22.8.2015

שיפוץ דירה - רגע לפני

כפי שכבר כתבתי בשבוע שעבר במתלבשת ומקשקשת (כאן):
בגלל שברגע זה נותר לי 0 (אפס/ זירו/ נאדה/גורנישט) מקום לאחסון בגדים, נעליים ותיקים, ובמצב העגום הזה אין סיכוי שאני אניח לחורחה לחיות, החלטנו לשפץ את הדירה החביבה שלנו מהמסד עד הטפחות. מבטיחה להעלות פוסטים של לפניתוך כדי כולל קיטורים ראויים(בכל זאת פולניה)  ואחרי- בתקווה שהכל יצליח והדירה תיראה הכי "ז'ורנל". 
גילוי נאות:
- יש לנו מיני דירה בשטח של כ-75 מ"ר (יאפ, דירות בת"א מתומחרות לפי ה- Location)...
- מודה ומתוודה: אין לי טעם בשיט כשמדובר בעיצוב דירה (תיווכחו בעצמכם כשיעלה פוסט ה"לפני")
- אין לי סבלנות בשיט לעיצוב. כמה שאני אוהבת עיצוב אופנה, ככה בדיוק אני לא מתחברת לעיצוב דירות
- אם אתם מכירים מישהו שהוא משהו בנושא הרלוונטי, נא להפנות אותו אלי וטוב מוקדם ממאוחר.
- כל האמור למעט אדריכל/מעצב.

אז הרי לכם ה"לפני" (או במילים אחרות Welcome to my house)
המטבח ופינת האוכל- (והוא לא באמת כ"כ צהוב, יש לי בעיית מצלמה ככל הנראה).
אגב, הקיר בין המטבח לסלון היה אחד מהגליצ'ים העיצוביים שלי, לא רק שלא העפתי אותו כשעברנו לדירה עוד חטאתי ופשעתי בהארכתו ע"מ שיתאים למזנון... ועכשיו כשאני מבשלת המטבח מתחמם למוות :/













הסלון- הספה שלנו ענקית בקורלציה ישירה לבעלי הבית....





עוד טעות פושעת שלי: הפרקט ה"הו כה מחרידול" בחדר השינה (שימו לב לאורך המיטה שלנו. 2.5 מטר רק המיזרון,  ככה זה כשישנים עם ענקים) :)

וחדרי הילדים:
שביט עם הארון עליו טרחו היא ואלמוג והדביקו פרפרים כדי להפתיע אותי (מהעהעהע)....




ואלמוג יקיר הגיימרים (וכן, זאת חרב אמיתית בפינה)...




אז תכנית לשיפוץ כבר יש, וכן בהחלט יעופו כמה קירות, חדרים ישנו את תחולתם ודייריהם, פרקטים וריצוף יוחלפו, המטבח ישתדרג ובסוף יהיה פה מהמם.
ואני מבטיחה מבטיחה מבטיחה לא "להפריע" למעצבת בעבודתה!

וכעת לחוב ישן שלי אליכם: הגרלק #2 (כאן)
והזוכה בערמת הלקים היא חמוטל לורנס, שאמנם הצעתה לא נבחרה בסוף אבל נרשמה ברשימת
ה- must go to של המשפחה. תתחדשי יקירה!
ולכל מי שלא זכתה, מבטיחה עוד מתנות בזמן הקרוב!


ביי בינתיים ונשיקות ממני ואל תשכחו שכמו תמיד, אני כאן בשבילכן בבלוגבפייסבמייל,
בטלפון ובבית הקפה הקרוב. אל תתביישו ושימרו על קשר! 

לא רוצה להפסיד אפילו פוסט אחד?  כדאי להצטרף אלי לרשימת התפוצה ממש פה
למעלה בצד שמאל בכפתור JOIN ME הכחלחל. למי שאין ג'ימייל דרך BLOGLOVIN 
(הציור של האישה העירומה).  וכמובן לעשות LIKE לעמוד הפייסבוק!