27.6.2014

פוסט כחול

חם חם חם...
הקיץ הגיע במלוא הדרו והבילותו, חם לי, לח לי ודביק לי והבלעכס הכללי שולט בשניה שעוזבים את החדר הממוזג (ואנחנו אפילו עוד לא ביולי-אוגוסט).
אז איך ההקדמה הפולנית אנטי-אופטימית הזו מתקשרת לכותרת הפוסט הכחול? רק בצבע (מתנצלת מראש בפני המתבאסים למיניהם)...
בעוד שבחורף הצבעים הכהים והכבדים שולטים: השחורים, האפורים והחומים,  הצבעים של הקיץ נוטים להיות בהירים, פסטליים וזרחניים יותר מאלו של החורף. אני מאד אוהבת צבעים כחולים וירוקים בקיץ, (לא ברור לי למה, שהרי אני לא ממש אוהבת ים או בריכה)...הבעיה היא, שלצבעים האלה יש נטייה להשתלט על כל האאוטפיט ולכן צריך להיות קצת זהירים גם במינונים שלהם בלוק הכללי וגם בשילובים שלהם עם צבעים אחרים, בייחוד לאור העובדה שבשילוב כחול-לבן יש תחושת דגל ישראל, ובשילוב כחול-לבן-אדום מרגישים פתאום הרביעי ביולי... (אגב, מהסיבה הזו, שנים לא היו לי בגדים כחולים בארון).
ונתחיל כמובן עם איך לא
אז ככה ממש לא (אבל ממש לא)!




נחמד, אבל טו מאץ'...

















ונעבור לאיך כן...

הכי קל להעזר בפלטת הצבעים:

כלל אצבע הכי פשוט בלבוש: תמיד יש 3 אופציות:
לשלב צבעוני עם צבעים ניטרליים (ניוד, בז' אוף-ווייט)
לשלב צבעים משלימים- סמוכים אחד לשני בפלטה (אילו שילובי הצבעים שאני אישית פחות מתחברת אליהם)
לשלב צבעים מנוגדים- אלו שנמצאים אחד מול השני בפלטה.

בשמלה כחולה...
שמלה- ELLEN TRACY נרכשה בניו יורק פעם בשילוב צבעים ניטרליים ופעם בשילובי אדום.
נעליים ניוד- TAHARI (נרכשו בניו יורק), נעליים אדומות- DKNYC (נרכשו בקניון פ"ת), שרשרת לב סרוגה מתותים



שמלה כחולה של טלי אימבר, נעליים סטיב מאדן והשרשרת מלאת האהבה מאיביי (כ-4$). האיפור שבחרתי טבעי ורגוע. צללית קרם זהובה של סמאשבוקס (נרכשה די מזמן בקניון הגדול בפ"ת), 
אייליינר טוש  HIGH PRECISION STYLO EYELINER - INTENSE BLUE ואודם MOISTURITY LUMINOUS MATTE LIPSTICK NO.100- SENSUAL שניהם של ג'ייד מסדרת SUMMER BREEZE
ונשלחו אלי לסקירה:
האייליינר על בסיס מים. כשקיבלתי אותו והנחתי אותו לראשונה ישר על הצללית, זה היה היום הכי מטורף ומצחיק שהיה לי במשרד (ממש צחוק עד דמעות), מה שגרם לאייליינר להימרח כליל. מאז האינסידנט (או האקסידנט)? אני מניחה אותו רק מעל עיפרון שחור ע"מ לשמור על עמידות. מחירו לצרכן 81.90 ש"ח (אבל זה ג'ייד- תמיד יש מבצעים) ואני מאד מרוצה ממנו. האודם הוא לחותי מאד ולא עמיד כמובן, כשלעצמו הוא בהיר לי מידי (אני לא חובבת הלוק הגווייתי שכ"כ מודרני עכשיו), אבל הוא נהדר בשילוב עם עפרונות ואודמים אחרים (מחיר מלא 111.90 ש"ח).  כאן הוא בשילוב האודם האהוב עלי- BRAVE של מאק.

























עם אקססוריז כחולים
עכשיו הפוך: בגדים ניטרליים בשילוב נעליים צבעוניות ושרשראות סטייטמנט גדולות:
שמלה של TAHARI נרכשה במייסי'ס (on-line), נעליים של אודרי ברוק שנרכשו בחנות DSW בניו יורק ושרשרת מאיביי (כ-3.5$).

בגופיה אפורה כהה מזיפ, חצאית של CALVIN KLAINE שנרכשה בניו יורק ונעליים שחורות של פלייפוט.
האיפור דומה מאד לקודם אולם כאן האודם של ג'ייד כאן הוא בשילוב עיפרון ניוד של איל מקיאז'.

.
חולצה שחורה של נומה ומכנסיים עתיקים ואהובים מג'אמפ. תכשיטי כסף עם אבנים ירקרקות מאיביי



ואחרון חביב לקים- זה הזמן להתפרע!!! ומבחינתי כל צבע הולך. 
(אגב, יש לי מעל 80 לקים שזה ממש יותר מידי לדעתי. מבטיחה הגרלת לקים בעתיד הקרוב)
לק בצבע מנטה של קרליין


















לק תכלת של ג'ייד מס' 482 AZURE BLUE



















ומה הכחול שלכם הקיץ?



להתראות בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. 
אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!