22.11.2014

ANAT THE BANKER & PIPA FASHION- WINTER 2014

חורף!!!
טוב, לקרוא ל-12 טיפות גשם בישראל (ובטח בתל אביב) חורף- זה קצת מוגזם... 
ולמרות זאת, על אופנת חורף אנחנו לא נוותר בכזו קלות. 
רק מה, לבנות עגלגלות (שמנמנות, מקומרות, מלאות, שמנות, גדולות- you name it), קצת קשה
להתלבש בישראל בסטייל ולא להיראות כמו גוש עגלגל (כי ככה זה כשהרשתות מעצבות את
הדגמים למידה 36-38 ופשוט מגדילות את הבגד למידות גדולות יותר, זה פשוט לא עובד. במיוחד
לא בבגדים חורפיים שמלכתחילה הם עבים יותר).

כשחשבנו מיכל ואני מה יהיה המוטיב לצילומים לקולקציית החורף הראשונה ל-2014,
(כי כל חודש הקולקציה מתחלפת בפיפה), החלטנו די מהר שאנחנו לוקחות תמונות של
סלבס ובלוגריות אופנה מחו"ל כהשראה אופנתית.
כי אם חורף אין לנו, לפחות אופנת חורף שווה תהיה כאן!

אז הפעם אני מעלה שתי תמונות (לינק לכל פריט מצורף מתחת לתמונה)- 
ההשראה: נשים בגילאים, צבעים ובמידות שונות ואני- ענת (בנקאית, בת 40, מידה 44).

Queen Latifah בגיליון של המגזין ESSENCE במכנסיים צמודים דמויי עור ושכמיית צמר
בעלת שרוולים קצרים (חייבת לציין שאני מטורפת על ה-Queen). 
כאן 
מעיל שכמייה
מכנסיים דמוי עור
 אלכסה צ'אנג במעיל אוברסייז (ורגליים רזות מידי)...

כאן

הנטייה היא לחשוב שבגדי אובר סייז מתאימות רק לשדופות. בחרתי ג'ינס שחור,
חולצה צבעונית עם הדפס של ניו יורק העיר האהובה עלי בעולם וכמובן מעיל אובר סייז 
להשלמת הלוק
מעיל
חולצת ניו יורק


קנדל ג'אנר ובלוגרית אופנה בקרדיגן שחור ארוך
כאן
כאן


קרדיגן ארוך דק מתאים גם לימים הפחות קרים. אני לובשת אותו מעל גופיית סבא בשילוב

עם ג'ינס שחור ונעליים מזובררות (טרנד נוסף החורף המנומר והמזוברר)...
ג'ינס שחור
קרדיגן

בלוגרית נוספת הפגיזה במכנסיים סגולים, חולצה שחורה מכופתרת ונעלי עקב ניוד
כאן


חולצה מכופתרת בשילוב עם מכנסיים צבעוניים. טרנדי, צעיר ומדליק בכל גיל ומידה
והכי חשוב- מתאים גם למשרד.
מכנסיים ורודים
.


ועוד כמה אאוטפיטים שצילמנו ללא השראות (ככה ממוחנו הקודח)
בחרתי עוד מספר אאוטפיטים (כי אני יכולה גם לבד בלי השראות):
שמלת סריג אובר סייז כחולה מעל גרביון שקוף עם נעליים אדומות. (קיימת גם בשחור),
השרשרת של נטע ליבנה 
בשחור לבן בשביל הרומנטיקה... שמלה


שמלת גלביה מפשתן שצירפתי לה חגורה בהדפס מנוחש. 
טוניקה שחורה שהחלטתי לצוות לה גרביונים שובביים עם מגפיים גבוהים וצעיף
טוניקה
גלבייה


והמכנסיים דמויי עור שהתאהבתי בהם מהרגע הראשון בשילוב עם טוניקה עם תיפורים 
מקסימים על החזה.
חולצה


ולסיום שמרתי לכם את ה"השראה" בה' הידיעה- ג'סיקה סימפסון (ששכחה את המכנסיים בבית)...
הפונצ'ו או השכמייה הוא ללא ספק פריט מאסט לחורף הזה.
כאן
טוב, אין סיכוי שאני שוכחת מכנסיים!
ג'ינס תכלת
פונצ'ו

אלו הן ההשראות שלי לחורף 2014.
נשים מגניבות בכל העולם חורשות על הטרנדים של החורף הזה, כמו מכנסי עור,
שמלות אובר סייז ומכנסיים בשלל צבעים. בישראל הקטנטונת נשים מקומרות חוששות
הרבה פעמים מלאמץ טרנדים. קבלו ממני המלצה מכל הלב: אל תחששו להיות אופנתיות,
אפשר להיות טרנדיות ומדליקות בכל מידה: 36, 44 ו-50... רק צריך לדעת מה מתאים
למבנה הגוף וכמובן צריך לדעת איפה לחפש...


בגדים- PIPA FASHION
סטיילינג- מיכל הראל ואנוכי
צילום- אביטל אפשטיין (המלך, לא קל לו איתי)
אקססוריז ונעליים- אוסף פרטי (שזה בפלצנות אומר שלי מהבית)


זהו להיום. מאחלת לכולנו ימים חורפיים וגשומים (בשביל כל הבגדים אלא מה), 
ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  
אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!