14.6.2014

ANAT THE BANKER & NUMA- I'M IN LOVE

שבת שלום,

הקדמונת (ככה כי נגעתם לי בלב)

לפני כשנה, כשפתחתי את הבלוג, ידעתי שאני מכוונת לנישת קוראים ספציפית ושנושאים שמעניינים אותי לא בהכרח יעניינו את כולם. שהרי אני כותבת למגזר נשי, בגילאים ובטווחי מידות מסויימים שאין לו כמעט מענה בבלוגיה הישראלית. 
להפתעתי הרבה, הצטרפו אלי לדרך המון קוראים גם מחוץ לנישה הצרה שחשבתי שאני מכוונת אליה- דבר שמשמח אותי מאד מאד. מה שמשמח אותי אף יותר, היא היכולת ל"נצל" את הכוח של המדיה הזו לחולל שינוי גם אם קטן, או לכל הפחות להביא פתרונות שונים ויצירתיים לקוראים שלי.

ועכשיו ל"ביזנס"-

מעבר לכתיבת הבלוג, אני מאד משתדלת להגיע לרשתות, לחנויות ובוטיקים ולמעצבי אופנה שמעצבים למידות ביניים ולמידות גדולות ע"מ לראות אם יש לי מה לקנות בהם. אגב, כשאני אומרת מה לקנות, אני מתכוונת לבגדים הורסים, באיכות מצויינת ובמחירים שפויים (כי אני ממש לא לובשת כל דבר רק כי המידה מתאימה). אז בשנה האחרונה יצא שהתעצבנתי כשלא היה לי אאוטפיט ישראלי, המלצתי על רכישות ברשת (בעיקר במייסי'ס), כתבתי על הבגדים הישראליים שלי, על פיפה (כאן וכאן), על בורדו, על סו סימפל ואפילו על שולי סיני שמעצבת בגדים לנשות המגזר החרדי (בתקווה שלא שכחתי אף אחד)...
אבל הפעם, משיתוף הפעולה האחרון- התעלפתי! דרך הבלוג נוצר קשר עם המעצבת דנה מליק בעלת הבוטיק נומה. והילדונת הזו, הצלחיה להפיל אותי מהרגליים. היא מעצבת בגדים לנשים ממידה 38 ועד למידה 50, תופרת במתפרות בארץ ומוכרת אותם בחנות קטנה ומטריפה באבן גבירול 169 בתל אביב, (בבוטיק ניתן למצוא גם פריטים של מעצבים ישראלים נוספים).
בד"כ כשאני מגיעה ליום צילומים, אני משתדלת למדוד המון בגדים, גם אם הם פחות הטעם שלי, ע"מ לתת ויז'ואל מקיף לקוראים. אצל דנה זו היתה בעיה קשה, בעיקר כי אהבתי 99% מהבגדים שבחנות (ולראיה- קבענו לערוך צילומים שעה ואז אהבתי: את זה ואת זה ואת זה....... והגענו ל-3 שעות מכובדות של צילומים).
המוטו שמוביל את דנה בעיצובים הוא: "הקולקציה נעשתה מתוך הבנה שנשים מלאות צריכות ויכולות להראות מעולה עכשיו. (ולא "אחרי הדיאטה"), היא מורכבת מפריטים לערב וליומיום כאשר הקו המנחה שלה הוא להחמיא לגוף הנשי תוך כדי השמת תשומת הלב לנוחות של הבגד ובחירת בדים איכותיים"
מלבד הבוטיק, קיימת גם חנות מקוונת ועמוד פייסבוק (אל תתעצלו, ניתן לתאם שעות שונות משעות הפתיחה הקונבנציונליות).
עוד משהו משעשע-  לכל פריט יש שם של בחורה אחרת (רמז דק: אני מחכה לשמלת ענת)...

ועכשיו לתמונות (שווה לקרוא עד הסוף- מחכה שם הפתעה)

*למרבית הפריטים שאני לובשת קיימים באותם הדגמים גם מקבילים בצבעים/ הדפסים שונים.
*השתדלתי לכתוב את כל המחירים כולל ההנחות גם של הבגדים וגם של האקססוריז בהם השתמשתי.


נתחיל עם תמונות שכבר העליתי בפייסבלוג: חצאית אדומה וחולצה שחורה שחזרו איתי הביתה מתנה מדנה. והשמלה הירוקה שכל כך הולכת להיות שלי!


חולצת הילה שחורה(149 ש"ח)
חצאית שרון אדומה (149 ש"ח)
שמלת מיכל ירוקה
(289 ש"ח במקום 420)
קלאץ'- (69 ש"ח)




























וליתר הפריטים:
שתי שמלות שחורות
שמלת שרון 
(349 ש"ח)
שמלת נעמה
(349 ש"ח)


שמלות מעטפת
שמלת לימי
(249 ש"ח)
שמלת רוני
(229 ש"ח)


























חצאית אבן גבירול(?!?!) באורך מידי
(249 ש"ח)
גופיה לבנה (159 ש"ח)

שמלת אודליה מנומרת
(349 ש"ח)

ועכשיו לשמלת שירי בסגנון גלביה (299 ש"ח במקום 349). אני אישית פחות מתחברת לסגנון, אבל בגלל שהוא כ"כ טרנדי היה לנו חשוב לצלם את השמלות בהצגות שונות. אותה שמלה בלוקים שונים בתכלית:
עם סנדלים שטוחים,
מאובזרת בכובע רחב שוליים (49 ש"ח)

משקפיים (99 ש"ח) ותיק (389 ש"ח)
למראה חופשי
ועם נעליים אדומות, קלאץ' (69 ש"ח)
ושרשרת לערב






























שמלת קרן שמזכירה קצת את הגלביות (199 ש"ח):
וכמובן בלוק סנובי ליום יום...

ובגלל שחייבים גם אאוטפיט בג'ינס, שני פריטים שאינם פרי עיצובה של דנה אבל קוליים לא פחות (מה גם שכשצילמנו אותם עצרה מונית לידינו והנהג צילם אותי. בטח התבאס כשהגיע הביתה והבין שאני ממש לא סלבריק'ה)...
(ג'ינס- 299 ש"ח, חולצת אובר-סייז- 199 ש"ח).

.
























וכמו שהבטחתי: מתנה בשווי 149 ש"ח לקוראות הבלוג לחודש (עד 15/7/2014)-
יש להדפיס את הקופון או לעשות צילום מסך שלו.
או ליצור קשר בטלפון: 052-599-4393


ועוד אחת קטנה:
אתמול נחטפו 3 נערים. למרות חוסר האחריות בעליה על טרמפים ומבלי להיכנס לפוליטיקה, כולי תפילה ותקווה שיחזרו הביתה בשלום לחיק משפחותיהם.



להתראות בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. 
אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!