12.5.2015

היישר מצרפת ואיטליה לישראל- תיקי עור LAMARTHE ו- OLD ANGLER

העובדה שאני חובבת תיקים גדולה ידועה. אפילו כתבתי על זה פעם פוסט.
ההעדפה האישית שלי כשמדובר בתיקים היא שהם יהיו איכותיים ועשויים מעור אמיתי (בהחלט לבן הזוג הארגנטינאי יש יד בדבר). לכן כשהזמינו אותי להכיר את הגלריה של יואב רודי שמתמחה בייצור, יבוא ומכירת תיקים מעור יכולתי רק לברך על הרעיון.
כשהגעתי לגלריה, כל החושים שלי התחילו לעבוד בו זמנית:
עם הכניסה לחנות, ריח של עורות משובחים עוטף ואופף את המבקר בה (ריח שלמדתי להעריך ולאהוב בחלוף השנים והחיים המשותפים עם הארגנטינאי הפרטי שלי). 
בחנות עצמה קיים מבחר ענק של תיקי גברים, תיקי נשים ושלל ארנקים בכל הגדלים והצבעים וכולם איכותיים, נפלאים ומשובחים כך שהעין ממש לא יודעת על מה להסתכל קודם.

מימין לשמאל- ארנקי RUDY, תיקי LAMARTHE ותיקי OLD ANGLER
תוך כדי המתקפה החושית המופלאה הזו, מכירים את העומד בראש- יואב רודי, איש מקסים, שהוא גם דור שני של יצרני עור שגדל לתוך "רודי מוצרי עור" שנוסדה ב- 1984 והעסיקה מעל 60 עובדים עד שנת 2000 (וכמו מה שקורה לרבים מהתעשיינים הישראלים הקטנים והבינוניים, אין הצדקה כלכלית להמשיך ולייצר בישראל והם נדחקים לייצר בחו"ל). אז היום יואב מייצר את התיקים שלו בפירנצה שבאיטליה. וחוץ מזה הוא גם מייבא תיקים איכותיים.
מאיטליה- תיקים בוגרים של המותג  OLD ANGLER
והדובדבן שבקצפת- היישר מפריז, ליין התיקים הצעיר והצבעוני- LAMARTHE שנמכרים בגאלרי לפאייט.
קולקציית התיקים של אביב- קיץ 2015 כוללת מבחר רב של דגמים וצבעים: צהוב, אפור, לבן ורוד ועוד.

כשביקרתי אצל יואב הייתי בת 40 ו-362 יום (מה שאומר יומולדת בעוד שניה ורבע). ונדלקתי קשות ביותר על 2 תיקים: תיק צהוב מבית- LAMARTHE ותיק רופא אדום מבית OLD ANGLER. היה לי ברור שאחד מהתיקים האלה יהיה שלי, התלבטתי ואפילו שיתפתי אתכם בעמוד הפייסבלוג בהתלבטות...

זה או זה?
להודות על האמת, התשובות היו מעורבות...
לשמחתי ולהפתעתי הרבה, אהובת ליבי, צילי שם בדוי, המכונה אשתי וגם ווייפי (אגב קיבלתי שאלות רבות בעניין ווייפי- as my wife)... קנתה לי ליום ההולדת את תיק הרופא האדום המושלם עם הברכה המרגשת "שזה יהיה הרופא האחרון שאני אראה בחיים".
ומאותו הרגע, אנחנו בלתי נפרדים, אני והרופא האדום שלי (מממממ.... מסתבר שיש לי משיכה לבעלי מקצועות חופשיים: רוא"ח, עו"ד ועכשיו רופא)...



Rudi מוצר עור. גלריה למותגי יוקרה מובילים מאירופה, רח' המרד 27, תל אביב.
שעות פתיחה: א'- ה': 10:00-18:00, ו' 10:00-14:00.
טלפון: 03-5171115
אתר  Rudi.co.il



ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!