4.2.2015

מעצבות אופנה ישראלית

זה שאני חולת טיולים בחו"ל-רובכם כבר יודעים
זה שאני חולת שופינג בחו"ל ומחו"ל- כולכם יודעים...
אבל לפעמים בא לי סתם לצאת לסיבוב בקניון ולחזור עמוסת שקיות מפוצצות בהמון בגדים
כיפיים, חתיכיים, מגניבים, לא יקרים ו... במידה 44.
זהו שלא.
הרשתות הישראליות לא למדו עדיין לגרום לי לגהץ בהן כמעט וחבל! 
אבל מי שכן מובילות את המהפכה האופנתית לנשים מקומרות, (וזו מהפכה בעיניי, לא פחות 
מכך), הן המעצבות הישראליות, שלמרות הקושי הכלכלי לשרוד בתקופה שלנו, הן מתעקשות,
נלחמות ועל כן, מגיעים להם פירגונים מכל הלב.
לכן החלטתי להעלות מידי פעם פוסט שיוקדש לאלה משלנו שמגיע להן שנחבק אותן נעיף אותן
למעלה אל ההצלחה ובעיקר נגהץ אצלן בחנויות...

3 אאוטפיטים היום כשמרבית הפריטים בהם מבתי יוצר ישראליים 
(לינקים לאתרים הרלוונטיים בגוף המלל)

חולצה שחורה עם שרוולים מדליקים בעיצוב של גבירה מהבוטיק המופלא של ג'נט, צוותה לג'ינס בגזרה
ישרה של עונות (מי שיכולה להגיע לחנות האאוטלט בראשון- כדאי. מבחר גדול, מחירים ברצפה.
החנות הרבה יותר שווה מהחנויות הרגילות בקניונים).
לנגיעות ורודות הוספתי צעיף עם אותם פרנזים כמו בחולצה של טופטן, טבעת וצמיד ורודים
ותיק מנוחש ורוד (כל התיקים והמגפיים אינם מהארץ. אני שולחת את החורחה לאמא שלו
בבואנוס איירס והוא חוזר עם מתנות שוות)...




טלי אימבר היא מעצבת ישראלית שאני מאד אוהבת בעיקר כי היא יוצרת מכנסיים בגזרות
מעולות. וחשוב להבין שמכנסיים למידה 36 שמורחבים למידה 44 אינם יושבים טוב על הגוף
וע"כ צריך לדעת לעצב מכנסיים לנשים מקומרות.
חולצה מכופתרת לבנה ישנה מניו יורק. חולצות מכופתרות זה הגיק החדש שלי.
מי שיודעת איפה קונים חולצות מכופתרות מעולות אנא כתבו לי בתגובות ותבוא עליכן הברכה.
מכנסיים מבד בגזרה גבוהה של טלי אימבר שנרכשו בחנו בבית טפר (אתמול, סופונה,
שווה לרוץ ולבדוק מה נשאר על הקולבים). שרשרת בעיצובי מבית גיא גיל וצעיף בהדפס צבאי.




ואאוטפיט אחרון חביב, 
עוד זוג מכנסיים מצויינים בגזרה גבוהה בצבע שחור של טלי אימבר, חולצה לבנה מכופתרת
שצוותו ל-2 שרשראות מוזהבות (ebay), אודם ותיק אדום  (והלשון בחוץ- מוקדשת לחברה)...
את הטבעת הכנתי לבד בסטודיו לצורפות ענבר אצל איציק וניסני חדד ואני מבטיחה
לכתוב פוסט נפרד על התענוג שמתלווה ליצירת תכשיט זהב מההתחלה ועד הסוף.





אז בואו נלמד את רשתות האופנה הישראליות  שאפשר גם אחרת.
ואם המנהלים שלהן לא ישכילו להבין... זבש"ם!
אנחנו כבר נדע איפה לקנות!!!

ותזכרו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!