24.3.2015

מעצבות בגדים לפסח - חלק א

עברנו את פורים והופ הגענו לאביב ולחג פסח.
אחד מזכרונות הילדות שלי הוא מהתקופה שלפני הפסח, בין הניקיונות והקניות הכשרות,
ההורים שלי היו קונים לנו בגדים חדשים לחג. וכך בערב ליל הסדר הייתי תמיד מרגישה מאד חגיגית...
אז השנה במקום להמליץ על קניית בושם או איפור, אני שמחה להמליץ על קניה מפנקת וחגיגית- בגד.
ומה אפילו חגיגי ואביבי יותר מלקנות בגד חדש? לקנות בגד של מעצבת ישראלית!
בד"כ לפני שאני ממליצה על מעצבת, אני דואגת להגיע לחנות או לבוטיק, למדוד מגוון בגדים, להצטלם
איתם ולהעלות פוסט. השנה, בעקבות הניתוח שעברתי, קשה לי לצאת, למדוד ולהצטלם, אז חזרתי לכל המעצבות האהובות עלי וביקשתי מהן לשלוח לי תמונות של הקולקציות החדשות שיצאו לאביב 2015.

והנה לפניכם הבגדים שהייתי שמחה להתחדש בהם ולהוסיף לארון הפרטי שלי לכבוד חג האביב:

טליה
המעצבת המוכשרת טלי חזן, מעצבת בגדים סופר מדליקים לנשים במידות 38-50.
בית טפר תל גיבורים 5 ת"א. 
לעמוד הפייסבוק של טליה








נומה
בבוטיק נומה של המעצבת הנהדרת דנה מליק, אפשר וכדאי להתפנק באופנה איכותית. כל הקולקציות מיוצרות במהדורות מצומצמות וכוללות שמלות, חצאיות ובגדי קז'ואל במידות 40-52.
אבן גבירול 169 ת"א.
לעמוד הפייסבוק של נומה
אגב, הדוגמנית המעלפת בתמונות היא לא אחרת מאשר דנה...




נעמי פלוס
ההמלצה האחרונה להיום אינה על מעצבת ישראלית אלא דווקא על הבוטיק המקסים של נעמי יונה שמביאה קולקציות מפריז במידות 42-52. אז לכל מי שחושקת באאוטפיט מחו"ל שווה לקפוץ לבוטיק בבזל 32 ת"א.
לעמוד הפייסבוק של נעמי פלוס





ואת, החלטת כבר מה האאוטפיט המושלם
עבורך לערב החג?

ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!