12.9.2014

בגדים, איפור, תכשיטים ומשקפיים חדשים

שבת שלום,
היום נתחיל בסיפור (פסטיבל מספרי סיפורים נהייתי)... יש לי חברה טובה, ממש טובה, מהחברים
שפוגשים או מכירים במקרה באמצע החיים וברור לך שקופידון כנראה היה מובטל באותו שבוע,
אז הוא החליט להכיר בין זוגות של חברות נפש. לצורך שמירה על הפרטיות של הגברת, אקרא לה צילי.
הקיצר, צילי המדוברת, היא פיינשמקרית אמיתית, אבל בקטע טוב, והיא גם אחת הבודדות בעולם שאני
מתייעצת עימן לפני רכישות (בעיקר כי אני מתה מפחד שהיא תצעק עלי שאני ניראית שוק)...
השבוע יצא שלבשתי המון בגדים שווים שנרכשו ב-2 הטיולים שלי לניו יורק, כאלה שאני יודעת שצילי 
מאד אוהבת.
אז את הפוסט היום אני מקדישה לך צילי my love... (שלא תגידי שכל החברות שלך רק יורדות עליך בפוסטים)

זהו קשקשת, ועכשיו לתמונות:
האאוטפיט הזה מורכב משמלה שחורה עם הדפס בטורקיז של אלי טהרי (המעצב האהוב עלי בעולם כולו). מדובר בבחור ישראלי, ילד חוץ מקיבוץ, שהגיע עם 100$ לניו יורק והיום הוא אחד המעצבים המובילים בעולם.
הנעליים נרכשו בחנות בשם DSW (ניו יורק) והן של אודרי ברוק.




השמלה הפרחונית הזו היא גם של טהרי ונרכשה בחנות של טהרי בג'רזי גרדנס, הנעליים 
של מייקל קורס מ-DSW.

שמלה בצבע בורדו יין (למרות שיצאה אפעס אדומה בצילום), נעליים של טהרי וקלאץ' קלוע.
(כל השלושה נרכשו בניו יורק).


קצת איפור- השבוע השתמשתי המון בפלאטה מאינגלוט. אני מאד אוהבת להשתמש בפלאטות
שאני מרכיבה לבד מצלליות בודדות. (הפלאטה והצלליות נרכשו בוורשה- מולדת האדון אינגלוט). 

ובגלל שצילי לא "תתפסו אותה מתה" עם זירקונים, רק יהלומים מעטרים אותה, ובגלל שהשבוע
הוקדש לה, אז עזבתי לשבוע אחד את כל התכשיטים של ה"כאילו", וענדתי רק יהלומים. הטבעת
הימנית היא טבעת האירוסין שלי והשמאלית, טבעת שעוברת אצלנו מדור לדור (וינטג' אמיתי בטח
בת 90-100 שנים)...

ולסיום, משקפי הראיה החדשים שלי הגיעו (כן צילי את)! ועכשיו אני יכולה גם לראות אתכם מרחוק ואפילו בחושך...

וזה חברים, היה השבוע ה"פלצני" שלי...
איך היה השבוע שלכם?


ביי בינתיים, ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייס,  במייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  
אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה 
בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!