15.6.2015

אאוטפיטים - קצת איביי וקצת עונות

הצטברו לי מספר אאוטפיטים חביבים מהימים האחרונים שהורכבו בעיקר מפריטים שנרכשו בעונות ובאיביי, אז החלטתי לרכז אותם בפוסט אחד ובו, בניגוד לפוסטים רגילים אני אשתדל לשתוק... AKA הרבה מתלבשת ומעט מקשקשת :)

אאוטפיט  No 1
גלביה (כן זו גלביה לא חלוק של רופא/ אחות)- עונות (כרגע נמכרת בחנויות בלבד ולא באתר)
גופיית ספגטי בצבע ניוד. יש לי המון גופיות כאלה. בארץ ניתן למצוא בתמנון, המשביר לצרכן, עונות ועוד. אני ממליצה על גופיות כאלה בעיקר אך לא רק, מתחת לחולצות לבנות שקופות.
מכנסיים עתיקים של ג'אמפ
נעליים- פלייפוט.
התיק של PRUNE מארגנטינה
שרשראות- מתנה מאהובתי. הארוכה-של המעצבת דנה תורג'מן, והסטייטמנט מלונדון.


אאוטפיט  No 2
גופיית ספגטי ניודית (זו ספציפית נרכשה בפרימארק)
ווסט ג'ינס וחצאית עיפרון- מחנות האאוטלט של עונות בראשון (עליה כתבתי כאן וכאן)
נעליים- פלייפוט.
תיק- נרכש בטיול בורשה (קישורים לתיק בסגנון מאיביי כאן)
שרשרת- אלי אקספרס (לינק)
צמיד- איביי (לינק ולינק)


אאוטפיט No 3
גופייה שחורה
חצאית- איביי מהחנות BHFO (על האתר הסברתי כאן ) אין קישור פעיל לחצאית אבל כאן יש קישורים לחצאיות מהסגנון (לינק)
נעליים- פלייפוט.
תיק- נרכש בטיול בבודפשט (קישורים לתיקים בסגנון מאיביי כאן)
צמיד- איביי (קישור ללינק המקורי אבל כרגע אין במלאי- לינק). קישורים לצמידים בסגנון כאן


אאוטפיט No 4
שמלה איביי (לינק)
נעליים- אלי טהרי נרכשו בניו יורק
קלאץ'- פרימרק ברלין

ואחרונה עם החורחה האהוב שלי



לא לשכוח לעבור דרך איבייטס לפני שקונים באיביי בשביל החזר (משתנה) מגובה הקניה.
ניתן להירשם דרך הלינק

ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!