2.5.2015

תכשיטים מאיביי ואליאקספרס

ממרום שנותיי הרבות, למדתי לדעת כי יש תכשיטים שאינם ברי חלוף, הם יקרים מבחינה כספית ויקרים רגשית ללב העונדת אותם, יוקרתיים ומלווים אותנו שנים רבות.
אבל מצידו השני של המטבע נמצאים תכשיטי האופנה, אשר באים להוסיף טאצ' אופנתי לבגדים. כמו כל אופנה גם סגנון האקססוריז המלווה את הבגדים משתנה מידי תקופה. לשמחתי הרבה, היום הכל הולך: מתכשיטי פלסטיק ענקיים ועד לתכשיטי זהב מינימליסטים.
ואם בתכשיטי אופנה- אקססוריז עסקינן, אז הפעם, המלצות ודיס-המלצות לרכישת אקססוריז מאיביי ומאלי אקספרס.

נתחיל בהמלצות כמובן-

שרשרת חרוזים בצבע בודד
מגיעה ב-4 צבעים: שחור, כחול, אדום וסגול. אני רכשתי את האדומה והכחולה. 
את האדומה כבר הצלחתי לשלב בלא מעט אאוטפיטים והכחולה שהגיעה רק לפני מס' ימים עדיין לא נחנכה.
 לינק לשרשרת



שרשרת חרוזים משולבת צבעים
2 צבעים אפור צהוב, נרכשה באלי אקספרס (לא על ידי, אני ממש לא מסתדרת עם האתר הזה לצערי)...



שרשרת רצועות משולבת בצינוריות מתכת
מגיעה ב-2 צבעי רצועות: שחור וכחול.


שרשרת רצועות משולבת בקוביות מתכת
מגיעה ב-2 וורסיות של הקוביות כסף וזהב.



צמידים
צמיד דמוי עור חיקוי של Tory Burch והשני צמיד חרוזים חיקוי של Michael Kors




דיס-המלצות (כי יש גם נפילות לפעמים)

שרשרת Smile
נרכשה בתקופה שהייתי צריכה להזכיר לעצמי לחייך... שרשרת ממש לא איכותית שנזרקה כלאחר כבוד לפח.



שרשרת חרוזים צהובה
אין לי הרבה מה לכתוב עליה, הגיעה מכוערת, מקומטת ונקרעה אחרי 2 דקות תוך כדי התפזרות היסטרית של החרוזים בכל הבית...



 שרשרת חרוזי פלסטיק
הייתי יכולה לחבב אותה, אם רק היה לה מנגנון שניתן היה לפתוח ולסגור אותה. אין לה והיא לא עוברת לי את הראש...


מזכירה לכם לפני רכישה באיביי לעבור באיבייטס כדי לקבל % מסויים (משתנה) מהקניה בחזרה!
בלינק הזה

 ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!