26.8.2014

הרבה בגדים-מעט מילים

הפעם, אין לי הרבה מידי מה לכתוב. 
אולי כי כשהתותחים רועמים המוזות שותקות, אולי כי סוף אוגוסט וחם לי נורא והלחות גומרת לי את המוח...
בכל מקרה, אמא שלי אמרה לי פעם: "כשאין לך משהו חשוב להגיד- תשתקי".
אז השבוע החלטתי לקצר במילים ולהרבות בתמונות. אין גם קו מנחה בבחירת הבגדים שלי:
ישן וחדש, זול ויקר, צבעוני ושחור. בקיצור הכל מהכל (ולא כלום).
- שימו לב, צירפתי לינקים רלוונטיים לחלק מהפריטים (מופיעים בצבע כחול).
- פוסט נוסף על בגדים מאיביי כאן.
- לא לשכוח להיכנס דרך איבייטס לאתרים לקניות ברשת (כי אם אפשר לקבל החזר אז למה לא)?


אאוטפיט מס' 1
חולצה שנרכשה באיביי. אני הזמנתי 4XL ויכולתי בשקט לקחת מידה פחות. עכשיו הזמנתי את הלבנה.
מכנסיים מ-PIPA FASHION
נעלים של מייקל קורס שנרכשו בניו יורק
והדובדבן שבקצפת- השרשרת של נטע ליבנה.
השיער- פרוע כי חם לי להשקיע בפן עצבני כל בוקר.

ככה זה נראה על סינית...



אאוטפיט מס' 2
שמלה אהובה של ראלף לורן (נרכשה במייסיס ניו יורק)
נעליים- DKNYC
וחיוך אדום אדום- רובי וו של מאק





אאוטפיט מס' 3
בהשראת תמונת אינסטגרם של אן טיילור-


גופיה שחורה- חנות שקר כלשהו...
עליונית רשת- איביי
מכנסיים עתיקים של ג'אמפ (חייבת לרכוש עוד מהסגנון הזה)
נעליים- DKNYC
שרשראות- טופ טן
משקפי שמש- טומי הילפיגר




ועל הסינית...



אאוטפיט מס' 4
שמלה שנרכשה במייסי'ס ניו יורק
נעלי פלייפוט כסופות
והיה איפור סגול סופר דרמטי בעיניים (שלא הצטלם טוב- סורי)...





אאוטפיט מס' 5
האמת, האאוטפיט הכי כייפי שלי:
חולצה לבנה מכופתרת עם טוויסט בצווארון- נרכשה בוינה בטיול האחרון
חצאית אדומה- NUMA FASHION
נעליים- מייסי'ס ניו יורק
הבסיס המושלם לאיפור- דאבל-וור ועליו המייקאפ של גאיה (הקומבינציה היחידה שמצליחה
לשרוד עלי בימים קשים אלה).

.

וזהו להיום הרבה תמונות, מעט קשקשת.
אבל!!! מבטיחה בפוסט הבא לתת סקירה סופר רצינית על מותג איפור וטיפוח נהדרים.
(אני מודה שלא הכרתי לעומק לפני יום שישי האחרון). 
בקיצור, יש למה לחכות  :)
מצליחים לנחש?



מאחלת לכולנו ימים רגועים ונינוחים (ויאללה שיחזרו כבר לבית הספר)...
ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייס,  במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  
אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה 
בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!