12.7.2015

MIOLA תכשיטים מופלאים בראש אחר

אני אתחיל בווידוי. 
בכל מה שקשור באופנה, בגבולות המיינסטרים ההכרחי, אני אוהבת דברים מיוחדים.
נכון, לא תמצאו אותי מסתובבת עם סיר על הראש, "אה לה הצעקה האחרונה מפריז" (בכל זאת בנקאית קשישה ומקלישה אנוכי), אבל מצד שני בכל אאוטפיט שלי, אני מנסה לשלב משהו טיפה שונה: בגד של מעצב ישראלי, פריט שנרכש בחו"ל, נעליים מיוחדות, משהו שנחרט בזיכרון וגורם לכל הלוק להיות (בעיניי כמובן), פחות סטנדרטי. 
עם אקססוריז הכי קל לשדרג כל הופעה ולכן אני משתדלת לשלב בכל לוק ואאוטפיט אקססוריז כאלה ואחרים: בחורף צעיפים (אבל בקיץ חם ולח אז אין סיכוי), תיקים במגוון גדלים וצבעים (אבל תיק מונח רוב היום בארון ואינו נראה). והכי כיף- תכשיטים. מכל החומרים, בכל הגדלים והצבעים. תכשיט שווה יכול להעניק לכל אאוטפיט רגיל למראה את אפקט ה"וואו".
עוד ווידוי: יש לי המון המון תכשיטים ואקססוריז מכל הסוגים והמינים ובגלל זה כדי לרגש אותי צריך "לעבוד קשה". 

בתצוגת האופנה בה דגמנתי לראשונה מסלול אצל ג'נט בן דוד ל- J private collection (פוסט כאן), הכרתי את גלי, שסיפרו לי עליה שהיא אחראית על הכל (בהמשך גם הבנתי מה זה ה"הכל" הזה)...
בכל מקרה גלי היא מהנשים הפנומנליות שכל מה שהן נוגעות בו הופך לזהב (טפו טפו טפו חמסיקה של מסיקה). היא מאפרת מעולה, מנהלת מגמת סטיילינג בירין שחף ומרצה בכירה לאיפור, סטייליסטית והכי חשוב, (ויש אופציה ששכחתי משהו), יוצרת וצורפת אומנות בתכשיטים בשם Miola.
באותה התצוגה ענדתי כל מיני תכשיטים שממש עפתי עליהם: יפיפיים, שונים, אחרים, מיוחדים שאף פעם
לא ראיתי דומים להם. הורסים!!! 
נו כמובן שהשלב הבא היה "התעלקות" ופשיטה על הסטודיו.

ועוד רגע לפני התמונות, התכשיט שלא יכולתי לוותר עליו הוא תכשיט עם סיפור, מקולקציית הדום-דום. 
ב- 30/5/72, בוצע טבח בנתב"ג ע"י 3 שכירי חרב יפנים שנשלחו לבצע פיגוע ע"י החזית העממית לשחרור פלסטין. באותו הטבח נרצחו 24 אנשים ו-71 נפצעו. אחת הפצועות היתה אמא של גלי שרסיס של כדור דום דום (שבגדול הוא כדור שרסיסיו "נפתחים" בגוף וגורמים לנזקים רבים) פגע בה. היא ניצלה, ולאחר שנים לאחר שנהרגה בתאונת דרכים, גלי מצאה את אחד מהרסיסים שהרופאים הצליחו לחלץ מגופה. כדי להפוך את הסיפור העצוב הזה לסוג של ניצחון, גלי יצרה דגם של הרסיס וממנו עיצבה קולקציה.
העליון- יציקה של הרסיס המקורי (העתק)
התחתון- הרסיס המקורי


הבחירה שלי: טבעת מקולקציית הדום-דום, עם 4
רסיסים ומחוברת לצמיד בציפוי זהב.

תכשיטים נוספים ממגוון הקולקציות של גלי (אבל יש עוד המון)



























כך נראה שולחן עבודה יצירתי
 ותמונה אחרונה, היפיופה שבזכותה כל הטוב הזה קורה 


Miola -  Jewlery by Gali Greenfeld Drayer  (מיולה-צורפות ועיצוב תכשיטים)
גלי- 052-461-0696
לינק לעמוד הפייסבוק כאן
לינק לחנות מקוונת כאן


ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!