18.7.2015

יומולדת 20 ו"הגרלק" #2

היי,
היום אני אנסה לחבר בין שני דברים שלחלוטין אינם קשורים אחד לשני. אבל ככה אני, תלושה מהמציאות ולא מחוברת לכלום..

הנושא הראשון- יום הולדת לגוזל...
ב- 3/8 זה יקרה, הבן שלי יחגוג יום הולדת עגול פעם שניה בחייו.
מסקנות מתבקשות מהמשפט הזה:
1) הבן שלי בן 20 (אללה ייסטר מתי זה קרה)?
2) אני מזדקנת (ולא בחן, יש לציין)
3) אין לי מושג איך חוגגים לו... 

או! כאן כולכם נכנסים לתמונה, יום הולדת 20 צריך לציין בדרך כל שהיא, אבל במשפחת אל-דר/צ'רקה/שוורץ (כן, גם שוורץ הייתי)... כלום לא פשוט: הבן שלי, שבגיל 18 התפרצה בגופו סכרת סוג 1 (aka סכרת נעורים), עתיד להתנדב לצבא איפה שהוא בסוף אוגוסט/תחילת דצמבר (רק אלוהים ותא מתנדבים יודעים), כרגע הוא עובד במשרה מלאה במשרד בת"א עד הגיוס. כך שמבחינת הזמן הפנוי, אפעס לא משהו. חוצה מייסע, הגברבר שונא ים, לא מת על בריכות (כמו שהבנתם בן של מי הוא)...
ותודו שחתיך....
 ולכן, אני מחפשת רעיונות לציון יום השנה ה-20 להיווסדו. 


הנושא השני- יותר מידי לקים בקופסה
מסתבר שבלי להשים לב אחת לשנה יוצא שאני מגיעה לעשות סדר בדברים.
בדיוק ביולי שעבר (צ'בעת לכם בדקתי), ערכתי כאן את ה"הגרלק" הראשונה. והנה חלפה לה שנה ושוב הצטברו לי המון לקים שאני לא משתמשת בהם, כך שהם חייבים בית חדש, חם ומאמץ. 

מה בתפריט הפעם? כ- 30 לקים, כולם נפתחו בשלב כזה או אחר (אבל עינכם הרואות, שימוש חד פעמי מקסימום תלת פעמי). הלקים ממגוון חברות: maybellin, Orly, essie, ג'ייד, לקה ועוד.
אל תדאגו לי, הלקים שבתוך הקופסא אולי יספיקו לי עד שנה הבאה...

בנוסף, מחזק ששכחתי לצלם- essie good to go כמעט חדש לגמרי מהמדורה הישראלית.



ואיך הכל מתחבר? ב"הגרלק" כמובן (רק לא הגרלה הפעם)...

כדי שכולנו נהיה מרוצים ומרוצות, התנאים להגרלק #2 יהיו כדלקמן (תנאים מצטברים כמובן):
1) לייק בעמוד הפייסבוק שלי ממש כאן 

2) להצטרף כעוקבות בבלוג ממש פה למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל ולמי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN (הציור של האישה העירומה). לא להירשם כקוראות אנונימיות בבקשה, כי אין לי דרך לדעת מי אתן.

3) לשתף את פוסט ההגרלה אצלכם בעמוד הפייסבוק

4) לכתוב לי כאן למטה, בתגובה לפוסט: שם+ מייל ליצירת קשר,  והכי חשוב תשתפו אותי ביום הולדת מרגש/ כיפי/ נעים/fun שהיה לכם או שאירגנתם למישהו. בקיצור- HELP ME! 

*הערה חשובה, ע"מ לרכז רעיונות, חשוב לי שהתגובות יהיו פה בפוסט ולא ברחבי הקבוצות בפייס... 

פרטי ההגרלק #2 
1) בחירת הזוכה תתקיים באוגוסט (לתושבי ישראל בלבד). הזוכה תיבחר על ידי לא כהגרלה, אלא זו שהרעיון/ הסיפור/ התגובה שלה תהיה זו שאני הכי אחבב. (כלומר אין מדובר בהגרלה אלא בבחירה ע"פ החלטתי האישית).

2) הזוכה תקבל ממני מייל ועליה יהיה לאשר את הכתובת למשלוח הזכייה עד לשבוע מיום קבלת המייל. במידה ולא יתקבל אישור, אבחר זוכה אחרת.

3) הפניה והכתיבה בלשון נקבה וגם זכר (אני לא קונסיסטנטית) אבל בהחלט פונה גם לנשים וגם לגברים שבחבורה!

*טל"ח... (וכל הגישעפט הזה בלי להתייעץ עם הרו"ח והעו"דית הווייפי הצמודה שלי)...



יאללה, אוהבתותכן ושיהיה בהצלחה לכולנו!