25.10.2014

בגדים , בגדים ועוד קצת

אחרי החגים שמח לכם...
אז התחזל"שנו אחרי כל "חגי תשרי" (כמו שאחותי המורה אומרת). ובשביל להמתיק את הגלולה הייתי
צריכה (מה צריכה? חייבת!) להוסיף קצת בגדים לארון לשם יצירת אאוטפיטים חדשים :)
אממה? יש 3 בעיות (לפחות 3):
אני מידה 44 (שזה בארץ פלאס סייז והמבחר מצטמצם)
אני לא מעוניינת בבגדי שטאנץ סופר סטנדרטיים (קצת ייחודיות אפעס, עוד לא הרגה אף אחד)
אני מסרבת למשכן כליה/ לבלב/ טחול עבור פריט לבוש נפלא ככל שיהיה.
אז חיפשתי המון וחרשתי חלק נכבד מקניוני ארצנו בחופשת סוכות, התאכזבתי לא מעט (ושיתפתי אתכם
באכזבות) אבל בסוף מצאתי מספר פריטים שאהבתי וחזרו איתי הביתה.

אבל שניה וחצי לפני ההתחדשויות, הבן של בעלי נישא בערב סוכות בבאר של סבא. בעיניי,
אחד המקומות היפים ביותר בארץ (אם אתם מתכננים אירוע המקום בהחלט שווה בדיקה).



הנה אנחנו (הצילום לא איכותי כי צילמתי מגנט שקיבלנו)-



אני לבשתי שמלת גלימה טורקיזית (לא ירוקה, עיוות הצבע בגלל המגנטים) מושלמת של 
דנה מליק לנומהנעליים אדומות שנרכשו בוינה וקלאץ' אדום גם מנומה. 
רוב הבגדים של החורחס מחו"ל.
הצבעים הנכונים




אלמוג- לבש ג'ינס שחור וחולצה מ-h&m ושביט שמלת "נסיכות" מבייבי בוטיק ונעלי אלדו ורודות.

וזהו.... הסתיימו החגיגות והחגים והנה ההספק שלי:
שמלה של ראלף לורן מ-BHFO באיביי (כתבתי פירוט עליה ועל האתר ממנו אני קונה בפוסט הזה).
עלות השמלה-11.5$ לפני משלוח.
הנעליים של טהרי נקנו בניו יורק, חגורה מנומרת ששוכבת אצלי במגירה וצמיד מוזהב וחרוש מאיביי.


ביקרתי בחנות האאוטלט של עונות בראשון לציון (לישנסקי 18). כבר המלצתי בעבר על 
החנות הזו. מחזיקים בה פריטים מעונות שעברו, המון בגדים מסודרים להפליא ובמחירי בדיחה.
ותמיד תמיד אני מוצאת בה מה לקנות.
*הקניה של הג'ינס ו-2 החצאיות הסתכמה ב-180 ש"ח בלבד.

מכנסי ג'ינס בצבע כחול כהה. שולבו עם חולצה לבנה מכופתרת שנרכשה בוינה,
נעלי עקב אדומות של DKNY מפקטורי 54 ושרשרת סטייטמנט מאיביי.
מחיר: כ-80 ש"ח.




חצאית עיפרון בצבע ירוק/אפור עכבר. שולבה עם חולצה של אן טיילור שנרכשה בניו יורק
והנעליים האדומות מוינה.
מחיר: כ-80 ש"ח (אבל 2 החצאיות יחד עלו 100 ש"ח. כלומר עלות אמיתית- 50 ש"ח).


חצאית עיפרון בצבע אפור עם פס דמוי עור (שהוא למעשה רוכסן לכל אורך החצאית) 
וכיס בצד השני. שולבה עם גופייה מאן טיילור שנרכשה בניו יורק, נעליי פלייפוט שחורות
(חדשות, הקודמות נחרשו עד מוות) ושרשרת מאיביי.


ביקרתי גם בבית טפר. מאד התאכזבתי יש לציין (אבל אני אייחס את עליבות ההיצע לזה
שהלכתי בחוה"מ סוכות ואולי הבגדים נחטפו מבקולבים לקראת החגים). הפריט היחיד
שקניתי הוא זוג מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה מבד מאד חזק ומפרגן של המעצבת טלי אימבר.
רק כשהגעתי הביתה גיליתי שכל התפר במפשעה נפרם. כמובן שהמכנסיים ממתינים לתיקון
ולכן אין תמונה עדיין...


חוץ מזה התגעגעתי לשמלה נוספת שנרכשה באיבייאז גם היא ראתה השבוע אור שמש :) 




זהו להיום.
תזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  אל תתביישו 
ושימרו על קשר! 
לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה 
בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  
וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!