק באתר החברה מה יש בקופסה ורק אז להחליט אם לרכוש אותה או לוותר.
המנוי אינו קבוע ואין צורך להתחייב מראש, ניתן לרכוש את הקופסה באתר (גם לאחר מועד השקת הקופסה).
ולסוגיית המחיר- קיימת פה תמורה הולמת לתשלום. בקופסה מקבלים 5-10 מוצרים בגדלים שונים, שוויה כ-280 שקלים והמחיר 73 שקלים בלבד.

שלושה דברים חשובים נוספים לפני שאעבור לסקירה:
1)  באתר של GlamGuru ניתן לקנות קופסאות קודמות וגם מוצרים שונים שלא שווקו בקופסה (ויש לא מעט מבצעים, שווה הקלקה)
2) החברה מנסה להתמקד בעיקר במוצרים אורגניים וללא ניסויים בבעלי חיים. 
3) לחברה קיים ערוץ יוטיוב בו מועלים סרטוני טיפוח שונים וגם הגרלות ומבצעים.



ולסקירה:
(קיבלתי להתנסות את קופסה מספר 7)

טיפוח ובישום-
2 מוצרים מוקטנים מבית Payot הצרפתי:
HYDRA 24 - קרם לחות ליום ולילה גודל נסיעות 15 מ"ל (Travel size)
הקרם מתאים לעור רגיל עד יבש ומכיל (ע"פ ההתוויה), דבש, גליצרין ויטמין E וחומצה הילאורונית. היות שלי יש עור שומני, הקרם הרגיש לי מעט כבד, אולם לבעלי (שיחייה, שפן הניסיונות האישי שלי), בעל עור פנים יבש הוא היה נפלא.
MASQUE CLARIFIANT מסיכת ניקוי לצלילות העור (דוגמית)
מסכת פנים לניקוי עמוק, מתאימה לשימוש עד פעמיים בשבוע. מותירה את העור רך ונעים ומתאימה לכל סוגי העור. מוצר נהדר וחבל שלא הגיע בגודל מלא...     ;-)  
מימין- קרם לחות
משמאל- מסכה 
2 מוצרים מבית  neal's yard remedies (דוגמית)
קרם לחות Frankinccense 
קרם לחות אורגני המתאים לכל סוגי העור מכיל מור ולבונה, בעל ריח נעים וללא תחושת דביקות. הקרם זכה בפרס הסאנדיי טיימס כקרם הטבעי הטוב ביותר.
תחליב לילה מזין (2 דוגמיות)
תחליב להחייאה והזנה של כל סוגי העור. 
מימין תחליבי הלילה
משמאל- קרם לחות
5 מוצרים מבית Loire מסדרת מאונטיין ריין המשובחת
אני חייבת לציין שעל המוצרים האלה ממש עפתי! כולם נעימים, נספגים במהירות שיא (ביחס למרבית הקרמים האחרים שאני מכירה), לא מותירים תחושת דביקות או כבדות ובעלי ריחות מופלאים.
תחליב גוף מאונטיין ריין- מיועד לכל סוגי העור (גודל מלא: 90 מ"ל מחיר 49 ש"ח).
ערכת דוגמיות תחליבי ידיים- הערכה מגיעה בשלושה ניחוחות שונים: מאסק ורדים, סיגליות ונרקיסים, (גודל מלא: 100 מ"ל מחיר 40 ש"ח)
דוגמית בושם מאונטיין ריין- בושם בריח מתקתק בדיוק כמו שאני אוהבת... (גודל מלא 100 מ"ל מחיר 299 ש"ח)

איפור-
מברשות-
2 מברשות איפור של חברת אנטונים (לא ניתן לבחור אילו מברשות יצורפו לקופסה). המברשות הינן בגודל מלא ובשווי 190-240 ש"ח.  מדובר במברשות אקולוגיות, כלומר סינתטיות, נטולות שיער מן החי ועשויות סיבי טקלון וניילון ובעלות ידית העשויה מבמבוק.


בקופסה שלי היו מברשת רחבה להנחת צללית שהתגלתה כמצויינת ונותנת פייט לא רע בכלל ל-239
של מאק (היא הרבה יותר רחבה ממנה).
מחיר המברשת באתר אנטונים: 115 ש"ח.

מברשת טשטושים שלצערי הרב, לא נוחה לי בכלל. הסיבים שלה קשים וצפופים מידי ע"מ לטשטש את הצלליות כפי שאני אוהבת (חזרתי לחיקה של ה-217 אהובתי משכבר הימים).
מחיר המברשת באתר אנטונים: 109 ש"ח.

מברשת להנחת צלליות אנטונים ו-239 של מאק





מברשת לטשטוש צלליות אנטונים ו-217 של מאק

צללית בודדת wet and wild (גודל מלא)-
ניתן לבחור בין צללית ללק של W&W וכן ניתן לבחור גם בין מספר צבעים. אני בחרתי צללית סגלגלה כיפית וקייצית. (צללית MONO COLOR מחיר 19 ש"ח, לק ROCK COLOR מחיר 10-19 ש"ח).


לסיכום: אהבתי מאד את הקונספט.  בעיניים שלי, ללא ספק תמורה מצויינת לכסף. קופסה כדאית ומשתלמת.  כיף לקנות לעצמך וכיף גם לפנק מישהי יקרה בקופסת מתנה!

 GlamGuru- ברשת:


וכמובן כמובן, שיהיה לכולנו חג שבועות שמח וטעים!!
עוגת גבינה של דומיניק- לדעתי הכי טעימה בעולם...

להתראות בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. 
אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!