15.8.2015

אאוטפיטים מהשבוע - מתלבשת ומקשקשת

הפוסט השבוע מורכב מכמה אמירות:

אמירה ראשונה והכי חשובה: החזרתי לחיים את הפינטרסט שלי, וכולכם מוזמנים לבקר!!!
https://www.pinterest.com/anatthebanker/  
(קישור זמין גם כאן מצד שמאל)

אמירה שנייה:
הגענו לאמצע אוגוסט, ותל אביב בתקופה הזו דביקה ומגעילה. אבל גם במגעיליות (כן, רק כך אני יכולה לתאר את מזג האוויר הזה), צריך לנסות להתלבש נורמלי.

אמירה שלישית:
יותר מידי מחאות וויכוחים שמעתי בשבועיים האחרונים על כך שנשים מעל מידה 40, לא יכולות להיראות טוב כי הבגדים לא "ישבו" עליהן יפה.

אמירה רביעית:
נמאס לי ממס' 2+3! 
לטעמי, לכל בעלים של חברה מותר להחליט מהו פלח השוק אליו הוא פונה, ואני לא מדברת רק על בגדים. גם במלונאות זה כך, אף אחד לא יביע כעס על כך שבהילטון יקר או על כך שבמלון 3 כוכבים השירות מפנק פחות. אז למרות שגם אני מתרעמת יותר מפעם אחת על קסטרו, רנואר ודומיהם שלא מייצרים ומוכרים בגדים ראויים מעל מידה 40/42, אני פשוט מגיבה בהתאם. וזה אומר: רשת שפילחה את השוק שלה ואני לא משתייכת אליו, אז כשאני "מגהצת" - אותה הרשת תמצא מחוץ לפילוח הישראכרט שלי. 

אמירה חמישית שאינה קשורה לכלום...
בגלל שברגע זה נותר לי 0 (אפס/ זירו/ נאדה/גורנישט) מקום לאחסון בגדים, נעליים ותיקים, ובמצב העגום הזה אין סיכוי שאני אניח לחורחה לחיות, החלטנו לשפץ את הדירה החביבה שלנו מהמסד עד הטפחות. מבטיחה להעלות פוסטים של לפני- (הפוסט בהכנה), תוך כדי כולל קיטורים ראויים(בכל זאת פולניה) ואחרי- בתקווה שהכל יצליח והדירה תיראה הכי "ז'ורנל". 

גילוי נאות:
- מודה ומתוודה: אין לי טעם בשיט כשמדובר בעיצוב דירה (תיווכחו בעצמכם כשיעלה פוסט ה"לפני")
- אין לי סבלנות בשיט לעיצוב. כמה שאני אוהבת עיצוב אופנה, ככה בדיוק אני לא מתחברת לעיצוב דירות
- אם אתם מכירים מישהו שהוא משהו בנושא הרלוונטי, נא להפנות אותו אלי וטוב מוקדם ממאוחר.
- כל האמור למעט אדריכל. נמצאה אורית זינגר, האדריכלית שהצלחתי בשניה ורבע להתחבר אליה! (היות שעדיין אין לאורית אתר, למי שמעוניין הפרטים אצלי).

חפרתי מספיק ליום אחד...

ולאאוטפיטים (כולל קישורים)

גופייה- אן טיילור נרכשה בניו יורק
מכנסיים- נומה (כאן)
נעליים- פלייפוט
תיק- נרכש בטיול בוורשה
שרשרת אלי אקספרס(כאן) (וכאן פוסט שלם על אקססוריז מאיביי ואלי)


שמלה- נרכשה מזמן באתר של מייסיס (לאתר) (לפוסט על רכישות במייסיס)
נעליים- טהרי נרכשו בניו יורק
שרשרת- בלטו (כאן)

להשקת אתר שמוכר תכשיטי יוקרה התלבשתי בהתאם: שמלה שחורה קטנה והמון יהלומים.
שמלה- איביי (כאן) אגב מחירה 6 פאונד
נעליים- נרכשו בניו יורק
קלאץ- קליניק

*קישורים נוספים שהעבירו לי לשמלה:
איביי
אליאקספרס


גופיה שחורה- הודיס
מכנסיים (עתיקים ביותר)- ג'אמפ
ווסט ג'ינס- עונות אאוטלט (כאן)
נעליים- פלייפוט
תיק- PRUNE ארגנטינה
שרשרת (שהספיקה להיקרע) וצמיד איביי (כאן)



ולעוד 2 אאוטפיטים שכבר עלו באינסטגרם השבוע:

יום כתום-
חולצה רשת- איביי שימו לב כמה היא ענקית ואובר סייז על הסינית החביבה(כאן) (וכאן)
מכנסיים- עונות
נעליים- מייקל קורס נרכשו בניו יורק
שרשרת- אלי אקספרס
תיק- ורשה
ומשקפיים- גוצ'י מאירוקה

כחול ולבן-הצבע שלי...
גופיה- פיפה (כאן)
חצאית- טליה (כאן) (וכאן)
נעליים- טהרי
תיק- מנגו
שרשרת- איביי (לשרשראות בסגנון כאן)



ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!