27.9.2014

eBay - בגדים נהדרים במחירים משתלמים

חג שמח ושנה טובה,
לפני כחודשיים העליתי את הפוסט: "eBay ולא רק לסיניות" אשר צבר מעל 2,500 כניסות, מה שהבהיר
לי עד כמה בישראל נשים בכלל ונשים מקומרות בפרט "סובלות" מחוסר במגוון של בגדים יפים, מגניבים, ממותגים ובמחירים זולים. 
בתקופה האחרונה הצטברו אצלי לא מעט רכישות בגדים מאיביי (נו ברור, צוק איתן השאיר אותי המון
שעות מול המחשב)... הבגדים שנרכשו חלקם סיניים וחלקם של מעצבים/ ממותגים, אבל כולם ללא
יוצא מהכלל זולים.

נתחיל בבגדים הסיניים (הלינקים בכותרות):
חולצות תחרה
את החולצה השחורה הזמנתי במידה 4XL ואת הלבנה ב-3XL. הלבנה מתאימה לי יותר אם
כי הבטנה מעט יותר קצרה.
מכנסיים- PIPA FASHION
נעליים- מייקל קורס
שרשרת- נטע ליבנה


החולצה הלבנה- לארוחת ערב ראש השנה עם המשפוחה
מכנסיים- ג'אמפ
נעליים- מייקל קורס
שרשרת-איביי


שמלה עם מחשוף לא קטן ועל כן מבחינתי היא פחות מתאימה למשרד. יצאתי איתה להופעה של דיויד ברוזה.
(וכן, אני יודעת שחלקכן שונאות את הכתפייה של החזיה בולטת. אני אהבתי אותה בפוזיציה הזו בשמלה הנוכחית).



ועכשיו לבגדי מעצבים/ממותגים (יאמי)
ע"פ ה"חוק" של איביי (בניגוד למתחרה אלי אקספרס), אם בכותרת מופיע שם של מעצב הרי שהמוצר
חייב להיות מקורי. קיימים זיופים באיביי אבל שם המעצב לעולם לא יופיע בכותרת המוצר (ואם כן,
המוכר עתיד להיענש ע"י האתר ופשוט לעוף ממנו).
לשמחתי הרבה הכירו לי חנות באיביי בשם BHFO , בה נמכרים בגדי מעצבים במחירים מצחיקים
כשבד"כ עלות המשלוח גבוהה ממחיר הבגד.
כמה הארות והערות על החנות:
1) שווה לקנות רק במכירות הפומביות (AUCTION) אחרת המחירים קופצים בטירוף למחירים
הקמעונאיים הרגילים.
2) אם רוכשים יותר מפריט אחד, מקבלים הנחה מסוימת במחיר המשלוח.
3) שימו לב כי לעיתים נמכרים בגדים עם "דפקט" (שעלול להיות משהו זניח כגון שמלה ללא חגורה),
תיכנסו לתיאור ותבדקו מה הבעיה.
4) הבובות עליהן מוצגים הבגדים בד"כ מחרידות וללא שום פרופורציות נשיות- אז לא להילחץ!
5) אני השתדלתי לקנות את הבגדים בזוגות כדי לקבל הנחה בעלות המשלוח. מצרפת מתחת לכל תמונה גם את המייל עם המחירים.
6) כל הבגדים מגיעים עם אטיקטים מקוריים + מחירי קמעונאות...

שמלה של ADRIANNA PAPELL 
שרשרת- הילה בנימין
נעליים- DKNY



ומכאן לבגדים שטרם לבשתי (אפילו אני לא עומדת בקצב שלי)... ותזכרו, הבגדים מומלצים. 
לא להילחץ מהבובות! מבטיחה להעלות תמונות לעמוד הפייסבלוג .

הז'קט טרם נלבש אבל ברור לי שהוא יהיה מאד שמיש בחורף


והמחיר לשני הפריטים 34$ (כולל הנחת משלוח):



דווקא החצאית הזו שהיא מאד מאד יפה, ישבה עלי צמוד מידי והועברה לאחר כבוד כדי לחפש לה
בית חם במקום אחר... (במחיר של 7$ לא נשבר לי הלב יותר מידי)



בעיניי אחת המוצלחות ביותר כבר מחכה ללבוש אותה :)

והמחיר לשני הפריטים 40$ (כולל הנחת משלוח):



עלות לפני משלוח- 11.5$

זו שמלה שהגיעה ללא חגורה
עלות לפני משלוח- 10$
והמחיר לשני הפריטים 52$ (כולל הנחת משלוח):



ולשני הפריטים האחרונים שעדיין לא הגיעו:
JESSICA HOWARDשמלה בצבע טורקיז שמאד רציתי לקנות בקיץ שעבר במייסיס
אבל היא היתה מאד יקרה...



חולצה לבנה מכופתרת ANNE KLEIN  


והמחיר לשני הפריטים 41$ (כולל הנחת משלוח):


עוד משהו, האתר איבייטס מחזיר עד 1% מחלק מהרכישות באיביי. שווה לזכור להיכנס דרכו.


זהו להיום שופינג ברשת, עם איחולי שנה נפלאה מכולנו:

תזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  אל תתביישו 
ושימרו על קשר! 
לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!