9.9.2014

מתנות לחג- בשמים

היי חברימוס,
כמו שכולנו יודעים, "חגי תשרי בפתח" כמו שאומרות המורות ואני הבטחתי לכם להעלות בפוסטים
הקרובים סקירות איפור וטיפוח מרוכזות כדי לנסות לעזור לכם לבחור מתנות.
התחלתי עם פוסט איפור וטיפוח של מוצרים מבית גאיה קוסמטיקס, והיום אסקור 4 בשמים. 
(הסקירה תהיה מהבושם הזול ליקר).

כמו שכבר כתבתי בעבר: הבעיה בלתת חוות דעת על בושם או לכתוב סקירה על בישום היא בעיקר
שבושם מריח שונה על כל אחת, ובושם שיכול להריח על אדם אחד נפלא יהיה זוועתי על אחר.
ולכן לפני שאני מתחילה לכתוב, אני (שוב) רוצה שתזכרו 3 חוקים:
1) אף פעם אל תקנו בושם אחרי שהרחתן אותו על סטיק נייר, משום שהבושם יריח על הגוף שלכן 

אחרת לגמרי.
2) כשאתן קונות בישום- תתנסו: גשו לחנות, תשפריצו קצת וצאו לסיבוב- אל תתלהבו ישר מהריח.

בשמים נוטים לשנות את הריח שלהם על הגוף כעבור פרק זמן מסויים.
3) נקודה חשובה- האף האנושי יכול להבדיל בין 3 ריחות בלבד בו זמנית. (אז אל תנסו 37 בשמים

שונים- אתן לא תריחו את ההבדל בינהם אבל מי שיעמוד לידכן - ייחנק)...


royal marina diamond 
בושם שעלי מתחיל לא משהו... אבל לאחר מס' רגעים הוא הופך להיות עדין יותר עם ניחוח של פרחי
יסמין, וניל ומאסק. כשערכתי מבחן הרחה לחורחה, הוא הזכיר לו ריח של יער. הבקבוק, למרות שיש
כאלה שעפים עליו, קצת מצועצע לטעמי (אבל מעולם לא קניתי/פסלתי בושם בגלל הבקבוק).
תכולה: 50 מ"ל- מחיר:  381(מחיר השקה 99 ₪) 100 מ"ל- מחיר: 149 ₪ 
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן.
(הבושם התקבל לסקירה)


BELLE EN CORSET (יפה במחוך)
טוב, פה אני אתחיל הפוך, דווקא מהסיפור של הבושם ומהבקבוק (מסדרת הבשמים בעלי הבקבוק
בצורת הגוף הנשי והמקומר הכל כך יפים וסקסיים בעיניי).
לקוח מתוך הקומוניקט (כי באמת הפעם מתואר מקסים):
"מעצב העל ז'אן פול גוטייה, עיצב לרגל חגיגות ציון יובל שנת העשרים של הניחוח האייקוני הנודע  Classiqueבקבוק ייחודי ושיקי, כהומאז' לזמרת איימי וויינהאוס, אותה העריץ.
ההומאז' הופיע לראשונה בתצוגת האופנה שלו לאביב-קיץ 2012 בפריז, כאשר את התצוגה
נעלה רגעים אחדים לפני עליית המעצב לבמה, כלה הלבושה בסטרפלס ובאיפור המדמה את
של ויינהאוס המנוחה. הבקבוק מהווה הד לתבנית השמלה עימה בחר ז'אן פול גוטייה לחתום את
תצוגת האפנה המפורסמת, והוא עוטה על עורו את צורותיו של המחוך שעוצב מחדש לאחר 19
דגמים מפורסמים". 
מבחינת הניחוח (כי סיפורי מעשיות ובקבוקים זה סבבה, אבל לא העיקר), מדובר על בושם מעט
יותר כבד, עם ארומה של פירות ופרחים אבל בו זמנית עם תווים כבדים ועציים יותר.
אני מאד התחברתי לריח ואין לי ספק שזה יהיה בושם שארכוש לעצמי (או אבקש מתנה לחג)...
תכולה: 100 מ"ל- מחיר598 ₪, לאחר הנחה-299 ₪.
ניתן להשיג ברשתות הפארם.


My BURBERRY 
בושם בניחוח עדין, פרחוני לא כבד מצד אחד אבל גם לא סתמי. מתאים לבית האופנה ברברי
להוציא בושם כזה- אלגנטי, מאופק ונשי. אני ממש נפלתי בקסמו... לחורחה הבושם הזכיר ניחוח
של פרחים ארומטיים בספא יוקרתי (בחיי- זה התיאור שקיבלתי. אני נשואה לרו"ח במקצועו ומשורר
בנפשו). הבקבוק, מעוצב בהשראת מעיל הטרנץ' הידוע, כשהפקק בדמות כפתור ומתחתיו סרט
קשור כמו חגורת המעיל (הסרט עשוי מאותו הבד של המעיל). אם באופן כללי אני לא מתלהבת
מבקבוקים- זה היוצא מהכלל.
תכולה: 50 מ"ל- מחיר 424 ₪, (מחיר השקה 299 ₪)90 מ"ל- מחיר 598 ₪, (מחיר השקה 399 ₪)
ניתן להשיג ברשתות הפארם.
(הבושם התקבל לסקירה)

COCO CHANEL
טוב, נו מה יש לחדש? הבושם בה' הידיעה! קלאסי, מתוק, כבד, ותיק, משובח...  מבחינתי זה
הבושם הנשי האולטימטיבי גם אלגנטי וגם סקסי ומשכר.
כמו כל מוצרי שאנל, ממש לא מדברים פה על הנחות/ מחירי השקה/ מבצעי חג או סיילים...
המחירים נעים תמיד בין 450-500 ש"ח לבקבוק של 50 מ"ל
500-600 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל. יקר אבל שווה כל שקל!



ועל איזה בושם תמליצו לי לקראת החגים?


ביי בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייס,  במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  
אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה 
בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!