3.8.2015

סוף שבוע בירושלים

רצה הגורל ובשבוע הכי טעון השנה עלינו לסוף שבוע בירושלים. בשבוע שהחל בט' באב והסתיים בטו' באב, וכאילו לא למדנו מעולם כלום על שנאת חינם... ולמרות הכל היה סופ"ש מושלם בבירה. 

אז כך הכל התחיל: 2 שוברים ללינה וביקור זוגי בספא שקיבלתי בפעילויות בבנק (וכרגיל בשוברים מהסוג הזה מאד קשה לממש את הזכייה, כי לרוב אינם כוללים סופ"ש, חגים, חופשים יולי ואוגוסט)... רק שהפעם, אחרי שכבר פעמיים הארכתי תוקף ושניה לפני שהם מתפוגגים לי שוב, החלטתי שאני יוצרת מהם חופשה ומנצלת אותם. אז בניתי סופ"ש וחזרתי עם המלצות חמות וכמובן שאני לא אשמור אותן בבטן...


בבוקר שישי קמנו התארגנו ארזנו 2 מזוודות, כשבכלל לא ברור לי איך לשבוע בחו"ל וללילה בארץ אני מצליחה לארוז ממש את אותה כמות, חבשנו כובעים (בכל זאת השבוע הכי חם ב-50 שנה האחרונות, 95 מעלות בצל בערך)... נשיקות לילדים, חיבוקים, "שלום שלום" ואנחנו באוטו לכיוון הבירה. 
לילה אחד- 2 מזוודות
שמלה- סו סימפל
נעליים- דנית ירון
שרשרת- אליאקספרס
בעל- בואנוס איירס
את ה"מסע" התחלנו ביום ספא במלון ענבל היפייפה בארוחת בוקר טעימה ומהנה שלאחריה ירדנו לספא לעיסוי מרגיע (אחד המוצלחים שלי מאז ומעולם. אפילו החורחה ששונא טיפולים הצליח "קצת ליהנות"). ביום ספא שכזה (ניתן לרכוש ימים כאלה דרך המלון, מומלץ לזוגות, קבוצות, חברים), ניתן להיכנס לכל מתקני הספא במלון: סאונות, חדר כושר, והבריכה. ופה המקום לציין שהחבר'ה במלון ענבל סופר דופר שירותיים ללקוח ומפנקים עד השמיים ובחזרה (לא פלא שהם מומלצים בטריפ אדווייזר). אז תודה למירית הדסי העוקבת המקסימה שלי שלא הפסיקה לדאוג לי, ליאסין מנהל הספא ולכל הצוות המעולה של המלון.
לעמוד הפייסבוק של מלון ענבל- כאן

זה יפה ככה כל הקלוריות האלה???
ממתינים לעיסוי באאוטפיטים תואמים
התתכן חופשה ללא תמונת רגליים ובריכה?
וצילום פרידה ממלון ענבל בצל עצי הזית.
כשסיימנו בצהריים לבלות במלון ענבל נסענו למלון הרמוני, מלון בסגנון שונה לחלוטין. מדובר במלון בוטיק קטן בעל 50 חדרים, הממוקם באזור נחלת שבעה וכיכר ציון. בעיניי האזור הזה בירושלים מקסים: הכל סמטה ורחוב קטן כגדול קמו להם לפחות מסעדה או פאב שמצליחים לשלב בין הבניה הישנה לבין התחושה הצעירה והתוססת. המלון צמוד ל"רחוב המטריות": שדרה שלמה שלכל אורכה נתלו מטריות שהיו למעשה פרסומת לסופר פארם ולדעתי פשוט לא הורידו אותן כי השילוב בין הצבעוניות של המטריות ללובן האבן הירושלמית הוא פשוט חגיגה לעיניים.
לעמוד הפייסבוק של מלון הרמוני- כאן
מטריות. פשוט המון מטריות

ומהחדר במלון

על העיצוב המעולה של מלון הרמוני, החלטתי שתמונה אחת שווה אלף מילים והשתדלתי לצלם כדי להעביר את האווירה שבמלון לפוסט:
הלובי-




ספרי ציורים ותמונות בשולחן בלובי

התקרה- על כל ריבוע בתקרה מצולמת תמונה ירושלמית
התקרה

והכורסה בחדר (נו, כבר הכרזתי בעמוד שלי ביום שישי שמרקו מצא את אמא... לא כך?)
כורסה אחת ומזוודה אחת. איחוד משפחות ירושלמי שכזה...
לאחר שהתמקמנו בחדר, יצאנו לטיול בסביבה והגענו למתחם התחנה הראשונה למסעדת אדום. אז ככה: המתחם מקסים (בסגנון מתחם התחנה בת"א), במתחם מספר מסעדות, בתי קפה, גלידריה וכעת מוצגת תערוכת צילומים של ידיעות אחרונות במלאת עשור להתנתקות.
מסעדת אדום הומלצה לי בחום ע"י כל חבריי (אוכלי הלא כשר) הירושלמים וגם אלה שאינם תושבי העיר אבל מכירים אותה. ובכן, ההמלצות מוצדקות ביותר! החורחה ואנוכי הגענו מורעבים אחרי יום ארוך ולשמחתנו הרבה כל מנה היתה מוצלחת מקודמתה. עכשיו אני- מילא אבל החורחה הוא פיינשמקר אמיתי (אל תספרו לו שאמרתי), והוא התלהב. כאמור המסעדה אינה כשרה, וכדאי להזמין מקום מראש (היתה מפוצצת בערב שישי). אני חייבת לציין שהמחיר היה סופר סביר (מנה ראשונה, עיקרית, 2 כוסות סנגריה הגענו לכ-450 שקל)
לעמוד הפייסבוק של מסעדת אדום- כאן
ושתבינו על מה אני מדברת: 
טעיםםםםםםם
מזג האוויר בירושלים מעניין בדומה לתל אביב- הבוקר והצהריים אינם נסבלים, אבל הערב והלילה נפלאים, קרירים והרוח המנשבת פשוט מחייה נפשות ומקרבת לבבות. וגם היה טו' באב, אז טיילנו לנו קצת בסמטאות הציוריות באזור.

שמלה- עונות
שרשרת  (בהתאמה מושלמת ללק הזרחני)- אלי אקספרס
קלאץ- איביי
נעליים- פלייפוט





זהו, מקווה שתעלו לבלות בירושלים ותהנו לפחות כמו שדני ואני נהנינו!

מזכירה לכם גם את הגרלת הלקים שנמצאת בעיצומה כאן  כפי שהבטחתי, פרסים נוספים יתווספו למובטחים!!!

ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!