7.7.2014

"הגרלק"

היי בנות (בנים)?

זהו, Time to say goodbye!
יש לי הרבה יותר מידי לקים (מעל 80 צבעוניים) ומרובם נמאס לי ואני די מתעלמת מהם באופן כללי.
בגלל שאני רוצה לקנות חדשים והיות שבאופיי אני לא אגרנית, כי אם ההיפך המוחלט, החלטתי למסור חלק החבר'ה לאימוץ בבית אוהב. (אחדים מהלקים נרכשו בטיולים בחו"ל ויתכן שאין אותם בישראל).
זאת ועוד, למשפחה מצטרף הלק- ג'ל החדש מבית לייף, שקיבלנו באירוע המקדים לביוטי סיטי ואפילו לא נפתח אצלי, (עלותו כ- 150 ש"ח).
חלקם ילדים חורגים לאלוהים  :/


פרטי ההגרלה-

1) ההגרלה תתקיים לקראת סוף יולי/ תחילת אוגוסט (ישראל בלבד)

2) בגלל שאני טיפל'ה טכנופובית, ההגרלה תהיה בשיטה הידועה בשם "פתקיות בתוך כובע"... ולא עם איזו תוכנת הגרלות סופר מתוחכמת.

3) הזוכה תקבל ממני מייל ועליה יהיה לאשר את הכתובת למשלוח הזכייה עד לשבוע מיום קבלת המייל.
 במידה ולא יתקבל אישור, תתקיים הגרלה נוספת.

4) הפניה והכתיבה בלשון נקבה אבל בהחלט פונה גם לנשים וגם לגברים שבחבורה!

*טל"ח... (וכל הגישעפט הזה בלי להתייעץ עם הרו"ח והעו"דית הווייפי הצמודה שלי)...


4 תנאים להשתתפות בהגרלה: על מנת להשתתף בהגרלה עליכן לבצע מספר פעולות (במצטבר):

1) לייק בעמוד הפייסבוק שלי ממש כאן 

2) להצטרף כעוקבות בבלוג ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל ולמי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה). לא להירשם כקוראות אנונימיות בבקשה, כי אין לי דרך לדעת מי אתן.

3) לשתף את פוסט ההגרלה אצלכם בעמוד הפייסבוק

4) לכתוב לי כאן למטה, בתגובה לפוסט: שם+ מייל ליצירת קשר,  ושאתן אכן מעוניינות להשתתף ב"הגרלק".


הערה מקדימה-

למעט הלק-ג'ל של לייף, הלקים אינם חדשים ועברו שימושים בודדים (או יותר)...


ולכיף עצמו- הלקים  
נתחיל בלק-ג'ל החדש מבית לייף (כאמור, לא שומש מעולם)

מחולקים לפי משפחות צבעים, מתוארים מימין לשמאל:

הבהירים-
KIM KONFIDENTIAL מבית OPI (המותג Nicole) נרכש בניו יורק.
שני המרכזיים של קרליין (כנראה נרכשו ביחד בגחמת לקים בהירים ולא נרשמה התיידדות בינינו).
לייף מס' 201

הכתומים-
כתום "זוהר בחושך" של BK (נרכש באיביי)
603 Peachy של רבלון (מהטיול בוורשה)
405 של WET n WILD ׁ(נרכש בניו יורק)
670 כתום זוהר של GK

הוורודים-
443 של CHIC 
56 Coral Rose של Colorama
225 ורוד מרקר (אע"פ שבתמונה נראה כתום) של אנדראה
136 ורוד עתיק של LAKA

מנצנצים ועוד...
נצנצים על בסיס שחור נרכש באיביי (ובטח יש לו שם ממש ממש יפה בסינית)
465 סגלגל של WET n WILD ׁ(נרכש בניו יורק)
WILD THING 583 של essie (אני חושבת שנרכש באיזה שהוא טיול בחו"ל)
נצנצים על בסיס שקוף HERE KIM'S THE SUN מבית OPI (המותג Nicole) נרכש בניו יורק.


לק כסוף של SACARA
צהוב "זוהר בחושך" של BK (נרכש באיביי)
BOTTLED של קסטרו
לק מוזהב של SACARA

לק דובדבן שנרכש באיביי
CHARLESTON של ASTOR מהטיול בברצלונה.

וזהו... סך הכל 22 לקים+לק ג'ל חדש דנדש מחפשים בית חם ואצבעות מלטפות
אז מי תתחדש???