4.6.2014

SO SIMPLE

חג שבועות שמח,
לפעמים יוצא ככה, שב"טעות" אני ממש מרוצה שהחלטתי לפתוח בלוג. הסיבה העיקרית היא שיש לי איפה לצעוק בקולי קולות (או באותיות BOLD גופן 25) את מה שאני חושבת. ויותר מזה, דרך הפלטפורמה הזו גם מקשיבים לי.
אז לפני כשבועיים כתבתי כאן שאני ממש לא מבינה למה רשתות האופנה, חנויות בגדים ומעצבים נוטים להתעלם מנשים במידות ביניים וגדולות.
אני חייבת לציין שהיו תגובות טובות לפוסט המדובר שכללו מס' חנויות/בוטיקים ולמרבה הפלא גם רשתות אופנה.
אז אני מבטיחה, להגיע לכל מי שפנה אלי (גם אליך דנה מ-NUMA שלצערי נאלצתי לדחות את הפגישה שלנו)...

ולעניין- SO SIMPLE:
דפנה וצביקה לווינסון, בעלי המותג HDL, החליטו להרחיב את פעילותם גם למידות ביניים ולפתוח רשת חנויות למידות 40-48. (לרשת כ- 17 חנויות במגוון קניונים בארץ).
לצורך הכרת המותג הוזמנתי לערב בלוגריות מקסים בחנות בתל אביב, ערב שלשמחתי הרבה נכח בו גם צביקה לווינסון הבעלים של הרשת שישב איתנו, הסביר לנו מה הוא חושב וגם היה פתוח מאד לשמוע מה שאנחנו חושבות (ואני חייבת לציין שאני מאד מעריכה את הסבלנות והסובלנות הרבה שהפגין לנוכח ה"ממטרים" שחטף).


מהערב הזה יצאתי עם מספר תובנות מעניינות כשהחשובה שבהן היא שהרשת מספקת מענה מוצלח ביותר למידות ביניים (ומבחינתי זה לחלוטין לא טריוויאלי וראוי להערכה פה בישראל).
סגנונות- מגוון רחב: החל מבגדים צעירים וטרנדיים כמו גלביות ואוברולים (לאלה, מן הסתם, פחות התחברתי), דרך בגדי קז'ואל ולשעות הפנאי ועד אאוטפיטים בלוק מחוייט ונשי בדיוק כמו שאני אוהבת. 
צבעים- שחור/לבן כמובן, אבל הכיף הגדול היה לראות גם את כל מה שביניהם. חולצות, מכנסיים, שמלות וחצאיות במגוון צבעים והדפסים.
בדים- גם כותנה ובדים טבעיים וגם בדים סינתטיים. 
מחיריםטווח המחירים נע בין 79 ₪ ל - 399 ₪. 
שמלות: 229-399 ₪, חצאיות: 199-279 ₪, חולצות וגופיות: 79 -279 ₪, מכנסיים: 199-279 ₪, אוברולים: 249 -299 ₪,  טוניקות: 229-299 ₪, ז'קטים ועליוניות: 129 -399 ₪.
יחסית למחירי בגדים למידות ביניים וגדולות בישראל, המחירים סבירים מאד. מן הסתם ברשת התמחור זול יותר, אבל לנשים שאוהבות "למשש" ולהרגיש את הבגד לפני הרכישה, מדובר במחירים טובים. בנוסף,התפירה נעשית בארץ ולא בסין או בטורקיה כך שאני מקווה שגם האיכות טובה יותר מבגדים מיובאים.

והשנקל שלי:
קיימים מגוון בגדים למידות 40-48 ולא מעליהן. למרות ההתרעמות של בנות במידות גדולות יותר, לדעתי הרשת לא תמהר להרחיב את טווח המידות, לפחות לא עד שתתבסס בשוק (והבנקאית שבי מסכימה, אבל זה כבר דיון אחר).

המגוון הרב של הפריטים מתאים למבני גוף שונים ולטווח גילאים רחב: מתיכוניסטיות ועד נשים בוגרות . 

ניתן לקבוע פגישת סטיילינג עם מאיה קוריס הסטייליסטית של הרשת בחנות בת"א.

שווה למדוד גם פריטים שלא נראים מגניבים על הקולב. היו לי כמה הפתעות נעימות (להלן- החולצה הלבנה)...

רק דבר אחד הצליח להרגיז אותי ואפילו מעט לקומם: הפרזנטוריות הרזות של הרשת, שהרי שתיהן (מעיין קרת וג'ני צ'רוואני היפהפיות), לא לובשות את המידה הקטנה ביותר בטווח המידות שנמכרות ברשת. התשובה של צביקה לנושא היתה שהן הדוגמניות הכי מלאות בארץ ושמעיין קרת נבחרה בשל פעילותה נגד מחלת האנורקסיה.
כמובן שהמלצתי אליו היתה לחפש קצת יותר לעומק ולמצוא נשים שיגרמו לקונות הפוטנציאליות לאמץ את המותג (ואם אני אשמע שוב את המונח "נשים אמיתיות" אני אתחיל להשתולל כאן)...

לסיכום: יצאתי עם שמלה וגופיה א-סימטרית מהממת ועכשיו אני מתבאסת שלא לקחתי גם את החולצה הלבנה שמדדתי...
ולתמונות שצולמו באירוע, (כהרגלי אני לא מעלה תמונות באיכות מעולה מהרשת אלא תמונות שאני צילמתי או צולמתי ותודה למירי על הצילומים והסובלנות, ולאביב חופי הצלם באירוע).

הפריטים שרכשתי:
אגב, שני זוגות המכנסיים (הג'ינס הכהים והמכנסיים הבהירים, נותרו בחנות היות שלא "ישבו" לי טוב על הטוסיק/מותניים)
גופיה א-סימטרית מנוחשת 
שמלה בחיתוכים מעניינים


























החולצה שבטיפשותי השארתי בחנות:
ועלי (כמו שאמרתי: אל תתעצלו- תמדדו)!
ככה היא נראית על הקולב



































עוד פריטים שאהבתי וצילמתי (ויש סיכוי יותר מגבוה שיחזרו איתי בביקור הבא בחנות):









זהו להיום, שמחתי להכיר את הרשת ואת בעליה. לטעמי בהחלט שווה ביקור.
בנוסף, הרשת מפנקת את הגולשות בקופון הנחה לא רע בכלל: עד סוף יוני 100 ש"ח הנחה בקניה בסך 300 ש"ח  לינק לקופון



להתראות בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב. 
אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!