12.7.2014

טיפים בסטיילינג ל"מתחילות"- לילי קורל


 שבת שלום,
שוב אנחנו במבצע (אבל לא ב-SALE), שוב סופ"ש מתוח (ולא בגלל הפחד מטלפון ממנהל הבנק בשל עודף שופינג) ושוב נופל הלב לתחתונים בגלל "צבע אדום" (ולא הלק, אבל בטוח שכבר הבנתן את הפואנטה)...
אז בכדי לספק לכן חומר קריאה בבית/ במקלט/ בממ"ד/ ב"סתם אין לי חשק לצאת ועוד תתפוס אותי אזעקה", ביקשתי מלילי קורל- סטייליסטית בנשמה וחברה טובה, שגם גרה באשדוד שהפכה כבר לעיר בחזית האש, לכתוב פוסט סטיילינג ל"מתחילות", אבל בטוח שגם "מתקדמות" ימצאו אותו מאד מעניין ומחכים.


ומכאן אני שותקת ומעבירה את זכות הדיבור והכתיבה ללילי
__
_____________________________________________________
פוסט אורח בבלוג של הבנקרית?? 
וואוו ברוכות הנמצאות, לכבוד הוא לי!

נעים להכיר, אני לילי קורל סטייליסטית אישית.
לסטיילינג האישי כעיסוק הגעתי לקראת העשור החמישי שלי. מי אמר "אף פעם לא מאוחר לקריירה שנייה" ולא קיבל? אז נכון, האינטואיציות והכישרון מגיעים מהבטן, אבל כדי ללמד נשים אחרות רציתי
ללמוד את רזי המקצוע עד היסוד. לכן נרשמתי ללימודי סטיילינג שבהם חידדתי את הידע ואת הכישרון הטבעי. מאז, אני עובדת בתחום הסטיילינג האישי ונהנית מאוד לעבוד עם נשים שאוהבות סטייל.
הלקוחות שלי הן נשים. נשים כמוך, כאלו שמרגיש להן נוח בתוך המילה אישה. נשים שלא מתביישות להיות נשים – האג'נדה של הבנקרית תואמת לי כמו כפפה ליד.
לרוב, אני עובדת עם נשים עסוקות בקריירה וילדים שרוצות לעצור רגע את המרוץ, להסתכל על עצמן במראה ולחוש תחושת סיפוק ואהבה עצמית. נשים שמעוניינות לשדרג את המראה שלהן, להתחדש ולהתרענן בשיק מסוגנן. להתאהב בעצמך מחדש.

אני רוצה להתחיל בטיפ הכי חשוב שלי לנשים – הלבשה תחתונה.
כסטייליסטית אישית אני מדברת הרבה על החשיבות של בניית מלתחה חכמה. הפריטים משתנים מאחת לשנייה בהתאם לצרכים, לאורח החיים ולתקציב, את יכולה להתלבש נהדר בלי שיהיו לך מותגים ופריטים יקרים, אבל אם אין ברשותך הלבשה תחתונה המותאמת לך בדיוק – את בבעיה. חזייה טובה היא אחד הפריטים הכי חשובים אם לא ה-..! אם את לובשת חזייה שלא תומכת ואוספת את החזה שלך ויוצרת הפרדה בין החזה לאזור הבטן, כל מה שתלבשי מעל ייראה הרבה פחות טוב (עד גרוע).
ולא פחות חשוב-החלק התחתון שלך. רצוי תחתון בגזרה גבוהה ללא תפר. וטיפ אחרון: כדאי לבחור בפריטי הלבשה תחתונה בצבע גוף מתחת לבגדים לבנים או בהירים.
  
ממה כדאי להימנע:
חזיות עם כתפיות מפלסטיק שקוף. עם הזמן הפלסטיק מקבל גוון צהבהב מכוער. אם נראה לך שלא רואים - את טועה.
לבישת גוזיות לעסיסיות החזה. הגוזיה לא נותנת תמיכה, לא מרימה, לא מפרידה ונוצר "ציץ" אחד גדול מרוח ונפול - פשוט לא.
לבישת מפתח בגב החושף את קו החזייה - יוצר מראה זול ולא יפה. שווה להשקיע בחזייה מתאימה למפתח גב חשוף.
לאלו מאתנו הסובלות מקור, השאירו את החזיות הדקיקות לזמן אחר ואת מראה הפטמות הבולטות השאירו לחדר השינה. הצטיידו במשהו מרופד ועבה יותר.
זה דוגמה לאיך לא...

רובנו לובשות את המידה הלא נכונה אולי גם מפני שאנחנו לא יודעות מה חזייה טובה אמורה לעשות:
להכיל את החזה. הוא לא אמור לגלוש מהצדדים.
לתמוך, לעצב ולהרים את החזה.
להרגיש נוח. הכתפייה לא אמורה ללחוץ.
לארוז יפה את השדיים. גשר החזייה אמור להיצמד לגוף ולהפריד את השדיים.
להיות במידה הנכונה. כשאת מרימה ידיים החזייה לא אמורה לזוז או להתרומם. אם היא עולה במעלה הגב מאחורה, החזה שלך נופל מקדימה - משמע שהחזייה שלך לא במידה הנכונה.
גם לאחר שאת יודעת את המידה, תמיד כדאי למדוד. כמו בבגדים, גם כאן ליצרנים שונים יש מידות שונות. חזייה תומכת ומרימה חשובה במיוחד לנשים עם חלק עליון קצר, ההרמה של החזה מפנה מקום ומאריכה. אותו הדבר לנשים עם חזה גדול. לחזה גדול יש נטייה להתמזג עם הבטן כאשר החזייה לא תומכת מספיק. כך את בעצם מטשטשת את קו המותן שלך במקום להדגיש. לפני שאת קונה חזייה סקסית בכל הצבעים, תדאגי שתהיה ברשותך אחת בצבע גוף. ו"על הדרך" תקני גם גופית ספגטי בצבע גוף. כך, תוכלי להשתמש בחזייה ובגופיה מתחת לחולצות שקופות, לבנות וכו'. זכרי שמתחת לחולצה שקופה כדאי להקפיד על חזייה וגופיה בצבע גוף בלבד! אלא אם ה"קטע" שלך הוא חזייה שחורה מתחת לחולצה לבנה. 
תמונה שממחישה את ההבדל המשמעותי בין חזייה טובה לבין אחת שלא...


העצמאות החיצונית שלך לא תלויה באופנה או במידה שלך
נשים אומרות לי שהן לא רוצות לאבד את עצמן תוך כדי הסטיילינג. אני מיד מרגיעה ואומרת שסטיילינג אישי נועד להוציא אותך לעצמאות .. אבל בהחלט לעצמאות כזו שמתאימה לך כמו כפפה ליד. לזו שלא תגרום לך להיראות בתחפושת, או כמו מישהי אחרת. את העצמאות החיצונית שלך את יכולה לבנות ממש בעצמך. זו העצמאות שבה תרגישי שאת תמיד את.

ע-ערנות. היי ערה לעצמך, לגופך, למצב הרוח שלך, לסגנון שלך. הערנות הזו תוביל אותך למקומות של אהבה עצמית, בטחון עצמי. שלמות.


צ-צבעים. היי מודעת מהם הצבעים שעושים לך "מתיחת פנים" קלה, עוד לפני שתחליטי לפגוש את הפלסטיקאי. תחסכי את הכסף הזה בכך שתדעי בדיוק איזה צבעים הולמים אותך, ובעיקר איזה צבעים לא הולמים אותך. איזה צבעים גורמים לעיניים שלך לזהור במקום להיראות כבויות. איזה צבעים גורמים לעור שלך לשדר זוהר במקום להיות עמום.

מ-מבנה הגוף שלך. כן, כולם מדברים על מבנה גוף ועל גזרות מוצלחות. זה עובד. הכירי את מבנה גופך והתעלמי לרגע מהמידה שלך. ללבוש בגדים לפי מבנה הגוף יגרום לך להיראות הרבה הרבה יותר טוב, (אפילו יותר טוב ממה שאת חושבת), ויחסוך לך תסכולים רבים.

א-אהבה עצמית. את הכי יפה כשאת אוהבת את עצמך! תתבלי את הסגנון שלך באקססוריז שאת אוהבת. כל מראה שתבחרי יקבל שדרוג אמיתי כשתוסיפי לו את האהבה שלך.

ו-וורסטיליות. אל תפחדי לשנות סגנון, לאמץ וורסטיליות, לנסות, להעז. קחי את השינויים בצעדים קטנים. אין צורך במהפכות גדולות בזמן קצר. הכל לאט ובקצב שלך.


ת-תמיד את! הכל מתמקד בסופו של דבר בך. במי שאת. אז היי עירנית וקשובה למי שאת.


ורגע לפני שאני הולכת..עשרת הדברות שלי לסגנון אישי מוצלח.
1. תהיי את. אל תתחפשי לאף אחת. תאמצי סגנון משלך.

2. מתוך המלתחה שלך בחרי כמה פריטים קלאסיים עבורך, שסביבם תבני לך לוק שונה בכל פעם. תפתיעי את עצמך. והם לא חייבים להיות קלאסיים במובן הקלאסי של המילה, מספיק שאלה יהיו פריטים שאת מאוד אוהבת ו"חורשת" עליהם. כדאי "לשבץ" את המלתחה בכמה פריטים שרכשת באינטרנט (מתוך אתרי הקניות בחו"ל) כדי שאלה יהיו הפריטים הייחודיים שלך (ושאין לאף אחת אחרת). כמה כאלה במלתחה שלך יעניקו לך את ההרגשה והביטחון שהמלתחה שלך מיוחדת לך.

3. אקססוריז. אני אף פעם לא לבושה מספיק אם לא הוספתי אקססוריז לפי מצב הרוח שלי וההתאמה ללוק. אם את ממש נטולת אקססוריז, תתחילי במינונים קטנים. אם הלוק שלך בצבע אחיד תוסיפי צמידים בצבע נגדי, קלאצ' קטן וצבעוני, טבעת גדולה עם אבן צבעונית. תני לפנטזיה שלך להוביל מידי פעם.

4. תעזי!! אל תפחדי לנסות דברים חדשים. אני תמיד אומרת שהאקססוריז הכי שווה שאת יכולה להתהדר בו הוא Your Open Mind.

5. לא משנה מה מבנה הגוף שלך, הפריטים שכדאי שיהיו לך בארון הם: מכנסיים שחורים מחויטים וחולצה לבנה מחויטת המותאמים בדיוק למבנה גופך, ג'ינס כהה בגזרה גבוהה שאוסף הכל ומחמיא לחמוקייך, עליונית או ווסט בצבע נייטרלי שתוכלי "לזרוק" על עצמך עם כל אאוטפיט שתבחרי, ז'קט נשי בגזרה סקסית ומדגישת מותן (רצוי מצידי בצבע אדום), והכי הכי חשוב אקססוריז בשלל צבעים, מרקמים וגדלים.

6. הרבי ללבוש שמלות בגזרה המתאימה לך. זה נשי, מחמיא, סקסי ונוח להפליא.

7. כשאת הולכת לשופינג תזכרי שהפריט שאת קונה צריך להיות במחיר ששווה את התועלת הטמונה בו. הפריט (מכנסיים, חולצה, ווסט וכו') אמור להתאים לכמה שיותר שילובים, אלא אם זה פריט טרנדי שמראש ייעדת אותו לעונה אחת. טרנדים - פריט או שניים יספיקו כדי לתת לך את הטאצ' האופנתי מעודכן.

8. את לא יודעת לשלב צבעים באאוטפיט שלך? תסתכלי על הטבע (סתיו למשל), תבחני תמונות שאת רואה ברשת ואת מתאהבת בהן. כל הצבעים שיש בתמונה יכולים להיות גם באאוטפיט שתבני. והכל במינון ופרופורציה.

9. אופנה וסטייל זה כיף, אל תשכחי את זה. זה כלי שנועד לשרת אותך בדרך הכי כייפית. או כמו שאמרו לפניי: Every day is a fashion show & The world is your runway

10. והכי הכי חשוב - המוטו - את הכי יפה כשאת אוהבת את עצמך!תמצאי את האיזון בין הפנים לחוץ, לצמצם פערים עד כמה שאפשר בין מה שאת מרגישה וחושבת על הפוטנציאל שלך לבין איך את מנהלת אותו בשוטף.


כמו כל אשת מקצוע שמלווה אותך בחיים, בכל תחום, גם סטייליסט אישי הוא אדם שאת מתחברת אליו ברמה המקצועית, אבל עוד יותר ברמה האישית.

אז נעים מאוד, אני לילי קורל | סטייליסטית אישית,
ואני מדריכה נשים בדרך לאהבה עצמית דרך המראה החיצוני, אבל לא רק.
את מוזמנת להתרשם מהבלוג שלי ולהכיר אותי קצת יותר טוב דרך התכנים שאני מעלה.

תודה לענת על האירוח J נתראה, 
לילי קורל | זמן הסטייל שלך
__________________________________________________________________


עד כאן הפוסט של לילי, מקווה שהיינו לכן לעזר.
ותמונה אחת מעמוד הפייס שלא יכולתי לוותר עליה,ממש נקשרנו מהשנייה הראשונה ולא ברור לי למה...


אז להתראות בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  אל תתביישו ושימרו על קשר!

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!