3.11.2014

העולם המופלא שלי גיא גיל (וענת)

הפעם אני אתחיל דווקא מהסוף...
בסוף זה נגמר ככה- בחיוך ענק מאוזן לאוזן



אבל זה ממש לא התחיל כך וכמו שאומרים צ'מעו סיפור:
בשנה שעברה התוודעתי למעצב תכשיטים לא שגרתי בשם גיא גיל דרך פעילות שערך עם בלוגריות.
מאז אני עוקבת אחרי היצירות שלו באתר ובפייס, אבל לא היה לי אומץ לקנות תכשיטים פרי עיצובו
כי הם נועזים מידי עבורי. השנה כשגיא פרסם שהוא מחפש בלוגריות לפעילות, החלטתי שאני
מתגברת על ה"פחד" שלי ומבקשת להצטרף לפעילות. מה שלא ידעתי היה, שהפעם הבלוגריות עצמן תצטרכנה ליצור את התכשיט שלהן בסדנה של גיא ובהדרכתו.

ומפה מתחיל סיפורה של בנקאית קשישה בעולם המופלא של גיא גיל.
כשנכנסים לסטודיו של גיא גיל, המילה הראשונה שיוצאת מהפה היא "וואו!" (אני בן אדם מאד
ורבאלי ועדיין הצלחתי להפיק רק "וואו!"). מדובר בחדר מהמם, מלא ב...הכל, מחרוזים, פרחים,
שרשראות, בובות, תמונות ומה לא בעצם, ממש חלום צבעוני ומזמין.

רק מה, אני בנקאית קצת מרובעת ו"כבר לא כל כך צעירה"... נכנסתי ללחץ (עלאק לחץ, פאניקה).
מכל זה אני אצטרך לבחור ולהכין תכשיט? אני? לבד? אללה ירחמו, הרי אין מצב שאני אסתדר.
אבל זו סדנה ואני לא מתייאשת, וגיא, מלבד היותו מוכשר בטרוף הוא גם סבלני באופן נדיר ולאט
לאט, עם ההסברים, הליווי הצמוד והאווירה הקסומה וההשראה שנוצרות בסדנה, פתאום ירד לי
האסימון איזה תכשיט אני רוצה לעצב. כן החלטתי שהשרשרת שאני אכין תהיה שרשרת סטייטמנט
רצינית כדי לשבור לעצמי את הקיבעון, כמובן שאחרי שראיתי מה שאר הבנות יצרו, הבנתי
שה"סטייטמנט" שלי הוא סופר עדין בהשוואה אליהן (אבל כבר סגרנו את פינת הגיל והמקצוע. לא?)

 ולפני התמונות של ה"לפני, תוך כדי ואחרי", כמה מילים על גיא גיל ועל הסדנאות שהוא מעביר:
 התכשיטים והאקססוריז שמעצב גיא גיל החל משרשראות, טבעות, קשתות ועד תיקים מורכבים
מחומרים כמו פלסטיק, פרספקס בחיתוך לייזר, עץ, חומרי טקסטיל ומתכות שונות הנאספים בשווקים
בארץ ובעולם. התכשיטים אינם מיוצרים לפי קולקציות, אלא לפי מצב הרוח ולפי המוזה הרגעית של
גיא גיל וכל פריט הוא מיוחד ויחיד מסוגו.

הסדנא כוללת שישה משתתפים, אורכה שלוש שעות ועלותה 215 שקלים, כשתוך כדי הסברים
והדרכה צמודה, כל משתתפת מעצבת לעצמה תכשיט אישי וייחודי רק לה (רק להשוואה, מחיר
שרשרת בסגנון שאני עיצבתי נע בסביבות ה-300 שקלים).



רגעים של היסטריה...

טוב, בגדול טיפה יותר רגועה עם ההסברים של גיא
ככה אני רוצה?


טה דם!!!!!!!!!

ועם המבט המאושר הזה הגעתי הביתה וכמובן שלמחרת בחרתי בגדים שחורים כדי לתת לשרשרת
להפגיז את ההופעה:
חולצה- Numa, מכנסיים- ג'אמפ
נעליים-פלייפוט, שרשרת- אני!!!


העולם המופלא של גיא גיל

שנקין 34, ת"א 03-5469470

האתר המכירתי של גיא גיל: http://www.guygil.co.il/
העולם המופלא של גיא גיל בפייסבוק: https://www.facebook.com/guy.gil.jewelry


זהו להיום, מקווה שנהניתן.

תזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל, בטלפון ובבית הקפה הקרוב.  
אל תתביישו ושימרו על קשר! 
לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה למעלה 
בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!