19.7.2014

eBay ולא רק לסיניות

שבת שלום וסופ"ש רגוע לכולנו,

אז ה"מבצע" הופך לנו למלחמה, השקט עדיין לא חזר ואצלי, החרדתיות נוגסת במהלך החיים הרגיל.
אז לטובת מנת האסקפיזם השבועית שלי אליכם ולטובת מי שנמנעת מלהסתובב בקניונים, אני מעלה פוסט רכישות ברשת.
והפעם, רכישות מאיביי.
למי שעדיין לא מכיר, eBay הוא אתר מכירות פומביות וישירות באינטרנט, כמו גם שמה של החברה
האמריקנית המנהלת אותו, .eBay, Inc. האתר הוא שוק עולמי מקוון המאפשר מסחר מקומי, ובינלאומי. המוכרים הם אנשים פרטיים ועסקים קטנים המציעים מיליוני פריטים ושירותים דרך הפלטפורמה המקוונת. (ויקיפדיה).
ההעדפה שלי לאיביי ולא לאתרים אחרים, נובעת מהיכולת לשלם דרך פייפאל (תשלום מאובטח), אם כי 
בתכנון לרכוש בדואר כרטיס ויזה נטען. (אני לא משאירה את מס' כרטיס האשראי שלי באתרים שונים, 
אלא אם אני סומכת על האתר בעיניים עצומות).
באופן כללי הרכישות שלי מהאתר מסתכמות בדברים זולים מאד, בעיקר תכשיטי- אופנה ו"אקססוריז" 
לסלולרי שלי.
*בתחתית כל תמונה, מצורף קישור לעמוד הרלוונטי (בו יופיעו כל הפרטים+מחיר).



כיסוי "ניו יורק"
צמיד של בטסי ג'ונסון
כיסוי "פריז"




















קצת תכשיטים שהגיע בזמן האחרון
שרשרת A
שרשרת ורודה עם סרט

שרשרת תחרה מוזהבת

לא מנומס,
אבל הצמיד מקסים



























בזמן האחרון החלטתי להזמין גם בגדים. החלטה וביצוע לא פשוטים כשאת 1.73 מ', מידה 44... 
כשהאתר, להזכירכם, סיני. המידות בו הן אסייאתיות והדוגמניות מיניאטורות. 
אז התחלתי עם הזמנת 2 שמלות שאין להן מידה. הן רחבות ונשרכות בצוואר עם סרט כך שאפשר להתאים 
את מידת הקשירה לצוואר. *שמלות ללא מידה (one-size)

שמלת שיפון נקודות שחורה (קיימת גם בבורדו)
על הסינית
ועלי


שמלת שיפון לבנה עם פרחים


הסינית
ואני 

כשראיתי כי טוב, החלטתי לעבור לקניית בגדים במידות. כל העניין הוא לגלול את העמוד למטה ולראות 
את טבלת המידות שהמוכר מצרף, לקחת את המידות שלך ולבחור את המידה שמתאימה.
הזמנתי 2 חולצות: אחת מוצלחת מאד והשניה נפילה מטורפת: הבד שלה לא היה שיפון, 
כי אם "סאטן" ומהסוג הזול ביותר (הזכיר לי את תחפושת הילדות שלי של מלכת אסתר), מן משהו מבריק,
צמוד ודי דוחה... נו שויין, לא נורא "הלכו 30 ש"ח לפח", נשרוד.
מידת החולצה הלבנה 2XL
.
גם השרשרת מאיביי...

בתמונות היא דווקא נראית סבבה....



הרכישה הבאה שלי, היתה חולצה בהשראת צוק איתן... כשהיא הגיעה הביתה חורחה הודיע לי שהיא 
מזכירה לו את השטחים הפתוחים. אללה ייסטור, רק שלא ינחת עלי פאג'ר...
החולצה ללא מידה (one-size).
.

















והרכישה האחרונה, ממש מהיום, החולצה הזו שנראית ממש לא רעה. בחרתי את השחורה במידה 4XL

עוד משהו, האתר איבייטס מחזיר עד 1% מחלק מהרכישות באיביי. שווה לזכור להיכנס דרכו.
(אם כי אני מודה שאני בד"כ שוכחת)...


זהו להיום שופינג ברשת, מאחלת לכולנו ימים רגועים ונינוחים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!